MrRedhawks: Och Ferrari har hittat ännu ett sätt att "vinna" fördel i kampen om världsmästartiteln. Oväntat? NOT!!!
[url=www.eurosport.com/formula1/italian-gp/2006/sport_sto960843.shtml]Alonso straffad 10 platser[/url]
Salle: Om jag förstod det där rätt så var både Massa och Alonso ute på ett snabbt varv, så jag förstår inte riktigt det hela.
I övrigt så har det tydligen blivit klart att det holländska sportbilsmärket Spyker köper upp Midland F1, fast iofs har det väl ett bra tag funnits rykten om att Alex Shnaider var på väg att lämna över ägandet av teamet till någon annan.
Paddan:
Hoppas Massa och Schumis bilar går upp i rök.
Och nu säger Schumacher att han slutar med F1 efter denna säsong.
Det är bara att ta av sig mössan och tacka för de stunder som varit trots att han inte är en personlig favorit.
Frisco:
Jag antar att du sett det inspelade nu. :-)
MS kan gärna få sluta nu. På en gång. En lipsill som tror att hela F1-cirkusen kretsar kring honom kan jag vara utan. Hoppas han bryter alla kommande lopp efter rena förarmisstag, det vore en avslutning som hette duga.
Den bäste F1-föraren genom tiderna är inte MS, det är Ayrton Senna.
Dags för Monza att återigen ta emot cirkusen.
Förutom världsmästarkampen så lär väl detta vara det stora samtalsämnet denna helg. [url=www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,882860,00.html]Schumacher vara eller inte vara, det är frågan[/url]