NHL

14655 inlägg · 804 ämnen

"Best shape of his life"

« · 405789 Till forumet


"Best shape of his life"
Som vanligt så här års är Lemieux i "sin bästa form någonsin". Det är tredje sommaren irad sådana raporter har kommit och jag tänker inte vara optimistisk förns vi alla får se hur det verkligen är i World Cup.

Visserligen finns det källor som säger att han aldrig tränat så hårt och att den typen av träningen han sysslar med inte går att genomföra om man inte har fräsh rygg eller fräsha höfter.

Det kanske går att vara lite optimistisk den här gången? Han har ju trots allt opererat båda höfterna nu och faktiskt inte haft några allvarliga ryggproblem sen comebacken :)

Personligen hoppas jag att han får visa sitt rätta jag i World Cup. Det var frustrerande att se hur han i OS åkte på ett ben men ändå var hyfsad (han borde inte ens ha spelat i det skick han var, gjorde en NHL match efter OS sen opererade han sin vid det laget väldigt trasiga höft).
Kommentera

Sv: "Best shape of his life"
Deas:

Det är nästan lite tråkigt att man skall behöva minnas honom som en trasig spelare som inte kunde visa sitt rätta jag.

Om han inte får vara hel under den eventuella säsong som kommer så önskar jag att han lägger skridskorna på hyllan och njuter livets glada dagar. Han har inget mer att bevisa och många vill minnas honom som den stora spelare han verkligen är.
Kommentera

Sv: "Best shape of his life"
PS. Se länktips på posten nedan.
Kommentera

Sv: "Best shape of his life"
Poffa: Jag håller med. Hoppas bara att han får vara halvfräsh och göra nån stormatch i World Cup.
Kommentera

Sv: "Best shape of his life"
Om Gretzky säger det måste det ju vara sant ;)
Se länktips.
Kommentera

Sv: "Best shape of his life"
Here we go again. Det här låter faktiskt riktigt positivt. Han borde kunna göra bra ifrån sig i World Cup iaf. Se länktips.
Kommentera

Sv: "Best shape of his life"
Ännu en länk om en Lemieux (finns även på espn's förstasida nu). Jag kanske är tjatig men den här låter ju också optimistisk =)
Kommentera

Sv: "Best shape of his life"
Haha, tydligen har Lemieux spenderat 2 timmar om dan i nån slags tryck-kammare :) Se länktips.
Kommentera

« · 405789