NHL

14656 inlägg · 804 ämnen

Anaheim

« · 274715 Till forumet


Anaheim
Va fasen har tagit åt dom "mäktiga ankorna" 4-0 i matcher mot Detroit och nu 2-0 i matcher mot Dallas efter 2 borta matcher , ska dom lyckas eliminera Dallas med 4-0 oxå??
Kommentera

Sv: Anaheim
Micke80: det var starkt av anaheim att slå ut detroit med 4-0 i matcher men jag tror inte dom tar dallas i fyra raka men det finns stor risk att dom slår ut dallas.
Kommentera

Sv: Anaheim
Micke80: Ankorna verkar rida på en grym framgångsvåg. Igår hade dom, efter en hyfsad första, sparsam offensiv i andra eller tredje men kunde ändå kvittera i slutet. Känns som ankorna, trots ishockeyhistoriens fulaste hjälmar (bortastället), kan ta hem denna serie.

Apropå matchen, länge sen jag såg Dallas, men är Modano alltid så grinig (grumpy old man)? Visst blev han hårt tagen igår, men han förstärkte ju varje situation och gjorde fula efterslängar.
Kommentera

Sv: Anaheim
Punkk: Vad är det för fel på lila hjälmar? Tycker det är kul när lag bryter mönstren och bojkottar de gamla vanliga röd,blå, svart eller vita hjälmarna som 99,99% av alla lag kör med och tar fram en specialfärg istället. Mera sånt! :)
Kommentera

Sv: Anaheim
Jonsson8: Jag håller med dig i princip, men just i ankornas fall så tycker jag inte bortastället är lyckat. Hjälmen har en fel nyans som är ljusare och mer lila jämfört med det övriga mörklila och det hela gör att de ser ut som actionfigurer som kan köpas på Toys´r´ us.
Möjligt att emblemet med en argsinnad anka förhöjer det intrycket :-)
Kommentera

« · 274715