NHL

14656 inlägg · 804 ämnen

Dagens Sandlin

« · 228460 Till forumet


Dagens Sandlin
Ett citat från Lasse Sandlin i dagens aftonblad:
"Vägen är lång, men nog tror jag att han är vår näste stormålvakt, och att han kommer att bli den förste svenske målvakt efter Pelle Lindbergh som lyckas i NHL."

Angående Lundqist i Frölunda..

Jag tycker nog Salo har lyckats så pass bra på senare år att han med råge kan kalla sig lyckad i NHL.
Kommentera

Sv: Dagens Sandlin
Snacka om floskeluttalande.
Kommentera

Sv: Dagens Sandlin
radiosaigon: jepp Salo MÅSTE anses ha lyckats i NHL ...Även Johan Hedberg har ju lyckats hyfsat
Kommentera

Sv: Dagens Sandlin
Skidrow:
Ja i Salos fall är det inget snack o saken..Eftersom Hedberg inte nåt nån stjärnstatus (än?) så kan ma förstå att han inte är medräknad. Men det har ju faktiskt Salo som jag tror är större i NHL än man tror i sverige.
Kommentera

Sv: Dagens Sandlin
radiosaigon: jo Salo anses väl vara en av dom bättre målvakterna där borta..Han är ju en av dom som står flest matcher varje säsong...i fjol var han ju mycket bra ( Om man räknar bort OS). Han har väl inte varit lika bra i år
Kommentera

Sv: Dagens Sandlin
Skidrow:
mjao han har väl vart helt okej i år.. och i OS var han ju också bra förutom en viss match där hela laget vimmsade runt.
Kommentera

Sv: Dagens Sandlin
radiosaigon: jo precis..alla skyller på Salo när Sverige borde avgjort i första perioden
Kommentera

Sv: Dagens Sandlin
Skidrow:
Ja herre min jeh Salo gjorde bara det symboliska misstaget.

men den matchen är utagerad sen länge och bör aldrig mer omnämnas
Kommentera

Sv: Dagens Sandlin
radiosaigon: hehe det håller jag med om...bara att glömma och gå vidare...även om det är rätt svårt
Kommentera

Sv: Dagens Sandlin
Skidrow:
Jorå men nu gäller slutspelet!
forza MODO
Kommentera

« · 228460