Husse har i och för sig fått tillbaka 2 kilon. Dessutom är ju inte sjukdomen direkt dödlig, utan den går att bota. Det värsta som skulle kunna hända skulle vara att han missar VM...
Det vore väldigt kul om "Husse" åkte hem till Göteborg till nästa säsong och vinner SM-Guld med Frölunda. Daniel Alfredsson och Calle Johansson skullle inte heller vara fel i laget!
Det skulle inte vara så stor chans att nån av dom spelar i Frölunda på ett bra tag.Fast jag tror att Calle Johansson kommer avsluta sin karriär i Frölunda.
Jasså! Säkra källor eller?? Alfredsson är ett osäkert kort men Husse kanske syns i VF redan efter nästa säsong. Blir han inte tradad till ett bättre NHL lag så vill han nog inte gå kvar. Trots stjärnorna Pavel och Valeri Bure så ligger man näst sist i hela NHL. Man har ju till och med en kanonback i Sandis Ozolinzh (rättstavat????)
Gone Det är klart att du, djurgårdare som du är tycker att den är dålig men nu var det ju inte dig jag syftade på. Jag skiter fullständigt i vad du tycker för du svarar ju alltid samma sak ändå, som en jävla robot.
mattias - 74: "Florida Panthers defenseman Aaron Ekblad has been suspended for 20 games, without pay, for violating the terms of the NHL/NHLPA Performance Enhancing Substances Program.
Under the terms of the Collective Bargaining Agreement, ... | Läs mer
Husse har gått ner 5kilo det är chrons sjukdom en tarmsjukdom.
Han kanske ska operera sig då är det över!!!!!!!!
Hoppas Husse blir frisk...