NHL

14645 inlägg · 804 ämnen

Kontrakterade spelare

« · 564023 · » Till forumet


Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK:
Nu har marcel hossa resignat med montreal oxå
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK:
The Nashville Predators announced Monday that the club has agreed to terms with forwards Simon Gamache, Darren Haydar, Darcy Hordichuk and David Legwand and defenseman Greg Zanon. In keeping with club policy, additional terms of the deals were not disclosed.
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK:
San Jose Sharks - Re-signed forwards defenceman Brad Stuart to multi-year contracts. Re-signed forwards Scott Parker and Josh Prudden, defencemen Matt Carkner Garrett Stafford and Doug Murray and goaltender Nolan Schaefer to one-year deals.
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK: Så var då Lecavalier åter en Tampa Bay Lightning-spelare. Han har enligt Sportsnet skrivit på ett fyraårskontrakt värt 27,5 miljoner dollar.
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
Paddan:
Montreal Canadiens - Re-signed restricted free agent forward Tomas Plekanec and unrestricted free agent defenceman Jonathan Aitken.
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK:
Mogilny tillbaka bland Djävlarna från NJ
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK:
Anson Carter klar Canucks nu med
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK:
Cuju är klar för präriehundarna från Phoenix
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK:
Cujo aka Curtis Joseph
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK: Oh, nu fick tvillingarna en lekkamrat.
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
Hawerchuk:
Boston Bruins - Re-signed unrestricted free agent forward Travis Green.
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK:
Zubrus blir kvar i den amerikanska huvstaden och caps
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK: Undrar hur Kings organisation skall lyckas lösa uttalet på Yutaka Fukufuji så att inte eventuella medlemmar av den kristna högern sätter kaffet i vrångstrupen när de satt sig ner för att se en trevlig hockeymatch och sen så får de höra en kommentator/ speaker som hädar Japan "Fuk-u-Fuji".
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
Paddan:
hehe ja när det närmar sig kommer man ju lyssna på webradio därifrån , det brukar hända mycket skoj då
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK: Alla har vi olika sätt att lära oss saker och ting

"I can't speak English very well but I'm working on it," said Fukufuji, who watches reruns of Seinfeld to practise his English.

Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
Paddan:
hehe ja det kan nog funka det med så , alla sätt är bra utom dom dåliga brukar det ju heta
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK:
Carolina Hurricanes - Re-signed restricted free agent forward Josef Vasicek.

New York Rangers - Re-signed restricted free agent forwards Jammie Lundmark, Garth Murray and Chad Wiseman.

då har rangers iaf signat 2 till jag vill ha kvar , då återstår bara några stycken då , t.ex Ortmeyer , Rachunek och Tyutin skulle kännas bättre om dessa signas omgående oxå
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK:
Verkar som canucks tänker förlänga med Dan Cloutier 5 mille för 2 år , killen som spöade Tommy salo under ett NY derby
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK: Säga vad man vill, men Cujo måste vara generös. Hör bara här:

"Curtis Joseph's $900,000 contract to play for Phoenix represents the single biggest pay cut taken by any NHL player, a drop of more than $7 million from his gross 2003-04 salary, of more than $5 million from the rolled-back value of that contract. If he hits all of his bonuses, he will make $1.5 million, which would tie him with Jason Allison for biggest pay cut, although Allison as an injured player will have achievable bonuses that will make CuJo once again the top loser under the new CBA."

Är det inte fantastiskt så säg. Han spelar ju nästan gratis...
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
Paddan:
Känns skönt att inte alla spelare lirar enbart för pengar iaf
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK: Eller så har han insett sina egna begränsningar. Ja, att han nog kanske inte är värd den väl feta lönecheck han haft tidigare. Men en väl stor nedgång i lön är det allt.
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK: I skuggan av det där känns Osgood som en ganska dyr värvning för Detroit ändå =)
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
Dream Team:
Jo 900k får ju typ alla backup målisar hur lite dom än spelat ju .. han hade ju lätt kunnat på det dubbla iaf
Kommentera


Sv: Kontrakterade spelare
Dagens Aftonblad står följande
"HÄR ÄR DE SVENSKA NHL-SPELARNA SOM TRÄNADE PÅ HOVETS IS I GÅR" Och där står Peter Nylander med som klubblös men när sjutton spelade han i NHL tidigare ?? För inte räknar dom tiden i BIF som likvärdig va ;)
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
RavenLord: Han har väl aldrig spelat i NHL har jag för mig, ECHL är väl det närmaste han kommit NHL-spel.
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
Paddan: Bra då var de rätt som jag trodde att Aftonbladet är ute och cyklar som vanligt.
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
RavenLord:
Dallas Stars - Re-sign defenceman John Erskine, right-winger Janos Vas and goaltender Dan Ellis.

Detroit Red Wings - Sign forward Valtteri Filppula.

Minnesota Wild - Re-signed forward Rickard Wallin.

New York Islanders - Signed defenceman Joel Bouchard.
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK: Janos Vas, visst är det killen som spelade i MIF eller är jag helt ute och cyklar?
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK: Toronto har de värvat nåm er sedan Lindros ?
Kommentera


Sv: Kontrakterade spelare
RavenLord:
resignat en del egna spelare mest antropov , belak , kilger , berg , ponikarovsky

Alexander Khavanov är ny från St louis oxå
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK: Oki
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
RavenLord:
Jean-Sebastien Aubin är ny målis oxå som jag missade
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK:
Phoenix Coyotes - Signed unrestricted free-agent goaltender Steve Passmore
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK:
Ottawa Senators - Sign centre Steve Martins, left-winger Brett Clouthier and defenceman Tomas Malec.
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK:
Brendan Morrow har förlängt med stars nu

blir mindre och mindre kvar av spelarna som lämnat in om skiljedomtol
är väll bara en handfull spelare kvar med Horcoff , hossa , tärnström och Öhlund + 1 islanders spelare glömt namnet på
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK:
Justin Papineau så heter sista spelaren som kvar av dom som tagit klubbarna till skiljedomstol + hade glömt Paul Mara i Phoenix oxå
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK:
Predators signar Randy Robitaille
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK:
Horcoff förlängt för Oilers nu
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK:
Mighty Ducks of Anaheim - Sign right-winger Shane Hynes.
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
Nån som hört nått om Michael Ryder?
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
Db_04: Jag har för mig att jag har läst nån stans att han har kontrakt med canadiens..
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
Db_04: Tja, i och med att han står med i laguppställningen på Canadiens hemsida så bör han ju ha kontrakt med klubben.
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
Paddan: Ja men enligt TSN så har han INTE kontrakt med klubben....
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
Db_04: Nej, jag såg det. Jag har faktiskt ännu inte hittat någon nyhet om att han signat med Canadiens.
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
Paddan: Lär väll bli nå NHL lag snart för han....han har dock sagt att Leksand är de enda alternativet om de inte blir NHL spel för hans del
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
Db_04: Aha ok. Du tror alltså att en av Canadiens bästa lirare inte får kontrakt. Åh nej nu missuppfattade jag dig säkert.
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
Hawerchuck....är ganska säker på att dom vill ha kvar han men ja vet inte hur deras budget ser ut....kanske dom försöker göra trade?
Kommentera

Sv: Kontrakterade spelare
New York Rangers - Signed forward Jarkko Immonen to entry-level contract.
Kommentera

« · 564023 · »