NHL

14645 inlägg · 804 ämnen

Lemieux borta resten av säsongen, vill spela nästa.

« · 365047 Till forumet


Lemieux borta resten av säsongen, vill spela nästa.
Han ska genomgå samma operation som på den andra höften 2001 (helt otroligt). Hans comeback efter den operationen var ju helt magnifik innan Pittsburgh sålde allt och alla men han kommer ju inte ha lekkamrater som duger nu heller. Jag hoppas att han lägger istället medans han har sitt poängsnittsrekord i behåll...
Kommentera

Sv: Lemieux borta resten av säsongen, vill spela nästa.
Lägger av ska det såklart stå.
Kommentera

Sv: Lemieux borta resten av säsongen, vill spela nästa.
Deas: Håller med. Lemieux borde lägga av. Dessutom vill jag påstå att han skulle inte gjort någon comeback överhuvudtaget...
Kommentera

Sv: Lemieux borta resten av säsongen, vill spela nästa.
Dragan 2k: Nä jag skulle nog hålla med dej...Han skulle ha låtit bli att göra comback.....Skulle vilja påstå att han borde ha gjort som grabbar som t.ex.Gretzky,hållt sig på sidan av isen alltså....
Kommentera

Sv: Lemieux borta resten av säsongen, vill spela nästa.
jalla: Fast själva comebacken var ju lyckad. Det gav Pittsburgh ett rejält uppsving, och dessutom gick det ju bra för killen. Han hade väl bästa poängsnittet i hela ligan den säsongen? Men sen kunde han ju ha lagt av igen efter det. Hade varit rätt kaxigt att komma tillbaka, visa att man fortfarande är bäst och sen sluta igen. :)
Kommentera

Sv: Lemieux borta resten av säsongen, vill spela nästa.
jalla: Frågan är väl egentligen var Penguins kommer att befinna sig nästa säsong. Mycket talar för att laget säljs och flyttar inom 1-2 år. Enormt tragiskt att detta gamla storlag försvinna på det här sättet--om det nu går så.
Kommentera

Sv: Lemieux borta resten av säsongen, vill spela nästa.
Ford Prefect: Lemieux hade bäst poängsnitt i ligan 2 av de 3 säsonger han spelat efter comebacken. Hade Pittsburghs ekonomi varit bättre hade det varit 3 av 3...(årets säsong inte medräknad).

Så om han då offensivt sett var bäst kanske det är dumt att säga att han inte borde gjort någon comeback alls?
Kommentera

Sv: Lemieux borta resten av säsongen, vill spela nästa.
Deas: Pittsburgh -Montreal 0-8. När ska eländet ta slut?
Kommentera

Sv: Lemieux borta resten av säsongen, vill spela nästa.
Jompe: Om några år med Overchkin och Fleury mfl. ;)
Kommentera

« · 365047