NHL

14665 inlägg · 804 ämnen

Mats Sundin

« · 159150 Till forumet


Mats Sundin
Jag fattar inte att sudden kan ligga i topp av poängligan varje år.. han är grymt bra..bättre än Foppa är han också enligt min mening...
Kommentera

Sv: Mats Sundin
heart: håller med om att "The Big Viking" är vår bäste svenska spelare just nu......
Kommentera

Sv: Mats Sundin
heart: Jag håller inte alls med dig. Han har ju tillomed fått kritik för sin dåliga defensiv av deras egen tränare. Forsberg däremot har fått hur mycket beröm som helst av Bob Hartley och ligger dessutom före Sundin i poäng. Sundin ligger ju dessutom minus i +/- statistiken, illa.

Jag tycker Lidström är bättre än Sundin också, svårt att jämföra men han är dominant på backen.
Frågan är om inte Alfredsson är bättre än Sudden också, han har inlett mycket bra. Även om det inte snackas så mycket om honom.
Kommentera

Sv: Mats Sundin
Here we go again.
Det tycks alltid finnas nissar som rankar Sundin högre än Forsberg. Det är för mig ofattbart och man undrar hur bra personerna i fråga följer NHL.
Kommentera

Sv: Mats Sundin
Både Alfredsson och Näslund är nog i minst samma klass som Sundin. Inte sett till högsta nivå kanske, men Sundin har sällan några längre formtoppar.
Kommentera

Sv: Mats Sundin
Deas: Sundin är tredje bäst i NHL så han e nog ganska bra på annat!
Kommentera

« · 159150