NHL

14656 inlägg · 804 ämnen

Mogilny skadad

« · 339035 Till forumet


Mogilny skadad
Mogilny borta 10-12 veckor efter en operation nu , mer info i länken.
Kommentera

Sv: Mogilny skadad
WarhawK: Fan vad jobbigt...För han är ju en ruggigt bra spelare...Men han kommer säkert tillbaka och dominerar nästa säsong....eller???
Kommentera

Sv: Mogilny skadad
jalla:
har du tur kanske du redan får se han denna säsong ju , annars hoppas jag han kommer tillbaka till nästa . Detta är ett rejält avbräck för Toronto kan jag lova
Kommentera

Sv: Mogilny skadad
WarhawK: Jo,och dom som har det tungt som det är ändå...Dom har ju inget vidare flyt just nu eller...Men man får hoppas på att man får se än ändring där snart...Vore synd att inte ha dom i ett slutspel...
Kommentera

Sv: Mogilny skadad
jalla:
Jo men det händer hinna mycket än , jagr är ju kanske i en ny klubb snart ju
Kommentera

Sv: Mogilny skadad
WarhawK: Är det klart än vart det blir eller?????
Kommentera

Sv: Mogilny skadad
jalla:
Tror allt mest rykten än , Rangers och detroit har nämnts i dom ryktena men jag inte hitta nå som skulle säga nå var klart än .
Kommentera

Sv: Mogilny skadad
WarhawK: Det är ju klart...Men ett lag som Rangers skulle ju behöva honom..Det har ju inte precis gått bra för dom denna säsong....
Kommentera

Sv: Mogilny skadad
jalla:
hehe det har ju gått bättre än på länge ju , dom ligger runt 8:e platsen , gjorde inför nattens omgång iaf dom . Dom har bra defensiv och spelar bra penalty kill , det man kan klaga på hitills är väll deras dåliga PP spel

Och jag vill INTE ha jagr i rangers tröjan
Kommentera

Sv: Mogilny skadad
WarhawK: Ja men dom har ju inte precis visat upp något bländande spel eller...Jag har för mej a6tt jag är van att se dom spela en roligt hockey med fart och mycket induviduella prestationer..Eller är jag helt ute och sycklar....Jag har även för mej att det gick riktigt tungt för dom ett tag här i början av säsongen...eller????
Kommentera

Sv: Mogilny skadad
jalla:
Jo precis i början gick det tungt , men om dom håller sig runt slutspels plats hela tiden är det lättare än om dom som senaste säsongerna försöker upp där när det 20-25 omgångar kvar
Kommentera

Sv: Mogilny skadad
WarhawK: Ja det kan ju vara smart att försöka ligga redan där när det är 20-25 omg kvar....
Kommentera

Sv: Mogilny skadad
jalla:
Jo , men i år efter det jag sett så är jag optimistisk och tror på slutspel
Kommentera

Sv: Mogilny skadad
WarhawK: Ja det är klart att man måste vara optemistis..Och dom verkar ju ha en stor chans att komma dit...
Kommentera

« · 339035