NHL

14698 inlägg · 804 ämnen

NHL INATT!!

« · 588152 Till forumet

Sv: NHL INATT!!
Meningslös regel:

Zonen bakom mål, dom skall begränsa målvaktens handlingskraft/utrymme.

Har det verkligen varit ett problem att målvakterna aerat utanför den zonen så att det haft någon som helst betydelse för spelet? Knappast säger jag.

Här har man skaffat sig en regel bara för sakens skull. Eller har jag missuppfattat? Kanske målvakten inte får behandla pucken innanför den zonen. Då är det en annan femma.
Kommentera

Salle: PP för Philadelphia och Islanders har kvitterat mot Bruins.
Kommentera

Paddan: Gröna skall det ju vara. Nu när jag äntligen kommit in skall jag kliva ut och vidare ner i säng.

[url=www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=sleeper.gif&user_id=19][bild]http://www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=sleeperthumb.gif&user_id=19[/bild][/url]
Kommentera

Paddan: Hav tålamod min lilla fröna vän. Det är bara att fortsätta F5:a i radiorutan så plötsligt vipsar det till osså kommer det ljud.
Kommentera

Nu har jag fått igång radion, lagom till reklamen...
Kommentera

Salle: Vilken tur du har då. Jag får bara "sidan kan inte visas" på båda radiostationerna.
Kommentera

Paddan: Flyers kom jag in på alldeles nyss. Line-upen kom jag in mitt i och inget "#21 Peter Forsberg" fick man höra... Kom tydligen ut rätt tidigt.
Kommentera

Paddan: J-P Dumont blev i varje fall nattens förste målskytt när han i PP efter 3.11 gav Boston ledningen med 0-1 mot Islanders.
Kommentera

henkaaa: Det verkar i varje fall vara en "bra" dag för webradion att helt kollapsa.
Kommentera

Paddan:

Det har jag faktiskt ingen koll på, men det stämmer säkert. En bra dag att välja att göra det på iaf! :-)
Kommentera

henkaaa: Om jag har förstått saken rätt så är det en historisk dag idag. Aldrig tidigare har premiäromgångens samtliga matcher spelats på en och samma dag.
Kommentera

Äntligen är det dags igen!!! Dags för nedsläpp i ett flertal arenor. Säsongen 2005-06 är strax igång. Hoppas på en rolig säsong, framförallt för mitt kära Canadiens!

Tricolore jusqu'au bout!
Habs all the Way!
Kommentera

Miss_Avalanche:

Nej jag kommer sova till 0055 :D
Kommentera

Paddan: Tur för Foppa att inte Henke börjar, enligt Jager och grabbarna är han tryggare bakåt.
Kommentera

Paddan: Ja, det verkar ju så.. Synd. Jag skulle vilja se hans premiärmatch, när det nu kan tänkas bli...
Kommentera

Klinth: Det verkar som att det blir Weekes som får börja i målet.
Kommentera

Någon som vet om Henke står i nattens match?
Kommentera

mattias - 74:

..Eller varför inte ÄNNU mer! ;)

22-24:30 blir det perfekt att sova/vila sej och sen gå upp och se matchen.
Kommentera

rbn:

typ samm asom jag då!

Tror Foppa kan göra succe i Flyers. Skall man tippa på att han gör 3 p i natt ;)
Kommentera

mattias - 74:
A jag ska sova mellan 19-24 hade jag tänkt, så jag är pigg till matchen :)
Kommentera

Portello:

Thanks

gäller att hålla sig vaken ;)

Kl 01 00.. mmm kanske skall sova en stund nu då ;)
Kommentera

mattias - 74:

www.canalplus.se/
Kommentera

NHL INATT!!
Nån som vet ifall de visar nån match i natt ??
Kommentera

« · 588152