NHL

14671 inlägg · 804 ämnen

Omröstning till All Star matchen

« · 152054 Till forumet


Omröstning till All Star matchen
Är det någon som vet om, och hur, vi svenskar kan rösta fram spelarna till All Star matchen (se länktips)? Det verkar inte finnas något alternativ för internationella röstare denna gång, inte som jag har hittat åtminstone, måste tydligen fylla i "sweepstakes" och annat trams. Nån som har en aning om hur man gör?
Kommentera

Sv: Omröstning till All Star matchen
Jonsson8: Jag har för mig att man ska gå tillbaka till "gamla" öst mot west i Allstarmatcherna. Tydligen var inte nordamerika mot världen ett lika intressant koncept. För oss europeer kanske, men inte för amerikaner och kanadensare.
Kommentera

Sv: Omröstning till All Star matchen
Jag tycker det är bra att de går tillbaka till det gamla hederliga formatet. East vinner som vanligt! ;)
Kommentera

Sv: Omröstning till All Star matchen
Deas: Jo, i början av 90-talet var det ju onekligen så.. Pittsburgh och Buffalo hade ju tex några riktiga kalaslag!

Men de håller inte riktigt, Detroit, Dallas, St Louis mfl har helt enkelt dom flesta stjärnorna nu förtiden, men det är väl inte mer sällan fel lag vinner som i en allstarmatch.. hehe
Kommentera

Sv: Omröstning till All Star matchen
Dallas? St louis?
De har stjärnor men inga giganter, de fetaste namnen är enligt mig i Eastern Conference. West har Sakic, Foppa men sen inga jättegiganter. I East har vi Lemieux, Jagr, Bure, Kovalev, Lindros osv

Jag tippar 11-8 till Eastern! :P
Kommentera

Sv: Omröstning till All Star matchen
Deas: Lindros??? När gjorde han nån glad senast???

Men du kanske menar fysiskt o då är han ju en gigant, en jättebaby.

Men spelmässigt nuförtiden= looser!
Kommentera

« · 152054