NHL

14656 inlägg · 804 ämnen

Rangers vs Colorado

« · 321958 Till forumet


Rangers vs Colorado
Hur slutade matchen ?

Jag gick och la mig efter 2 perioder och då låg Colorado under...
Kommentera

Sv: Rangers vs Colorado
Hälge:

Colorado vann med 3-2 efter förlängning. Colorados målskyttar var Brigley, Tanguay och så avgjorde Skrastins i förlängningen.
Kommentera

Sv: Rangers vs Colorado
Poffa: Jaha, där ser man. Där får man för att man agerade lite medgångssupporter. :-)
Kommentera

Sv: Rangers vs Colorado
Hälge:

Det var ett helt nytt Colorado som kom ut i tredje. Förmodligen hade Granato förklarat vad hockey går ut på för i tredje vann de närkamper, åkte skridskor som de brukar och lyckades med passningarna.
Kommentera

Sv: Rangers vs Colorado
Poffa: Ok. Lite trist var det att Foppa var skadad, men det kommer väl fler tillfällen att se honom.
Kommentera

Sv: Rangers vs Colorado
Är det någon som vet varför man gått ifrån det gamla hederliga systemet med vitt hemmalag och färgat bortalag? Nu verkar de flesta hemmalag spela i färgade tröjor...
Kommentera

Sv: Rangers vs Colorado
Vilket lag tycker ni förresten har snyggast dräkter?
Kommentera

Sv: Rangers vs Colorado
OE: Rangers eller Chicago tycker jag!
Kommentera

Sv: Rangers vs Colorado
OE: Snyggast måste väl ändå vara Detroit!!
Kommentera

Sv: Rangers vs Colorado
OE: Överlag så gillar jag Original 6-lagen på den fronten.
Kommentera

Sv: Rangers vs Colorado
JimmyH:
Ja det ska vara stilrena tröjor ju
Kommentera

Sv: Rangers vs Colorado
GuldIndianen: Detroits tröjor ser lite "urtvättade" ut precis som Timrås tröjor. Men visst är de flesta NHL-tröjor snygga. Snyggast enligt mitt sätt att se det är Colorados bortatröjor.
Kommentera

Sv: Rangers vs Colorado
Frisco: Hur kom TIK:s tröjor in i bilden? I år har de ju gått i från Detroit stuket för att istället gå tillbaks till det gamla Rödvita stället från början av sjuttiotalet...
Kommentera

Sv: Rangers vs Colorado
Ambroo: Det kom in i bilden till stor del (100%) för att jag skrev det.
Kommentera

Sv: Rangers vs Colorado
Frisco: Trevligt...men om du syftade på att det var kopior av Red Wings tröjor så har du helt fel...
Kommentera

Sv: Rangers vs Colorado
Detroit har helt klart de snyggaste tröjorna.
Kommentera

Sv: Rangers vs Colorado
DIForever: Ottawas vita tröjor är bland dom snyggaste. Men klart snyggast är Pittsburghs
Kommentera

« · 321958