NHL

14647 inlägg · 804 ämnen

Rykteshärvan

« · 560616 · » Till forumet


Sv: Rykteshärvan
WarhawK:
Wild signat Scott Ferguson och Kurtis Foster
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK:
Predators signat Mark Eaton och Sheldon Brookbank.
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK: Tie Domi stannar i Toronto :)
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Franzen nu definitivt klar för RedWings.

Annars är intresset störst över var Eric Bältros kommer hamna.
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Nu har tydligen Marcus Ragnarsson ändrat sig och är sugen på att skriva kontrakt med Philadelphia
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Db_04: Källa?
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
AD: hockeymagasinet se länk
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Brendan Morrrison har kritat på för ytterligare tre år med Canucks.

Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Dream Team: tydligen är Edmonton ute efter Paul Kariya
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Och Cujo är nära Pittsburgh
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Db_04: Så har då Svarthökarna gjort en, förmodar jag, ordentligt dyr värvning. De har skrivit fyraårskontrakt med The Buhlin Wall.


Ojdå, det blev visst bara 6,75 miljoner per säsong. Annars har ju hans agent sagt att han skulle begära maxlön.
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Paddan: tråkit att en så bra målvakt hamnar i ett så pass dåligt lag
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Paddan:
Igor Ulanov och Jussi Markanen är klara för oilers nu
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK: ja vill att de ska stå så här ganska snart The Edmonton Oilers have agreed to terms on contract with forward Shawn Horcoff
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Paddan: Chicago har nu signat centern Jim Dowd också
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Db_04:

Han kanske kan lyfta laget?
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
87bth01:

(Khabibulin alltså)
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK:
Avs signat brad may nu oxå
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Db_04:
...för att du inte vill se honom på andra sidan Siljan i vinter..?
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Metal Guru:
Ovechkin kritat på 3 år för caps nu
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Metal Guru: Jo men bara om han väljer den vitblåa tröjjan :)
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK:
Nu börjar det hända saker hos bolts oxå , tampa för er som inte vet dom kallas bolts

Re-signed restricted free agent defenceman Nolan Pratt, signed defencemen Brandon Elliott, Brady Greco and Timo Helbling and forward Mitch Fritz.
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK: Tja, det är väl bäst när man gör såna här utfästelser:

"The Tampa Bay Lightning have pledged to hockey fans and corporate sponsors they will defend the Stanley Cup without their championship goaltender."
 
"We want our fans to know we're not going to roll over. We're going to work hard to retain the title," Lightning GM Jay Feaster said during an impromptu press conference Friday afternoon.


The move puts Lightning backup goalie John Grahame in starting position going into training camp this fall, the first since last season's NHL owners' lockout. Feaster reminded fans that Grahame came close to replacing Khabibulin as starter several times during the Bolts' previous season.

Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Paddan:
Ny blockbuster signing denna gång nashville som fått Paul Kariya signa
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK:
Thrashers signat Eric Boulton oxå
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK: 4,5 miljoner på två år, vet inte vad jag ska säga om det. Knappt dubbla lönen jämfört med Malik. Äh, den måttstocken går nog inte att använda...
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Paddan: hehe nää vem vet får hoppas rangers lärt sig stjärnor enbart inget att ha om man inte har nån som sliter oxå
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK: han får väll bäst pröjs där
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK:
Jason Allison till lönnlöven
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Paddan:
Nieminen för 700k tycker jag en riktigt bra signing , måste vara den 1:a av rangers signingar som jag tycker vettig , iofs återstår se vad ward tjänar dock vet jag inte så mycket om han
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK:
stars gjort klart med följande

Signed unrestricted free agent Johan Hedberg. Re-signed restricted free agent defenceman Stephane Robidas, defenceman Mario Scalzo and forward Junior Lessard.
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK:
Prärievargarna resignat Brad Ference oxå
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK:
Vet inte om nån redan skrivit detta men flames signat dessa herrar
Sign defencemen Steve Marr and Brett Palin and forwards Derek Couture and Warren Peters
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK: Jag trodde faktiskt inte att Älgen skulle få NHLkontrakt
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Staffan Kronwall är klar för Maple Leafs!!!
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Db_04: Nu har Tampa gjort en jättevärvning.

6 feet 8 inches, 258 pounds. Forwarden Mitch Fritz är nästan i samma storleksklass som Chara. Ungefär lika tuff verkar han också vara. 

"Mitch Fritz took on all comers last year at the AHL level, and Springfield head coach Dirk Graham noted that, in his opinion, Mitch didn't lose a fight," Lightning GM Jay Feaster said in a statement.


"We like his hockey sense, he thinks the game well, and if he can continue to improve his skating he's going to have an opportunity to play here. He certainly understands his role."

Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Paddan: ska bli intresant å se om han kan spela hockey också....chara kan iaf slåss me klubban
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Det verkar som att det fortfarande återstår en hel del arbete innan Zetterberg kan skriva på kontraktet med Red Wings.

Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Paddan:
Är det inte bättre skriva ett lite lägre kontrakt nu för kommer bli ju mer pengar ledigt när Stevie , shanahan + fler äldre spelare slutar ju ganska snart än att försöka få absolut max hela tiden + att kanske eventuellt se till försvaga laget på köpet för dom inte kan signa dom egna spelarna dom vill
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK: Det kanske inte bara är spelaren det beror på. Agenterna trycker på för att få ut max för spelana för då tjänar de på det också och de tänker inte långsiktigt.
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
svennis:
så du menar att spelarna inte har nått säga till om alltså ? att det agenterna som bestämmer var spelarna kommer spela och hur mycket dom får .. sen får spelarna bara hålla käften och gilla läget alltså
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK: Så verkar det som att Tampa är på väg att skriva ett flerårigt kontrakt med Lecavalier. Återstår att se om det blir det 10-års kontrakt som han själv hade föreslagit för klubbledningen.
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Jag vet inte om det redan har skrivits, men David Aebischer är klar för en forstättning med Colorado, Koivu med Montreal och Maxim Afinogenov plus Henrik Tallinder med Boston.

Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Dream Team:
Dock så är det Buffalo Afinogenov och Tallinder är resignat för ju
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK: Vafan! Skrev jag Boston? Ja, det gjorde jag.. fast jag inte läste nåt annat än Buffalo.. ;)

Sabres there is!!!!
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Dream Team:
haha det inte lätt när hjärnan tänker en sak men fingrarna skriver nå annat .. du är nog besatt ;->
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK:
Detroit Red Wings - Re-signed right wing Darryl Bootland to a one-year contract; announced center Jason Williams accepted his one-year qualifying offer.
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK:
Nashville Predators - Re-signed right wing Steve Sullivan to a four-year contract; re-signed defenseman Dan Hamhuis to a one-year contract.

detta var ju inte dirket oväntat
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK:

Finns det någon bra ryktessida för NHL? Där man kan hänga med lite i spekulationer och vad som händer osv.
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Danne_l: Den här sidan, eller bloggen om man så vill, tycker jag är ganska intressant.
Kommentera

« · 560616 · »