Deas: Lite rykten i ryktesfloden
*defenceman Ed Jovanovski is "very interested" in playing for the Florida Panthers
*For the second straight year, goalie Roberto Luongo is expected to take Florida GM Mike Keenan to arbitration.Trading Luongo would certainly free up the needed money to sign Jovo
*The third hot rumour has unrestricted free agent defenceman Wade Redden going to the Anaheim Mighty Ducks.
*The fourth hot rumour is out of Buffalo, where the Sabres currently have only three players under contract. Word has it the team can't afford to re-sign unrestricted free agent defencemen Teppo Numminen and Jay McKee, either of whom would look just fine in a Canucks jersey
*The sixth hot rumour comes from New Jersey, where unrestricted free agent Patrik Elias wants a raise from $4.2 million per season. Word has it the Devils have said no, but the New York Rangers are saying yes.
Dream Team: Kan det vara Lanny McDonald, som förresten florerade i en hjälmdiskussion i MoDo-GB:n för några veckor sedan, som du menade.
[url=images.google.se/images?sourceid=navclient&hl=sv&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-49,GGLG:sv&q=Lanny%20McDonald&sa=N&tab=wi]Google Images 1:a sida på Lanny MvDonald[/url]
Off-topic så det förslår, men jag har varken tid eller lust (mit under brinnande VM-semifinal) att söka reda på någon passande tråd, eller starta någon ny.
Det handlar om en efterlysning på en spelare. Denne spelare, en kanadick har jag för mig, härjade i rinkarna i början av -80-talet, och lirade gissningsvis i klubbar som Edmonton eller Calgary. Montreal kan det ha varit med, för den delen. I vilket fall så iklädde sig denne herre ett gigantiskt rött hår med tillhörande skägg. Är det någon som har en susning om vem jag söker?
Det om Elias känns ganska troligt, då han hintat om att han inte nödvändigtvis stannar i NJ och att Rangers nog inte resignar Sykora (även om han var bra där).
Elias - Nylander/Straka - Jagr
brr... :)