NHL

14656 inlägg · 804 ämnen

Stanley cup final

« · 290506 Till forumet


Stanley cup final
Jaha just nu leder NJ med 4-3. det verkar som om New Jersey tar hem cupen i år. vi kan bara hoppas på att Anaheim inte ger sig så lätt utan ger dom en riktig omgång. Matchen är ju inte slut ännu. kom igen nu ankorna.
Kommentera

Sv: Stanley cup final
Peter72:

Tror inte det är så säkert att NJ vinner SC även om de vinner inatt. Det är en helt ny match i Anaheim och skulle det bli en sjunde och avgörande så kan nog NJ svikta med tanke på vad som hände förrförra året mot Avs. De ledde då med 3-2 i matcher och lyckades förlora de två sista.
Kommentera

Sv: Stanley cup final
poffa: jag vet jag hoppades på avs då. Men ankorna har pressen på sig då. vet inte riktigt hur dom spelar under hemmapublikens press när dom måste vinna. dom har inte riktigt haft det trycket hittills i år.
Kommentera

Sv: Stanley cup final
Peter72:

Allt att vinna, inget att förlora. I de lägena tror jag inte Ducks känner speciellt stor press. Snarare tvärtom. NJ leder och vet att de är tippade att vinna. Lite rädda att förlora sjätte matchen eftersom det ligger i bakhuvudet att en sjunde match kan bli ett riktigt helvete, på ren svenska. Sånt kan göra att man gräver ner sig totalt och då har Ducks verkligen övertaget.
Kommentera

« · 290506