NHL

14656 inlägg · 804 ämnen

Toronto-Detroit

« · 344208 Till forumet


Toronto-Detroit
Kul med lite svenskar på isen. Är det någon som vet hur länge Zäta är borta ?
Kommentera

Sv: Toronto-Detroit
Hälge:
4-6 veckor enligt detroits hemsida
Kommentera

Sv: Toronto-Detroit
WarhawK: Var inte det när han skadade sig ? Det har ju gått några veckor nu...
Kommentera

Sv: Toronto-Detroit
Hälge:
jo det var från han skade sig , hittade ingen mer aktuell info dock
Kommentera

Sv: Toronto-Detroit
Hälge: Visar C+ matchen?
Kommentera

Sv: Toronto-Detroit
Portello:
enligt tv.nu så gör dom det iaf . inte kollat på canal + hensida dock men tv.nu brukar oftast ha rätt
Kommentera

Sv: Toronto-Detroit
Portello: Ja, det gör dom.
Kommentera

Sv: Toronto-Detroit
Hälge: Får väl lyssna på Matchen över nätet eftersom jag inte har Canal+. skickar med en länk om någon annan vill höra på matchen
Kommentera

Sv: Toronto-Detroit
lizzard:
Ja det är ett bra alternativ till om man inte har canal + eller när canal + inte sänder den matchen man vill .
Kommentera

Sv: Toronto-Detroit
lizzard:
själv ska jag testa en kombination av det båda eftersom jag inte tycker canal + kommentatorer är nå bra .
Kommentera

Sv: Toronto-Detroit
WarhawK: Sitter Calle Johansson bredvid så är det en fröjd att lyssna oavsett men som sitter bredvid.
Kommentera

Sv: Toronto-Detroit
WarhawK: hmm funka inge bra eftersom canal + ligger efter sändningen på webradion
Kommentera

Sv: Toronto-Detroit
Salle:
det är extremt få gånger han har suttit med , mest på tidiga matcher det . Dom andra där sitter bara och snackar skit men kanske inte så konstigt när dom har samma folk som kommenterar både fotboll och hockey
Kommentera

Sv: Toronto-Detroit
WarhawK: Hummm får inte webbradion att funka ens :/
Kommentera

Sv: Toronto-Detroit
lizzard:
funkade fint för mig men den låg före canal + sändningen så jag la ner det , får stå ut med kommentatorn på canal +
Kommentera

Sv: Toronto-Detroit
WarhawK: har du wmp 9 eller? Testade att ladda ner den med, men det funkade inte bättre för det.
Kommentera

Sv: Toronto-Detroit
lizzard:
kör mediaspelaren i netscape eftersom min internet explorer inte funkar efter ett program fuckat upp lite i mitt register så kan jag inte få upp sidor i explorenrn.
Kommentera

Sv: Toronto-Detroit
Hälge: han är borta två veckor till men han ska börja träna nästa vecka tror jag...
Kommentera

« · 344208