NHL

14656 inlägg · 804 ämnen

Vilka blir dom slutliga vinnarna?

« · 253806 Till forumet


Vilka blir dom slutliga vinnarna?
Vilka kommer att ta hem Stanley Cup? Är det nåt av dom lag som har satsat extra med trader o så eller kommer det det bli en "underdog" som tar hem hela skiten? Själv hoppas jag att typ Tampa tar o vinner allt....det vore fint att trycka till "storlagen" lite. Men den chansen är la inte direkt stor.
Får la hoppas på mitt kära Phoenix i nästa års kamp.
Kommentera

Sv: Vilka blir dom slutliga vinnarna?
Stofelius: Jag tror Detroit vinner igen. Tyvärr :/
Kommentera

Sv: Vilka blir dom slutliga vinnarna?
Stofelius: Dallas ser enormt starka ut... Ottawa kommer nog inte längre en i fjol, men philadelphia (okorrekt stavning) tar sig te final... detroit går ti semi mot dallas där dallas vinner me 4-2 i matcher... finalen blir en rysare där dallas vinner me 4-3 i matcher modano avgör..
Kommentera

Sv: Vilka blir dom slutliga vinnarna?
pappin:

semi finalerna kommer spelas mellan

Toronto-Ottawa

Vancouver-Dallas

Final:

Ottawa-Vancouver

Vinnare:

Vancouver , årets komet lag
Kommentera

Sv: Vilka blir dom slutliga vinnarna?
Micke80: Om inte ett lag från Eastern lyckas så hoppas jag på Vancouver.
Kommentera

Sv: Vilka blir dom slutliga vinnarna?
efter att ha sett Detroit ikväll måste jag säga att dom kommer ta hem bucklan.,
Kommentera

Sv: Vilka blir dom slutliga vinnarna?
Skidrow: Hull hade en stor kväll verkar det som (tre mål) och Zäta passade till två av dem!
Kommentera

Sv: Vilka blir dom slutliga vinnarna?
klm: 3 :e perioden var riktigt härlig med en hel del bök stök och bråk , satt på O´Learys i Linköping med polarna och kollade på hockeyn och drack öl , kul med allt bråk
Kommentera

Sv: Vilka blir dom slutliga vinnarna?
Micke80: ja vilken match! Sista minuten hade Detroit 9 man utvisade och St Louis 10! ..Shanahans överfall på Nash var inte vackert..Snyggt däremot när McCartys utrustning åkte helt av när han fightades med Low vilket gjorde att Low inte hade något att greppa tag i..Han vart något förbannad! hehe....totalt 243 utvisnings minuter!
Kommentera

Sv: Vilka blir dom slutliga vinnarna?
Stofelius:

jag sticker ut hakan och säger edmonton Oilers :)

Mitt kära gamla edmonton måste hitta tillbaks till storhetstiden men nu har mn ju ingen Gretsky eller Messier! :)
Kommentera

Sv: Vilka blir dom slutliga vinnarna?
bajenmattias: om man ska tippa med hjärtat så säger jag New Jersey Devils. men jag tror att chansen är ganska stor ändå att jag får rätt...
Kommentera

Sv: Vilka blir dom slutliga vinnarna?
Stofelius: Detroit tar hem det
Kommentera

« · 253806