NHL

14656 inlägg · 804 ämnen

VINNER ETT SKRÄLLAG!!!!

« · 262937 Till forumet


VINNER ETT SKRÄLLAG!!!!
Efter natten matcher...

Ny Islanders 1-0 på Ottawa!

Edmonton 1-0 på dallas

Toronto 1-0 på Philadelphia!!

Edmonton!!!!

Detta lag som jag alltid har hållt på!!

Skall man tro på en ny storhetstid nu kanske :)
Kommentera

Sv: VINNER ETT SKRÄLLAG!!!!
bajenmattias: Edmonton var det första lag som jag visste vilka de var i NHL tackare the great one...:)
Kommentera

Sv: VINNER ETT SKRÄLLAG!!!!
bajenmattias: Edmonton var det första lag som jag visste vilka de var i NHL tackare the great one...:)
Kommentera

Sv: VINNER ETT SKRÄLLAG!!!!
willysson:

Fast skulle Oilers vinna innebär ju detta att vi inte koimmer att få Salo i Vm men det kan vi gått vara utan!
Kommentera

Sv: VINNER ETT SKRÄLLAG!!!!
bajenmattias: Om Oilers vinner NHL, betyder det att Vancouver, Detroit och Colorado blir utslagna - inte nödvändigtvis av Oilers - under resans gång. Och dessa 3 lag innehåller alla betydligt bättre VM-förstärkningar än Salo...
Kommentera

Sv: VINNER ETT SKRÄLLAG!!!!
bajenmattias: Okm Salo stannar hemma så vinner vi guld...;)
Kommentera

Sv: VINNER ETT SKRÄLLAG!!!!
Los Lobos:Om Oilers vinner Stanley cup så blir väl alla lag utslagna om man säger så=)Dock inte under VM tid för alla lag.
Nån som vet vem fan Marc Kristoffersson är?
Kommentera

Sv: VINNER ETT SKRÄLLAG!!!!
Nike89: Menar du gamla DIF-aren Markus Kristofferson som tillhör Dallas men mest harvat i AHL?
Kommentera

Sv: VINNER ETT SKRÄLLAG!!!!
Punkk:Det kan vara så.För jag var inne på NHL.com och kollade lite på player alltså spelare.Det står inget om han förutom att han är född i Östersund,är Markus det så bör det vara rätt i alla fall.
Kommentera

Sv: VINNER ETT SKRÄLLAG!!!!
Nike89: För att Oilers skall kunna vinna Stanley Cup, skall de slå Detroit i nästa omgång och vinnaren Col/Van i Conferencefinalen. Alltså 2 av de 3 lagen slås ut redan i andra omgången.

Personligen ser jag mycket hellre någon eller några spelare från dessa lag än Salo i VM. I Tre Kronor har vi redan Henke, men ingen Foppa, ingen Näslund, ingen Lidström, Holmström eller Z.

Fast självklart unnar jag dessa toppklass-spelare att gå så långt som möjligt i Stanley Cup - bara Colorado går längst...
Kommentera

Sv: VINNER ETT SKRÄLLAG!!!!
Nike89: Jo, det är han. Spelar i Utah nu men spelade i DIF för två säsonger sedan.
Kommentera

Sv: VINNER ETT SKRÄLLAG!!!!
bajenmattias: Varför är du så taskig mot Tommy salo för? Han har väl inte gjort dig något eller hur? Så låt honom vara i fred!
Kommentera

Sv: VINNER ETT SKRÄLLAG!!!!
tommy salo:Jag tror han syftar på matchen mot Vitryssland.
Förresten var det inte du som påstog att Tommy Salo var från Finland!?
Kommentera

Sv: VINNER ETT SKRÄLLAG!!!!
Nike89:

Hans föräldrar är från Finland.
Kommentera

« · 262937