Det har dragit igång en kampanj som kallar sig Hockey Polare som är ett led på vägen att lära oss att föra en vettig dialog via internet.
Nolby Hockey & TIK031 har jag anmält, tycker att det var ett bra initiativ utav dom som har kommit på idén till det hela. Många här har den senaste tiden skickat en massa hot via messfunktionen och det är sånt vi måste ha bort här på hockeysnack och även andra gästböcker.
innebörden i den är enkel; Vi ska prata, inte skrika, vi ska diskutera, inte slåss och vi ska visa respekt för varandra oavsett vilket ishockeylag vi håller på. Så enkelt är det......Gå gärna in och läs mer via länken......
gud: Inget jag har hört talas om men det kanske har funnits ett tag men marknadsförts dåligt....
Vet att frugan inte håller med dig om att jag skulle va en toffel ;) Lilla-Fridolf klubben har man långt till........Det fattas 3,50:- till ett frimärke......
mike66.. 3.50 på väg..bör nå dig på tisdag.. det med hockey polare såg jag på katternas hemsida för en så där 2 månader sen..men vad vet jag?? jag som GUD kan inte hålla reda på allt..min högra hand Jesus vill bara hålla på med vin o oblater..men annars så är han rätt så trevlig...
mike66.. din toffel..klart att du ska gå med lilla frittes fan klubb.. det gjorde jag reda på 90 talet...vi har skit kul när träffas vi utbyter erfarenheter..vilket diskmedel som är bra..damsugarpåsar...vilken teknik man har när man vattnar blommor..det och mycket mer..så kul har vi när vi träffas.. när det gäller Jesus så berättar jag inget..förutom att han är lite bångstyrd ibland men för det mesta så är han bara bra..
Fritte klubben vad är det BLAHA BLAHA,,,,,,Själv gick man med i Elefantklubben som liten parvel, och vi har en himla fin gemeskap samlas varge år då vi har något som heter spardagar och dricker saft och äter bulla,,,,,,,,,,
Lite svårt då det krävs att man måste ha en slant sparad, så går man med sin lilla pellefan till de kontor som i uppgift har att spara dina slantar, så får du en lite bok, alldelens egen sparbok,,,,,Men känns lite hemskt att anndra har nyckel till min röda pellefant, och själv får jag möes på med kniven,,,,,,
Ni hade det bra som barn ser jag. Själv fick man vara med i Söndagsskola och ställa upp i Fagerviks konsumentgille, Snacka om att man varit stjärngosse många gånger och blivit tvungen att sjunga om Staffan Stalledräng.
HUUUUU jag ryser över hela kroppen, att straffa barn på detta viset.
Det är bara tur att man inte vart ungdomsbrottsling.
Håckla,gud,HH & Jesus: Själv så blev man tvingad in på Kyrkansbarntimmar i unga år, men nu så här efteråt så känns det riktigt bra att man gjorde nått vettigt av livet.
När tiden för konfirmation var mogen så smet man iväg, så jag är väl en av dom få här på Hockeysnack som är ohelig, förlåt mig gud & Jesus ty jag har syndat....Halleluja...
Nolby Hockey & TIK031 har jag anmält, tycker att det var ett bra initiativ utav dom som har kommit på idén till det hela. Många här har den senaste tiden skickat en massa hot via messfunktionen och det är sånt vi måste ha bort här på hockeysnack och även andra gästböcker.
innebörden i den är enkel; Vi ska prata, inte skrika, vi ska diskutera, inte slåss och vi ska visa respekt för varandra oavsett vilket ishockeylag vi håller på. Så enkelt är det......Gå gärna in och läs mer via länken......