Nolby Hockey

1398 inlägg · 112 ämnen

Timrå IK är dom bästa !

« · 32671 Till forumet

Timrå IK är dom bästa !
Timrå IK kommer igen........
Kommentera

Sv: Timrå IK är dom bästa !
nu vill jag veta..
har the gubbs kommit igång??
nolbys gubbs alltså...sitter o väntar
på lite matchresultat...
Kommentera

gud:
Laget verkar ha upphört sedan jag la av och träna ;)
Kommentera

mike66..
det verkar så...men träning
på lördag blir viktig..skjut inte
så hårt på HH bara...
Kommentera

GUD:
Jag ska ha stavarna med mig kan inte spela med hockeyklubba ännu, det är vad sjukgymnasten har sagt ;)
Kommentera

okej mike66..
då får du ta tag i det hela och
se till att inte någon annan skjuter
så hårt på HH..fan..jag är avundsjuk
på dig för du får vara med o att jag inte
kan....
Kommentera

gud:
Inte på lördags eftermiddag är du nå avundsjuk kan jag lova, då blir det antingen rullator eller rullstol ;) Eller operation..........!!!
Kommentera

mike66..
hur gick det efter träningen??
ingen rullator va..???
Kommentera

gud:
Har precis stelopererats, så det blir rätt lugnt nu ett tag. Rullatorn har jag inne på 10000 mila service, du vet lite ny olja och ny kamrem sen går den som f-n igen...

Kan ju säga en sak till dig iaf, att det är bättre fart i matkön på Tingsta ålderdomshem än det var på supporterträningen igår....
Kommentera

gud:
Besvikelsen är stor, då Gud den som man acktat messt gör ett så oärligt utal, som att du inte kan vara med,,,,,Det är okey för mej att du bär långklänning, men att du inte kan erkänna att du är toffel och inte får, det kan jag inte ta,,,,

Nu ska jag sluta gå i kyrkan så ofta som jag gör, då det står klart att Fabbon i klänning där framme bara ljuger, "Lyssna på gud och han ska visa dej vägen" Pyttsan vart hamnar man då???????? spår fyra avg 14,55 pling, då man skulle på gate 2, på midlanda,,,,försvara dej nu då,,,,
Kommentera

HH..
du skall inte tappa tron..ty kärleken segrar alltid..
min frånvaro är olycklig när "årets" match spelas..
Gudinans skador ställer till med sorg..så min son
var stark..vi skola ses någon gång över vin o oblat
så min son..jag ber för dig..o din lycka i målet den
30/12...
Kommentera

gud du ska ge fan i vinet för det har du lovat Ängeln Gabriel och mig och inte ska väl nån liten HH få smaka på nått som är så heligt, han är ju helt okristlig han...Gillar pojkar som busar med flickornas små musar, nä nån ordning i kyrkan måste vi ha....
Kommentera

Jesus min son:
Fint talat,,,Syndat göro den som utom äktenskapet, Busar med flickornas små,,,, Ty Gabriel tager icke detta ord till sin mun,

Men jag vill ta denne HH till mig och föra honom till kyrkan som lärjunge, Hela honom från det onda, kan vi inte tillsamans försöka,

Har hört ett ryckte om den mannen, att han skulle ha fått i sig kryddade oblater, äro icke de klassade som doping
Kommentera

« · 32671