Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Paddan:
Jag håller med dig. Jag skulle aldrig få för mig att kommentera NuMos inlägg. Ja, alltså, inte vilket som helst av Numos inlägg, utan just det där.
NuMo:
De har lagt ner skrivihop.nu, såvitt jag vet. Annars var det ju en ypperlig sida.
NuMo:
Tryggt och tryggt. Det är väl snarare en fråga om avtrubbning, tror jag. ;)
Stigsson:
Står att läsa om det på HS första sida och på Slashpuppies sida.
Helg Ernest:
Visst har du helt rätt. Detta är CSKA, om än bandyvarianten. Det är alltså armelaget, Röda Armén, vilket framgått för de flesta som inte är ståupp-komiker. Stjärnan är densamma som sistnämnda använde på uniformerna.
Något Röda Stjärnan har vad jag vet aldrig existerat på högre nivå i rysk hockey. Däremot hette en av Europas bästa klubbar på 60-talet, ZKL Brno, tidigare Rude Hvezda, vilket blir just Röda Stjärnan.
Crvena Zvezda, är väl annars det mest kända laget i Europa och då handlar bekantskapen främst om fotboll. Laget vann CL 1991. Men jugoslaviska mästare i hockey har man också varit vid 4 tillfällen.
Golgata:
Hehe, you aint seen nothing yet. Jag på dåligt humör?
Du måste vara särdeles trögtänkt. Jag skämtar ju om din humor=glimten i ögat.
Bland det värsta som finns är personer som bara anser sin egen humor ha något värde. När de sedan antar skepnaden av Dr. Phil och börja dra slutsatser av pubertil art...ja då är de nog komiska ändå. Men det vete fan om de är medvetna om det.