Övrig hockey

10027 inlägg · 1131 ämnen

Omgång 16

« · 21441 Till forumet

Omgång 16
Brynäs IF - Timrå IK 0-13
V:a F - LHF 5-2
MoDo - LHC 5-1
HV 71 - SSK 5-0

Söndagsmatcher:
MIF - AIK 4-1
DIF - FBK 3-2
Kommentera

Sv: Omgång 16
BIF-TIK 3-1
VF HC-LHF 2-4
MODO-LHC 4-1
HV71-SSK 4-0

MIF-AIK 2-2(3-2 Str)
DIF-FBK 1-3
Kommentera

MIF-AIK 6-2
DIF-FBK 2-5
Kommentera

Mike66>>> i dag skänker vi även det andra skridskoskydet
Kommentera

MIF-AIK 4-1
DIF-FBK 2-3 str
Kommentera

19 Nicke>>> Vem tänker du vara så schysst emot? Inte Timrå väl !
Kommentera

Omgång 16

Brynäs IF - Timrå IK 0-13

hhhhhmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!
Kommentera

prosten>>> Det gick ju bra mot MoDo så jag testade lite skrocktippning här men kommer nog i fortsättningen att sluta tippa Timrås matcher...Forza Timrå mot slutspel det bär..det är ju 34 omgångar kvar. En del tycker att det är kris dom skulle ha varit MIF supporter då, där kan man snacka om kris..men inte har dom sparkat nån tränare än iaf och det vet jag att inte Timrå gör heller..Peo for president och Deroo för kung..34 x 3 = 102 poäng kvar att kriga om och en del håller på att börja grina snart..ojojoj..Timrå IK är dom bästa..................Its a long way to the top if you wanna rock´n roll....Ac/Dc..klassiker..kika gärna in på TIK031´s nya hemsida och lägg en kommentar, ställ om skärmupplösningen till 1024x768 så att du får med alla godsaker..
Kommentera

TIK, numera jubo....

FORZA GÖTETS STOLTHET, FRÖLUNDA
Kommentera

jumbo ska det va...
Kommentera

skalpjägaren>>>Vi har ju en match mindre spelad så på Tisdag är vi inte Jumbo längre för då ska vi skratta åt er alla Götlaborgare när vi käkar upp er en efter en,

här uppe i Lapphelvetet är det inte bara att komma och tro att poängen ramlar in,,håll tungan rätt i totempålen så ska du se att det ordnar sig.
.en liten retsticka är vad du är..Hoggah Tjaggah Tomahawk..

Skinnet kommer att vara ännu rödare för er sen ni har fått smaka på Timrås vrede..
Kommentera

Ja det har man ju hört förut... kan ju säga att jag hoppas att få se er i slutspel hellre än mif och aik...
Kommentera

skalpjägaren>>>Det tackar vi för, men som du vet brukar ni ha ganska svårt för Timrå häruppe så jag blir inte förvånad om vi trycker till er rejält, pucken är som bekant platt ännu. Och Timrå är på gång även om vi just för tillfället ligger sist så kan jag lova att detta bara är för stunden, den som väntar skall få se.

FORZA TIMRÅ mot SLUTSPEL det bär..Challe ska fan i mig få sätta på sig dumstruten igen..vilken känsla att se han på Hockeykväll igen med den fula Staffan va en stalledrängstruten ;0)

det är ju snart Lucia så då kan han tjuvträna, och sen kan han ju va tomte på samma gång och låna en Ren av oss som bor längst ut på Kusten och aldrig haft en Ren synlig sen Sundsvall brann 18??..Var glad att du inte skulle till Lappland för då hade du bara kommit halvvägs..
Kommentera

Ser gärna att timrå e kvar i elitserien.
Men jag ser nog gärna att de loosar mot frölunda så de ligger bakom mif ett tag till :)
Hade det inte varför för den saken hade jag gärna sätt timrå krossa frölunda, allt för att glädja skalpjägaren :)
Kommentera

Timrå IK - Frölunda 59-3
Kommentera

VF-TIK 5-2
Kommentera

skalpjägaren>>>Hur många bortasegrar fick ni ihop mot Timrå förra säsongen och då hade ni ju eran älskade Husse i laget??? Ni får det hett om öronen i morgon rödskinn...Tänker inte tippa matchen men stryk får vi inte...FORZA TIMRÅ mot SLUTSPEL det bär......
Kommentera

« · 21441