www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=2103534. Köp nu en bit historia. Den matchavgörande pucken från första finalen i Karlstad. Vi börjar från 100 kr och går uppåt. Autograf på pucken kommer sedan att ingå såklart. Så kom igen och få en bit historia!
Det går också bra att kontakta mig i min gästbok...
Vf chefen: Precis min tanke - själv så har jag en hel hink med puckar (ca 50-75 st) hemma i garaget. Hur många av puckarna som varit med i ladan i Timrå ska jag låta vara osagt, men minst ett par av dom har iaf varit med i semifinalen mellan: Timrå - VF.
Vf chefen: Inga problem, gör som i CSI i 5:an. Ta ett DNA test på pucken i så fall ska det finnas avtryck från tejpen o Kallios hudavlagringar med klockslag o vilken typ av skott som avlossades o vart nånstans på plan. Det funkar ju på TV!!
rådbjer: Man kan ju fråga nåt ögonvittne om dom sett en svart rund sak som låg i ett rött rykantigt hål med nät på baksidan. Om någon svarar ja, så är ju allt klart :-)
Zoogin: Rykten säger att Elitserien kommer vara inkluderad till NHL 2004. Hur bra det kommer bli är frågan, Elitserien 2001 var ingen hit grafikmässigt för oss som redan innan hade hållt på och konverterat NHL spelen till Elitserien och Allsvenskan. Tröjorna såg förjävliga ut osv.
Ni kan ju förresten lira med Elitserien till NHL 2003 nu om ni vill. Följ länktipset bara.
Det går också bra att kontakta mig i min gästbok...