Övrig hockey

10027 inlägg · 1131 ämnen

PUCK

« · 261112 Till forumet

PUCK
www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=2103534. Köp nu en bit historia. Den matchavgörande pucken från första finalen i Karlstad. Vi börjar från 100 kr och går uppåt. Autograf på pucken kommer sedan att ingå såklart. Så kom igen och få en bit historia!

Det går också bra att kontakta mig i min gästbok...
Kommentera

Sv: PUCK
hockeyextra: Hur ska man kunna veta att det är den riktiga pucken då?
Kommentera

Vf chefen: Precis min tanke - själv så har jag en hel hink med puckar (ca 50-75 st) hemma i garaget. Hur många av puckarna som varit med i ladan i Timrå ska jag låta vara osagt, men minst ett par av dom har iaf varit med i semifinalen mellan: Timrå - VF.

Högstbjudande får köpa hela puckhinken!

Ps. Garanterat smetfria trissor.
Kommentera

mike66: Du kan väl aktionera ut dom en och en. Säg att dom var från semin. Ta en hundring styck.
Kommentera

Vf chefen: Tack för tipset - det hade jag aldrig kommit på själv!

Vafaen det blir ju en 75 laxar rakt ner i fickan dä ;)
Kommentera

5-7 laxar
Kommentera

Vf chefen: Inga problem, gör som i CSI i 5:an.
Ta ett DNA test på pucken i så fall ska det finnas avtryck från tejpen o Kallios hudavlagringar med klockslag o vilken typ av skott som avlossades o vart nånstans på plan.
Det funkar ju på TV!!
Kommentera

rådbjer: Skickar med en länk där det t.o.m går att göra ett faderskapstest på puckjäveln ;)

www.dnatest.se/

Testet görs via saliv från pucken och det är:
*snabba puckar
*säkra puckar
*enkla puckar
*anonyma puckar
*diskreta puckar
*prisvärda puckar
Kommentera

rådbjer: Man kan ju fråga nåt ögonvittne om dom sett en svart rund sak som låg i ett rött rykantigt hål med nät på baksidan. Om någon svarar ja, så är ju allt klart :-)

ps. jag är på bra humör idag.
Kommentera

Slovakiska ligan på TV-spel. När kommer Elitserien 2003?
Kommentera

Zoogin: Rykten säger att Elitserien kommer vara inkluderad till NHL 2004. Hur bra det kommer bli är frågan, Elitserien 2001 var ingen hit grafikmässigt för oss som redan innan hade hållt på och konverterat NHL spelen till Elitserien och Allsvenskan. Tröjorna såg förjävliga ut osv.

Ni kan ju förresten lira med Elitserien till NHL 2003 nu om ni vill. Följ länktipset bara.
Kommentera

« · 261112