Övrig hockey

10027 inlägg · 1131 ämnen

Rinksitepool

« · 29211 Till forumet

Rinksitepool
Jaha, då rasar man på listan då..... hur FAN kunde jag glömma att uppdatera min tipsrad i tisdags?!?! Och inga garderingar får man med sig till nästa gång heller. FAN!!!

Får väl nöja mig med att det inte är någon risk att nån i den andra poolen jag är med i kommer gå om mig. Men det är ju i vår pool det är mest prestige!
Kommentera

Sv: Rinksitepool
DIFferent:
Nu är jag i hälarna...1 poäng bara känner du flåset ;) Jag skrev ju att om du ville ha hjälp så var det bara att höra utav dig....

Gone verkar ha ryckt, jag tror att han fuskar på nått sätt...
Kommentera

gone:
Nu kan du hålla i Djurgårdshatten för jag närmar mig med stormsteg, Golden round nästa, nu har man chansen att plocka in..Ett tips..spela på Timrå nu och skippa Djurgården.......;)

DIFferent:
Nu är du avhängd, hjälpen kvarstår om du skulle ändra dig.
Om inte jag minns helt fel fick ni 2 omgångars försprång innan jag kom igång ;)......
Kommentera

mike66..
jag förstår inte hur du
kunde gå om mig..0)..
Kommentera

gud:
Om du vill åka snålskjuts så haka på tåget, för nu gasar vi....FORZA TIMRÅ MOT SM-GULD.....krama varandra i trafiken....
Kommentera

mike66..
vänta du bara..nu är både jag
och TIMRÅ IK på gång..
Kommentera

Börjar dra ihop sig på rinksite nu... sista matcherna i första ´delen´ spelas på torsdag, och självklart ska äckelgnaget gå in och förstöra mitt tips under de sista minuterna... ska bli intressant att se om man kan ge grabben ett playstation (till) i julklapp, eller om det ens blir ett stigaspel...
Kommentera

Det känns ju aldrig riktigt bra att komma tvåa... men med tanke på att jag redan har både playstation och nhl2001 kanske man får se andraplatsen som en vinstlott i alla fall. Här ska spelas bordshockey!
Kommentera

Grattis på dig Gone, själv så vann min son ett Redline bordshockeyspel förra säsongen med Z:as autograf på också, och jag kan garantera att man har lika skoj med det som ett Playstation ;)

Fick förresten storstryk av Håckla häromdan 10-7....Själv så chansade jag stort denna omgång och det höll inte så både DIFferent och Skalpjägaren drog förbi ;(
Kommentera

mike66..
detta går inte..3 djurgårdare
i topp...vi måste göra något..
Hmm..vi kanske ska sno deras
bredband eller modem så att dom
inte kan gå in på falcon?? vad säger
du micke??
Kommentera

gud:
Det är ju det jag har sagt, Gone har nått slags knep, jag tror att alla Stockholmare är riktiga fuskare..Likaså Göteborgare är ett fuskande folk..

Det är bara du och jag gud som är hederliga på denna jord, men så är vi ju uppvuxen i det heliga Klyktattarlandet....Trevlig Helg Gapa Och Svälj......
Kommentera

Det var det värsta... Okej att alla nollåttor fuskar, men att gå på oss goa gubbar på Götet, det är ju att gå över gränsen...
Nu är stridsyxan uppgrävd inför tisdagens match!

FORZA VF
Kommentera

skalpjägaren...
vart ska ni träffas innan match??
blir det stage doors??
Kommentera

gud:
Skalpjägaren har hissat stridsyxan, Totempålen är rest, nu j-lar blire fart i Götlaborg vill jag säga...Håll i fjädrarna på tisdag...
Kommentera

Fusk och fusk... det man inte förstår, det hånar man ;) Det skulle ju helt enkelt kunna vara så att ett genuint hockeyintresse sätter sina spår i tipptabellen. Noterade med ett visst intresse vilket lags anhängare som är sämsta tipparna... klicka på ´supportertoppen´ om ni vill få sanningen kastad i ansiktet... eller beror det enbart på att ni obotliga optimister alltid slänger in en säker etta på timrå måhända...
Kommentera

gud>
förmodligen, det brukar ju bli så...

mike66>
var glad att du inte bor här i götet, då hade vi skalperat dig på en gång :)
Men timrå får nog se upp i alla fall...
Kommentera

skalpjägaren..
vi samlas på BABAR..
det är lite mer plats där..men
annars så är stage doors ett
trevligt ställe..väl mött på tisdag..

Gud/TIK031
Kommentera

detsamma, ser fram emot en underhållande match (förhoppningsvis)... :)
Kommentera

skalpjägaren:
Om du någonsin träffar mej nån gång i Götet, så kommer du att fatta att det inte blir nån skalp på mej ;)

Forza Timrå fram med Tomahawken och kriga på tisdag....
Kommentera

Mike66>>
ohohoj... skall jag ta det som ett hot eller :)
Eller kanske en varning...
Du behöver inte vara orolig för mig, jag backas upp av ett hela gäng huliganer ( visserligen bara 3 elaka bröder, men ändå)... Så du är hemskt välkommen ner till Götet :)
Kommentera

Skalpis:
Då tar jag med mig jätte stora gud ner så jag slipper vara orolig ;)
Kommentera

haha, gör du så. Jag och totempålen väntar på er...
Kommentera

Skalpis:
Behöver inte ta med mig gud för han finns redan i Götlaborg kom jag på...Och det kommer fortfarande inte gå att ta min skalp....If you now what I mean....

Ähh Göteborg ligger på helt fel sida av Sverige så jag lär nog bli hemma på tisdag jag...För mig är gud den stora ledstjärnan i mitt hockeyliv, han och Jesus har fått mig att se ljuset som ändå skiner på Timrå IK....Säjer bara Halleluja på tisdag ska ni få en holmgång...;)
Kommentera

mike66 har väl inget hår som jag kan förstå, inget illa ment men det verkar så.
Kommentera

BORÅSINDIAN:
Du e la klipsk du...Varken gud eller jag har någe hår vi är totalt skalliga ;) Detta har vi gjort i förebyggande syfte då vi inte vågar ta nåra risker här på GB:n....FORZA TIMRÅ..KÄMPA..
Kommentera

Det kan ni ju behöva...
Får se om du tippar lika bra som du är hårig... :) tolka det som du vill...
Kommentera

Den här gången måste jag bli giftig på rinksite 6 av 6 igår ;) 5 Berg ettor och en X2 på FBK, nu j-lar.....
Kommentera

mike66..
härligt att se att du tar kamp
med djurgårdarna...FORZA TIMRÅ IK..
Kommentera

guden det vet du. Gone fick in nya ideer i mitt trötta TIK huvve så jag spelade emot Timrå och se det lönade sig direkt ;) Tänk om vi nu vinner över Djurgården på torsdag och jag har ett X2 på DIF, då kommer jag att få skämmas ögonen av mig ;)

Forza Timrå kämpa.........................
Kommentera

Undrar just om det var någon som inte satte alla sex igår... Det var ju inga skrällar direkt.
Kommentera

Gone:
Nä inga direkta men om man som många tippar med hjärtat istället för med hjärnan så kan det nog ha varit klurigt.

Jag själv chansade ju kraftigt i Golden Rounden för att göra ett sista desperat försök att nå dig, men nu blir det tufft....;)

Och huvudsaken är ju inte att vinna, utan med hur mycket man vinner med ;)
Kommentera

Du ska inte behöva skämmas för det... det var bara en snubbe i hela världen som kom ikapp mig till slut. Och det skyller jag enbart på torskmalmös oförmåga att göra mål på sina chanser. När typ tjugo sek återstod av mif-DIF hade ju grötätarna i princip öppet mål. Där rök det ogarderade krysset och det var sista gången jag inte la en markering på DIFseger.
Kommentera

Gone:
11/11 rätt på rinksite det enda positiva med denna kväll och känns som en klen tröst efter eran utskåpning ikväll......

En av de sämsta hockeymatcher jag sett på länge, dåligt tempo ja inte mycket att se, Djurgården glimtade till emellanåt och spelade väl på 75% av kapaciteten ibland....

Östlund i målet hade inte mycket att göra och Nisse syntes knappt till likaså Karjalainen.....Timrå??????? Ja vi kommer igen kan jag lova för nå sämre än detta kan vi inte att spela..............
Kommentera

Elva av elva! Du plankar väl inte mina vinnande tips min vän ;) Way to go, snart ses vi i toppen.
Kommentera

Gone:
Sen jag började att härja härinne på HS så har jag fått många bra tips av dig...Det senare har fått mig att inse en del, kanske då lite försent men ändå.

Tar jag bara med mig erfarenheten tills nästa Rinksite så lär du inte bli besviken när adepten ger dig spö, utan då får du känna dig delaktig i tipsvinsterna, och jag ska även ha dig med i tankarna när hockeybiljetterna och grejorna börjar att rasa in......
Kommentera

Ni som vill vara med inför det stundande SM-slutspelet får messa över er mailadress så skickar jag en inbjudan pådirekten i mån om att jag har gott om tid över. Det är nu agnarna ska sållas från vetekornen.

Bara för att vara sådära lite lagomt kaxig så ska ni veta att det är fjolårssäongens SM-slutspelsrinksitare som slutade på en andraplats (mike66) ni har att matcha emot.

För att inte göra endel personer orättvisa här på HS så ska även tilläggas att allas vår stora skräcktippare Gooone (andraplats i marathon1 har jag för mig) också är ansluten och vill ha upprättelse efter en trög grundseriesäsong.
Kommentera

« · 29211