Jag tippar att det blir så här efter att serien är slut. 1.Hv 71 2.Timrå IK 3.FBK 4.DIF 5.MIF 6.BIF 7.MIF 8.Södertälje -------------------- 9.Linköping 10.AIK 11.Frölunda 12.Botten-lag
wille:Var det verkligen genomtänkt?? Tik som tvåa- jag tackar jag! Hv som etta- vilken skräll......
Det svartnar för ögonen.... ta det där en gång till. Hmmmm: Hv etta, Tik tvåa...... Kromosomerna verkar simma i i "no mans land"...... Man är ju Tikare, men så långt kommer inte jag att sträcka mig.
Ett nytt kontrakt för vår OCH er del är mer än man kan hoppas på! Fan: En sån som dig skulle man ha i klacken. Kan tänka mig vad du skriker vid ett 0-5 underläge....... - SKA NI GÅ HEM NU........... Gogubbe!!!!
Ja du... en sån skulle ni ha i klacken. Jag tror också att mif kommer hamna på två platser i tabellen. Får jag också vara med då? Verkar vara en rejält genomtänkt analys, till skillnad från många andra, där folk mest verkar rabbla upp vilka lag i serien de kan namnet på. Kommer man inte på fler kan man alltid kalla något för ´bottenlag´...
Luleå o Modo finns inte ens med (nån kanske är bottenlaget) MIF står två ggr, är ena Matfors IF eller???? Hv 1:a o TIK 2:a , tja man kan ju alltid hoppas men det är en riktig högoddsare...
Ja jag tror på fullt allvar att Luleå kommer att åka ur i år. Vad har har dom egentligen kvar. Myllys borta Renberg borta Kucera borta Hostak borta. Vem ska dom ställa i mål? Henriksson håller knappast en hel säsong. Och kom inte dragande med "Skuggan" för han är väl bara en skugga av sitt forna jag efter åren i "ingen lagkänsla bara pengar" ligan.
Smålänningen: Luleå kommer nog att värva en utländsk målis i höst (så de bara behöver betala artistskatt), Sedan så tror jag att skuggan blir mycket nyttig faktiskt, det är kanske sant att han har sina bästa år på isen bakom sig men han bidrar mycket med sin rutin. Sedan har man ju fortfarande många bra spelare kvar ex: Piss-nisse, Burström, Åkerström, Burda mfl...
skalpjägaren: Du jobbar inte heller va.. ? på Proffice alltså. På din profil skryter du över alla superspelare Vf har haft, då undrar jag varför Vf endast har 1 Sm guld ? .
1.Hv 71
2.Timrå IK
3.FBK
4.DIF
5.MIF
6.BIF
7.MIF
8.Södertälje
--------------------
9.Linköping
10.AIK
11.Frölunda