Danne_l: Avundsjuk på vad då??? Träningsanläggningen...??? Ja, vill Frölunda och Herr $$Ahdrian ha en TV-kanal så lär det ju fixas en för det finns ju muskler så det räcker och blir över... Men om ni tror att $$Ahdrian kommer ge bort något åt supportrarna så tror ni brutalt fel.... $$Ahdrian kommer se till att det tas brutalt bra betalt...
Danne_l: Ja jag vet att $$Ahrian är driftig men han är till överdrift en snål räkel. Hans verk var ifjol 140:- för supporterbiljetterna trots att det finns en överrenskommelse supporterklubbarna emellan att en bortasupporterbiljett icke ska kosta mer än 100:- och så gällde över hela landet förutom i Scandinavium... I år så har det visserligen rättat till sig men för mig och som aktiv i TIK031 så är $$Adhrian en girig räkel som framgent, naturligtvis även när det gäller TV-kanaler, kommer att tänka $$. Danne_l, bra för Frölunda ja, men han e fasen i mig ingen större vän av supportrar och fixar han TV-kanalen så blir det dyrt serru...;-)..
Friman SR: Ja e inte säker på att jag fattade dig rätt...? vill du inte att canal+ bara ska sända hockey? De tycker jag vore helt perfekt!!! Fotboll i alla ära, visst, de kan va kul å kolla på lite då och då. Men de vore mkt enklare om canal+ eller helst en "vanlig kanal" (om man nu får drömma) kunde sända alla matcher så att det inte blev ett sånt jäkla ihop plock av kanaler för at kunna se de olika matcherna, de har man ju inte råd med. Alla "de egna lagets" matcher kommer man ju ändå aldrig kunna se, då de skulle krävas en jäkla massa dyra kanaler för att bevaka varje match... Därför kunde de ju va bra om canal+ eller nån annan kanal kunde bli en renaodlad hockeykanal, de e ju iaf ett steg i rätt riktning...!!!
Håller med, jävla jobbigt att se massa män springa efter en boll i dryga 90 minuter på en gigantisk plan. Minska speltiden och minska planen, vad är det förfel på 7 manna plan egentligen. Då har jag sagt mitt när det gäller fotboll, eller föresten inte allt, jag tycker det är jävligt roligt att spela men dötrist att se på. Hockey, Handboll och basket det är grejer det, sen finns det massa andra idrotter som är roliga att se på men om jag skulle rada upp dem skulle det bli en lång skrift. Nä nu slutar jag att tråka ut er med vad jag tycker, vad tycker ni, sänk tiden och planytan på fotboll så skulle det bli intressant.