1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Ägg i SA?

« · 44296 Till forumet

Ägg i SA?
Får väl ta tillfället i akt och gratulera bandyklubben för att ha tagit sig ända till denna ärofyllda SuperAllsvenskan!! Grattis, för längre kommer ni inte.
För Clubens del som jag vet ni är intresserade av, har tyvärr inledningen på det nya året inte varit särskilt imponerande. Men lite spänning måste det väl va? En gång har vi visat upp oss ordentligt den här säsongen, 0-8 mot hv är väl hyfsat. Nu kommer ni säkert med skitargument som; "Ni åker ur", "Torska mot malmö" o.s.v. Visst, men jag torskar hellre mot era vänner från danmark i elitserien än vinner över mörrum i allsvenskan, bara min åsikt iof.
Förresten, har ni varit iväg på nån bortamatch än? Mer än den bussen med skolbarn som välte till skattefuskande tingsryd. Önskar er all (o)lycka!!

Hälsa troja.
Kommentera

Sv: Ägg i SA?
Ditt lilla kverulerande kräkmedel. Vi tackar för alla olycksönskningar och hoppas att Du aldrig mer skriver i vår gästbok, som vi annars verkar ha bra ordning på.

Vad anbelangar bortamatcher så kan Du ju fråga vad Linköpingspolisen och boende i området tycker om Ert anhang. Jag syftar då på intervjuer med tidigare nämnda i lokalradio och press. Så skit Du där Du bor så har vi möjlighet att trivas här...

En av många som reser med sitt Rögle för att se matcher på bortais.
Kommentera

Sv: Ägg i SA?
Lilla töntiga "tuggummilaget": Jag týcker 10 - 1 mot Djurgården i Globen e mer hyfsat eller varför inte 10 - 1 mot MoDo.
Kan ni inte däruppe i er lilla soptipp påvägen till Norrland börja inse att ni bara e ett litet poplag som aldrig kommer att bli någon av de klassiska hockey lagen I Sverige. Ni åker definitivt ur igen.
Kommentera

« · 44296