1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

AIA:s framtid...

« · 100037 Till forumet

AIA:s framtid...
Alla vet om att vi har den röststarkaste klacken i allsvenskan och vi hade säkert varit topp 5 i Elitserien...

Tyvärr så har vi ju haft problem med en del personer som vill utmärka sig på fel sätt på bortamatcherna, genom att slåss o s v...
Jag vill, som säkert så många andra, att Angel Island Army skall bli en "riktig" supporterförening, med saker som medlemskap, souvenirer, organiserade bortaresor(inget ont om dig otto, du gör ett utmärkt jobb), en hemsida som uppdateras efter varje match(inget ont om webmastern på www.come.to/aia), sådana saker...

Om vi hade kunnat fixa det på något sett hade vi kunnat bli ännu större och mer organiserade..
För att få detta i rullning krävs det tid, det krävs ansvarsfulla människor som inte bara snackar om det och sedan skiter i det...
Jag vet att om det finns personer som har lust och vilja, så tänker jag göra det jag kan för att få detta att fungera..
Det kanske blir lite knepigare för mig, eftersom jag bor i Landskrona, men jag ska försöka i alla fall...

Finns det minsta intresse av att bygga upp Angel Island Army igen?
Kommentera

Sv: AIA:s framtid...
Fransson: Låter jätte bra jag bor i Göteborg men alla som kan och vill ska hjälpa till om vårt lag håller på att bli riktigt bra och har en klar chans att nå ES om si så där två tre år eller kanske i år om de har flyt. Då kan vi väl alla supportar sammla våra manar och visa vad våra hjärtan klappar för. Och i södra och i super ska vi fan vara bästa klacken och ha den störst klacken. Alla till ladan i höst så blir dt är året och nästa vår riktigt roligt för oss och RBK.
RBK 4 EVER
Kommentera

Fransson: Jag e på. Kan nog fixa några till som e sugna. Gäller bara hitta ett plats och tid då man kan dra igång allt, sen kan man ju se hur det går.
Kommentera

Fransson: Hoppas att det lyckas bättre denna gång!!! Vi vet ju alla hur det gick sist man försökte! Intresse och vilja att starta finns säkert överallt, men problemet är att man gapar efter allt för mycket på en gång. Resultatet blir att ett fåtal tar på sig allt och bränner ut sig. Se till å få så många som möjligt med och att alla får sitt område att jobba med. Skapa en "kraftig ledning" bestående av 3 personer, som styr de stora sakerna.
Hoppas att ni lyckas. Jag kanske kan bidra från Norge, säg ifrån i så sall!

Mvh Norrbagen
Kommentera

Mygel: Låter bra,...försök fixa så många du kan, jag har nog minst en till som jag kan fixa..

Det gäller att vi går in för det 100%!!!!
Kommentera

Fransson: jag o en till e också intreserade av det här
Kommentera

rögle forever: låter ju ännu bättre..härligt...vi ses via mail...
Kommentera

« · 100037