1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

AIA:s hemsida

« · 346607 Till forumet

AIA:s hemsida
Då var nyheten uppe på hemsidan.
Kommentera

Sv: AIA:s hemsida
Mygel: HUR säker är källan på de båda uppgifterna?
Kommentera

oscar_D: Med tanke på att Rooth gissningsvis snart kommer att publicera samma nyhet så kan vi säga att det är en mycket säker källa.
Kommentera

Mygel: Däremot är det väl tveksamt om Rögle behöver betala något till SAIK. Dom släppte väl honom gratis.
Kommentera

Junior:
Nä, jag tror man kom överens om att släppa honom från laget men att han fortfarande tillhör SAIK. Så Rögle lär nog få kasta upp en liten slant :-)

Men det är bara vad jag har fått för mig
Kommentera

Mygel: Ok, om så är fallet är det bara att hoppas att källan vet vad han pratar om... då är det bara två backar som återstår nu då... ;-)
Kommentera

oscar_D: Jag försökte hitta hans statistik men hittade det inte. Någon som har hans siffror? Vet att han vann SKAIK:s interna poängliga förra säsongen i kvalserien.
Kommentera

Mygel:
1992-1993 Boden Swe-2 9 1 0 1 2
1993-1994 Boden Swe-2 7 0 0 0 0
1994-1995 Östersunds IK Swe-2 26 10 3 13 28
1995-1996 Quad-City Mallards UHL 70 30 28 58 42
1996-1997 Quad-City Mallards UHL 74 29 48 77 48
1997-1998 Mobile Mysticks ECHL 26 7 6 13 24
1997-1998 Manglerud Norway 2 1 2 3 2
1998-1999 Boden Swe-2 38 9 31 40 66
1999-2000 Skellefteå Swe-2 45 22 15 37 100
2000-2001 Björklöven SEL 47 8 3 11 62
2001-2002 Fassa Italy 35 14 18 32 38
2002-2003 Skellefteå Swe-2 39 15 26 41 64
2003-2004 Skellefteå Swe-2 11 4 7 11 26
Kommentera

Mygel: Hans statistik finns på eurohockey.net, liksom alla andra europeiska spelare... se länken för att komma direkt till Näsvall...
Kommentera

oscar_D: Sant. Sitter på telefonmodem numera och jag kommer ihåg att den sidan var rätt seg att ladda upp redan när jag hade bredband så jag vågade inte ge mig på den :)
Kommentera

Mygel: Sant, men det känns som de har snabbat upp den rejält nu för tiden... Det står dock ingenting om övergången där än... men, men inte ens officiella har fått ut nyheten än, så vad kan man begära...
Kommentera

oscar_D: Innan dess är det väl trots allt BARA ett rykte......
Kommentera

oscar_D: När det gäller hur ofta en hemsida uppdateras så handlar det om att webbisen ska ha tid och tillfälle. På AIAsidan så har vi flera stycken som har befogenhet att lägga upp nyheter och referat som en avlastning på vår eminente webbis Patrik
Kommentera

Belix: Sant... det är det som är fördelen med att vara flera stycken som håller på med en sida. Olof ska i övrigt ha beröm för hur han sköter sidan, han måste vara en av de mest seriösa hemsideskribenterna i hockeysverige.

Alltid där: Alldeles riktigt, men man har ju även en avdelning för sådant på den sidan, det var så jag menade.
Kommentera

oscar_D: Visst får vi hålla på med det och det har ju spekulerats hela dagen.
Det hade ju varit bra om någon som vet på riktigt kunde bekräftat eller dementerat. Det går ju bra t göra det här.
Kommentera

oscar_D: Det är Patrik som sköter sidan ensam men som jag sa så är vi dels styrelsen och dels någon till som har möjligheten att uppdatera i vissa av kolumnerna.
Och visst är nätmagasinet en mycket bra sida fattas annat när den är Rögles :-) och visst ska han ha ett riktigt erkännande för det jobb han lägger ner.
Kommentera

Alltid där: Jag har sett att Jersmyr har varit inne och läst gästboken under den senaste timmen, utan att kommentera våra spekulationer...
Kommentera

oscar_D: Vi är fler som noterat detta faktum ....
Kommentera

oscar_D: Lasse ligger online större delen av dagen även om han inte sitter vid skärmen Under träningen i dag så var han ute i hallen fast han låg online :-) en dröm som vi stackare med modem drömmer om :-)
Kommentera

Belix: Ok... då har vi en naturlig förklaring på det fenomenet också...
Kommentera

Belix: Hade varit roligt om han alltid satt framför skärmen när han e online med tanke på att man ofta kan finna han på sportsnack runt 3 - 4 på natten ;)
Kommentera

Belix: vad heter Jersmyr på denna sidan? vill bara veta utifall han skriver något.....
Kommentera

« · 346607