1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Aiastellan

« · 403145 Till forumet

Aiastellan
Vi kan väl knappast klandra Waltin för att Wolle har lämnat!
Kommentera

Sv: Aiastellan
Jimbo: Kära Jimbo...Var det en fråga (?) eller ett vrål (!)
Jag tror att Waltins sätt och spelsystem gjorde Volle till en sämre målvakt. Vilket leder till sämre självförtroende i buren. Vilket leder till ?
Sedan att Volle "lämnade" vårt RBK berodde på ???
Han har visat att han är en mycket bra målvakt.
Men visst...den enas olycka en annans lycka...
En sak till Jimbo:- Jag är nog en av de första att önska vår egen
juniormålvakt LYCKA TILL och välkommen i gänget.

"Han har hål i sin handske och fumlar med klubban
men han tror att han ändå nån´gång ska ha tur
han tar inget längs isen och inget i luften
nästa match får han sitta på bänken så sur
för vi vet hur man gör när man knäcker en målvakt
och vi vet att han snart tänker lämna sin bur
na na na na na na na na na na na ...!"
Kommentera

aiastellan:
"...Micke Hjälm står o väntar på nästa retur!" fortsätter klassiska ramsan om jag inte minns fel...

...men det är bara att inse att alldeles för många i dagens klack inte har en susning om hur ramsan går. Tyvärr, för den är riktigt bra!
Kommentera

OE: Stämmer...stämmer... Härligt !
Kommentera

aiastellan: När ska du snickra ihop några enkla trall verser som vi kan dra på ståplats till några av våra nya kungar? Försökte med Hall, men folk som står på ståplats verkar ha mindre fantasi idag än för några år sedan eftersom det hela slutade med en enkel "Peter Hall, Peter, Hall etc etc".

Nu har du hela sommaren på dig Stellan o ligga på playan o spana in halv nakna hockeyspelare som kommer att ge dig massvis med inspiration.

Tyvärr kan jag inte ladda ner dina låtar här nere, men jag hör av andra att de är super! Din första skiva har nu fått internationellt genombrott då den har spelats på Kampalas mest kända sportsbar (kan lova att runt 99.9999% av alla åhörare fattade nada.)
Kommentera

« · 403145