1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Alltid i med och motgång, en önsketanke ?

« · 362012 Till forumet

Alltid i med och motgång, en önsketanke ?
Jag håller med.
AIA är känt (el, var) för sitt stöttande även när det gick dåligt. På ngt sätt tände det oss mer, det var ju då VI märktes och folk tänkte:-Är de inte kloka dom förlorar ju iallafall och så skriker de sönder sina halsar, helt otroligt. Det var vi, helt otroliga !
Jag personligen tror och hoppas på en likadan effekt kanske inte första matchen mot Växjö då har inte vulkanen vaknat. För där finns en vulkan i oss alla som legat chockad och frågande i hjärtat:-Vad håller Rögle BK på med nere på isen ? -Man känner inte igen dom...
Alla har sina slutsatser.
Säsongen går över fort. Våren kommer med stormsteg och då ångrar man sig lite för att man ej gav järnet på vissa matcher. Vissa nyförvärv blev kanske även besvikna på oss och vi på dom.
DET får inte hända. VI SKA INTE KLAGA när VI inte ger järnet själva, en önsketanke ???

Angel Island Army...För mig något utav det vackraste och roligaste som finns. En kraft,gemenskap och med samma mål och längtan.
Mitt nyårslöfte avslöjar jag inte, NI LÄR MÄRKA DET !

Ses i Åstorp, man skrattar nästan...Det tyder väl ändå på ett visst intresse iallafall.
Kommentera

Sv: Alltid i med och motgång, en önsketanke ?
aiastellan: Visst snacka om att vi längtar efter hockey här i nordväst. När en träningsmatch med förvisso våra J 20 junisar men ett intresse för att åka till Åstorp en fredagskväll för att kika på en träningsmatch tyder på att vi har en allvarlig släng av hockeyasbinens lite till mans *s*
Kommentera

Sv: Alltid i med och motgång, en önsketanke ?
Belix: Jo ganska...Förmodligen... Eller hur ?....
Kommentera

« · 362012