1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Andersson

« · 282514 Till forumet

Andersson
Tomas Andersson är klar för Hammers
Johan Lindgren också.
Kommentera

Sv: Andersson
Junior:
F#n vad tråkigt
Hoppas att Tomas får en riktigt chans för det är han väl värd.
Kommentera

Joinzzon: Fan va trist med Tomas. Men han kanske gör en Lindén nu och går till en klubb där han får spela och utvecklas för att sen komma tillbaka till Rögle som en färdig toppspelare.

När det gäller Lindgren, så tycker jag mest synd om Hammers :)
Kommentera

Kan bara önska Thomas lycka till. Han är värd att få spela i en Allsvensk klubb.
Kommentera

Mygel: Håller med dig...Lindgren var ingen hit
Kommentera

Fransson: Ge fan i klaga på Lindgren han gjorde ett jävla bra jobb när han var i Rögle, sen att Janne misshandla han sista säsomgen är inte Lindgrens fel.
Kommentera

Gasolin: Håller med dig Otto, Lindgren hade mycket potential, men tyvärr är det många som sitter här och gnäller, som inte kan uppskatta den spelstilen som Lindgren hade. Samma sak var det med Per Wallin, förmodligen en av dom bästa 2 vägs centrarna som har lirat i RBK, han fick oxå en massa skit....
Kommentera

Trogen: Man har väl olika uppfattningar om olika spelare?
Det finns säkert spelare som du ni gillar som jag tycker är mindre bra.
Kommentera

Junior: Det e väl fullt möjligt att det är så, men det måste finnas rollspelare i alla lag, ett lag kan inte bara bestå av offensiva spelare som presterar framåt, för finns det ingen som täcker upp bakåt, då spelar det ingen roll hur mycket man producerar framåt..........Många påstår att Josefsson var den bästa backen, men det var han inte, möjligt bäst offensivt. men overall var Eriksson ljusår före...
Kommentera

Trogen: Man har väl rätt att tycka vad man vill??

Jag tyckte inte att Lindgren var bra och jag tyckte inte att han verkade trevlig som person heller....får jag tycka så lr??
Kommentera

Fransson: Varför verkar inte Lindgren vara trevlig?

Syfftade du på den gången då han drämde klubban i plexit efter matchen och riktade en mindre trevlig blick rakt upp mot ståplatsläktaren!
Kommentera

« · 282514