1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Årets ris till Växjö Lakers fans!

« · 361869 Till forumet

Årets ris till Växjö Lakers fans!
Följande är saxat från Himmelriket (MFF:s sida på svenskafans)

"Årets största ris:

Helt klart Växjö Lakers tjuvaktiga supportrar. Man snor inte ett lags hela supporterrepertoar med text och allt och bara byter ut lagnamnet. Kom på nåt eget för helvete, tarvliga bondlurkar!"
Kommentera

Sv: Årets ris till Växjö Lakers fans!
Dorza: Så sött! Tack för omtanken tuffing :-)
Kommentera

Snoken: Jag vet inte riktigt vad det är du hänger upp dig på med Dorzas inlägg. Han återger bara en anna tyext, ungefär precis som ni gjorde när ni snodde ramsan det handlar om. Snacka om att kasta glas i stenhus...
Kommentera

The Punisher: Om du tar en titt i vårt forum så har han skrivit exakt samma sak där. Med andra ord gör han det inte för att uppmärksamma oss. Texten har dessutom redan florerat på diverse forum. Släpp det och fortsätt gotta er till att ni har 267 st egna ramsor, vilket tydligen är det som kännetecknar vilka som är den bästa klacken :-P
Kommentera

Snoken: Du skriver att VI ska släppa det vem är det igentligen som håller liv i tråden?? Klart det är för att uppmärksamma er och det är inte speciellt svårt en rubrik sen håller ni själva liv i den man behöver bara svara och vips så skriver ni igen :-) Men god fortsättning så ses vi den 7:de
Kommentera

Belix: Det var ju knappst någon av oss som startade tråden. Tror inte heller Dorza gjorde det för att ni skulle må bra utan snarare för att vi skulle bli uppretade :-)
Kommentera

Snoken: Nej det var inte ni som startade tråden det var givetvis Dorza. Det jag sa är vill man ha negativt om er så startar man en tråd och sen svarar man bara på era inlägg. Och inte ens du kan väl påstå att ni inte själva gör allt för att hålla denna tråden vid liv. Vad Dorzas motiv med tråden var vet varken du eller jag men men var det för att Lakers skulle få neg skriverier så lyckas han ju genom att du håller liv i tråden.
Kommentera

Belix: Hehe, så sant. Jag kritiserar inte Dorza för att han försöker reta oss. Jag tar alla chanser jag ser att reta er också. Det hör till. Mitt svar tycker jag visar att jag inte nämnvärt bryr mig om det han skrev. Det var ju faktiskt The Punisher som sen blåste liv i debatten :-)
Kommentera

Snoken: Men Snälla!
Kommentera

HasseT: Läs DET jag skriver istället för att bara läsa ATT jag skriver så slipper du sucka.
Kommentera

Snoken: Nej men det är lite barnsligt att hålla på att "småbråka" om vem som intresserade sig/fortsatte i ämnet, eller tycker inte du det?
Gott nytt år iallafall!
Kommentera

HasseT: Och det är inte barnsligt att gå in i en för dig meningslös debatt med ett "men snälla" inlägg då?
Kommentera

Belix: Nej. Tycker jag inte. Men det är ju vad jag tycker.
Kommentera

HasseT: Vem är du egentligen ?
Kommentera

aiastellan: hmm va med i mörrum, satt längst bak med adam och jonas å de.. Tycker du mina åsikter är dåliga?
Kommentera

« · 361869