1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Berömda citat

« · 325100 Till forumet

Berömda citat
Börja maila in era citat om AIA, så lägger jag upp dem på hemsidan under "berömda citat".
Det kan vara gamla tidningsurklipp eller liknande, där det är bra att jag får datum och uppgift om källan (d.v.s. vilken tidning eller TV-kanal som citeras)

Sen är det otroligt att det inte blir folk till en buss till Ljungby när det står så mycket på spel i den matchen.
Kom igen nu och sitt inte hemma och tjuvtitta på Pörsis pågar istället för att heja fram Rögle!!!
Kommentera

Sv: Berömda citat
Patrik: Bra idé med citat det kan bli en härlig samling att läsa så småningom.

Du framförde en ny vinkling på varför inte Rögles fans åker till Ljungby är det verkligen så illa att det är Pörsis grabbar som är orsaken. Kan vi stämma Pörsi för att han förstör en fin hockeykultur??*s* Eller kön är för lång Vi får höra med Mygel om möjligheterna
Kommentera

Belix: Jag fick idén från en av våra trogna medlemmar.
Tror också att det kan bli en god samling till slut :)
Kommentera

Kom igen nu alla! Gå igenom gammla tidningsurklipp på jakt efter citat! De flesta har nog något hemma. Eller något man hört på radio/TV. Man blir fan stolt när man läser allt gött som skrivits om oss!
Forza AIA!!!
Kommentera

Ekberg:
Inte riktigt allt! Vissa stenar ska det helst inte lyftas på.
Kommentera

Hofnar: Har du nog rätt i :-) Även de bästa gör små "felsteg" ibland.
Kommentera

Ekberg: Det är inte bara posetiva saker som har sagts om rögle fansen. se länken
Kommentera

brass:
Nej men det har ingenting med AIA att göra.
Nya AIA startades upp säsongen efter det som du länkade till.
Kommentera

brass: Jag har aldrig hävdat att det är bara bra saker som skrivits om röglefans, men det är de positiva citaten vi letar efter. Episoden med Nyström var enligt mig inte heller så farlig (inte positiv dock). Låt oss skapa nya positiva rubriker på onsdag/fredag!
Kommentera

brass:
Intressant länk du förser oss med. Det var ungefär sånt här som jag menade med att inte lyfta på vissa stenar.
Det förändrar dock inte det faktum att Thornéus text innehåller fler faktafel än vad det står A-lagare utanför bolaget på Stattena 09.55 en måndagförmiddag.
Kommentera

Hofnar: Jag har haft det tevksamma nöjet att tala med nyss nämda sk. journalist i ett annats samanhen, och hur han bredvier sin undersökning av fakta och sina intevjuer hånskrattar jag åt. Och jag är inte helt främmande på ämnet, jag har ändå varit på en dagstidninge och praktiserat unde en månad...
Kommentera

« · 325100