1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Buss till Sthlm

« · 177910 Till forumet

Buss till Sthlm
Nu kan man börja boka sig för resan till matchen mot gnaget.
Info och regler finns på hemsidan.
Kommentera

Sv: Buss till Sthlm
Belix: Hmmm 300kr fast pris?
Jag hänger inte riktigt med
Om man redan är medlem så blir det bara 200kr eller?
Kommentera

Junior:
300:- lär ju alla betala eftersom det bara är medlemar som får åka med.
Kommentera

Junior: Jag kanske har utryckt mig konstigt jag menar etthundra vill vi ha in i förskott och resterande tvåhundra på bussen
Kommentera

Belix: hejsan. Ja du uttryckte dig lite otydligt. Måste även medlemmarna betala 100 i förskott? Måste man skicka in pengar på bankgiro? Det blir ju väldigt jobbigt att göra. Men det är klart, man kan inte bara anmäla sig och sen hoppa av som på de bussar som åkt hittills, om ni förstår? Men iallafall så blir det väldigt krångligt om man ska göra på det sättet. Ha det belix ses.
Hasse
Kommentera

Bara undrar en sak: från vilken adress skickas "information om resor och andra aktiviteter"? För på hotmail får man nämligen så mycket "skitmail" att man måste sätta på ett filter för att inte få såna mail. Om man sätter in adressen i adresslistan istället så får man mailet i sin brevlåda och inte som skräppost med de andra!
Hasse
Kommentera

HasseT:
Läs infon på AIAs sida en gång till. Där står precis hur man ska göra .....
d
Det är bara medlemar som får åka med bussen alltså ska man betala 100:- i förskott.
Det står även att du kan betala pengarna i hallen ....
Är du blind eller ??
Kommentera

HasseT: Alternativet är ju att betala i hallen när ni är där.
Kommentera

HasseT: Du måste läsa ända ner innan du komenterar innehållet där står att du kan betala och beställa resa i hallen
Kommentera

HasseT: För att åka med bussen upp till Stockholm så måste man vara medlem i AIA. Resan kostar 300 kr. 100kr måste betalas i förskott. Detta för att undvika det som alltsom oftast hände förr då massvis av folk anmälde sig men när man väl skulle åka så kom bara en 1/4. Hade varit lite tråkigt att fixa ihop bussar för t.ex. 80 pers o sen dyker bara 20 upp om ni förstår.
Kommentera

« · 177910