1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Bussresan igen

« · 24246 Till forumet

Bussresan igen
Måste ge Gasolin en stor eloge för ordnandet av bussresan. Vi hade j-vligt skoj framtills det att Mr D körde av, men stämningen kom snabbt upp igen när vi väl kom iväg o kom till Dackehallen. Jag skulle vilja rekomendera alla som åker på bortamatcher att försöka hänga på när det fixas bussresa. Roligare kommer ni inte få på år o dar. Det är oxå ett perfekt tillfälle att träffa andra med samma hängivenhet.

Sen vill jag oxå ge TAIF och framförallt IRENE ett stort tack för att vi fick äta middag med Rögle-spelarna. J-kligt gott käk o det var precis vad som behövdes då!!!!!!!
Tack Gasolin för att du fixade iallafall min bästa bortamatch hittills.

Måste oxå kommentera detta om att förbipasserande bilar blev attackerade efter olyckan. Jag var själv inte någon av dem som gjorde detta, men jag har lite förståelse för frustrationen. Efter olyckan så körde nämligen minst 10 bilar bara förbi utan att stanna när det ligger en totalhavererad buss i diket, MYCKET DÅLIGT!!!!
Kommentera

Sv: Bussresan igen
Att vissa körde förbi låter ju som en mycket bra anledning att ge sig på de hjälpsamma som stannade. Grattis!
Kommentera

Jag såg ingenting av att någon gav sig på de som stannade.
Kommentera

Först var du inte en av dem som gav sig på de som stannade. 45 minuter senare har du inte sett något.
Dubbelgrattis!
Kommentera

Bilar blev attackerade när de passerade FÖRBI, detta såg jag. Det var en olycksplats, så även om bilar inte stannade så körde de långsamt förbi. Jag såg ingen bil som stannade där passagerarna sedan blev på pucklade
Kommentera

« · 24246