1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

CENSUR A LA MIF!

« · 326080 Till forumet

CENSUR A LA MIF!
MIF:s GB måste ha den hårdaste censur/moderator ett västland kan visa upp, o snabbt går det att elimenera oönskade inlägg. Läste en del
sådana beträffande klackens uppträdande mot laget efter en dålig match då stora delar av klacken vände laget ryggen då de ville tacka för stödet efter en match. Personligen tycker jag det är ett olustigt sätt att behandla sitt lag, även om det spelar dåligt.
Nåväl, jag dristade mig till att försöka vara lustig i ett inlägg och skrev
något liknande detta: Kan man kalla supporters som beter sig på ett sånt sätt för Mif-foster. Swip sa det så var det på några minuter spårlöst försvunnet, tål man inte mer i den GB! Dessutom kan man ju inte bemöta herrar moderatorer i ett öppet forum då de flesta läsarna inte sett röken av insänt inlägg! Så j-a elakt var det väl inte och det var enbart riktat mot dom som utförde handlingen. Hoppas vi har högre i tak här!
Kommentera

Sv: CENSUR A LA MIF!
qp: Det står kvar. Saxat från MIFs gb (om du pratar om SpS):

Sv: SKÄMS SUPPORTRAR=(

Knegoff: Appropå dom som vänder laget ryggen, kan man kalla dom för Mif-foster?
qp Igår kl. 22:55 Besvara Visa ämne
Kommentera

qp: Vi har högre i tak här även om vi håller ett öga på inläggen här.
Måste säga till miffosens moderatorers försvar att dom enda dom har avstängda i sin gästbok är röglefans därför är dom kanske extra kinkiga när inläggen kommer från oss. *s* Dom har väl en aning om den skadeglädje som följer med
Kommentera

qp: jo tack jag vet........när jag pluggade i Karlstad så var vi och såg på en massa malmömatcher där, slutade alltid med att man stod och skrek en massa skit till malmöfansen=) en gång fortsatte min kompis att tracka malmöfansen på internet....det hela slutade med att en viss Stefan från Eskilstuna (ansvarig eller nåt) blockade både mig och min kompis. Sen fick min kompis ett mail där det stod att en polisanmälan var att vänta.......sen dagen efter så fick min kompis åka in till nån "datapolis" i karlstad och förklara sig............det enda som han hade skrivit var "patetiska malmösvin"......

låg nivå i deras forum med andra ord........

alla till Ljungby
Kommentera

Dorza:
Låg nivå och låg nivå hade någon börjat skriva motsvarande här med Rögle**** i sina inlägg hade dom säkerligen blivit raderade så vi har kanske lika låg nivå här.
Nu är vi ju mycket mer omtyckta än dom från söder *s* så det var bara när hämmes var på uppgång vi hade motsvarande problem. Sen var kanske polisanmälan lite överdrivet om det bara var det ordet.
Men alla gb här på Sps har olika nivåer och varje grupp av moderatorer för respektive bok sköter sin bok enligt eget huvud. Sen finns det fyra övermoderatorer som håller oss vanliga i öronen eller hjälper oss vilket man nu vil kalla det det rätta namnen för dom är Forumledare.
Kommentera

Belix: Så de e ditt huvud som styr här då....Bra huvud tycker jag isåfall=)
Kommentera

Belix: jo, klart det är rätt att plocka bort "dåliga" inlägg, men att polisanmäla.......aja...kul var det i alla fall, sen att jag fick en massa skit också var ju mindre trevligt.....alla på skolan visste ju vad jag tyckte om Malmö, så alla trodde ju att det var jag som skrivit skiten, men nu var det ju en liten färjestadsnisse som var boven i dramat..............

Viktig match mot Troja på onsdag, alla till ljungby
Kommentera

Yngligen: ha ha det får stå för dig i såfall. Jag står förvisso som ledare men även Patrik och Mygel är sopkvastarna här
Kommentera

Hälge: Mycket konstigt, jag kollade vid ett flertal tillfällen igår och såg b l a på "Heta ämnen" att jag skrivit mitt inlägg vid den tidpunkt du nämner i ditt inlägg + att jag såg inlägget i GB:n. När jag vid senare tillfälle kollade om jag fått någon reaktion var inte inlägget kvar, mycket
märkligt.
Men då finns det hopp ändå, då är dom inte så snarstuckna!
Tack Hälge för upplysningen.
Kommentera

qp: Varsågod ! :-)
Kommentera

qp: Det kan bli så att man tar bort ett inlägg i ett förhastat beslut och ångrar sig då kan man lägga tillbaka det.
Kommentera

Belix: Aha, det förklarar kanske hela saken! Jag uppfattade inte mitt in-lägg som otrevligt, snarare lite klurigt, om man får säga det själv;)
Kommentera

qp: Ärligt talat så förstår jag Miffona i detta fall. Kikar in på MIF:s GB ibland och jag måste säga att rätt ofta hittar man riktigt låga eller barnsliga inlägg från Rögle supportrar därinne. Ibland e det som man skäms ögonen ur sig vad vissa har skriver och har skrivit inne hos dem. Det är ju mer så att vi som Rögle supportrar gör bort oss än att vi får in någon vitsig pik på dem (gäller inte ditt inlägg qp). Verkar som vissa mindre begåvade Rögle fans har svårt med att MIF och Rögle har forum på samma site.
Kommentera

Mygel: Wow ett vettigt inlägg med orden Mygel och Mif i :-) Helt riktigt miffosen har direkt taggarna ute om dom ser ett inlägg från Röglefans med all rätt. Jag vet att dom har tre avstängda i sin gb och en gemensam nämnare är just Röglefans. Så tänk på etik när ni skriver i andra lags gästböcker.
Kommentera

« · 326080