1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27120 inlägg · 5185 ämnen

Forum

« · 19003 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Vem gjorde vad?
Jag har svårt att utläsa om det var RBK:are som kastade in snus och flaska eller TAIF:are, i ett annart perfekt referat.
Kommentera

Sv: Seger
Hej...
Jodå, visst är där ett referat!
(Det är bara att skicka på länken till vänster på förstasidan)
Iofs är det inte jag som varit där eller skrivit något, men det har Jonas fixat!
MVH / Webbis i gnällbältet
Kommentera

Sv: Serverkrångel
Yes! Serverna fungerade direkt efter klagomål här i Gästis! Nu är det fixat o färdigt!
Kommentera

Serverkrångel
Swehockeys server krånglar (som vanligt) ikväll. Jag kan inte ansluta mig till den och uppdatera sidan, därför dröjer matchkommentarerna från Tranås... Hoppas att den börjar fungera inom kort!

/officiella
Kommentera

Sv: Seger
Inget referat idag?? Ingen uppdatering idag av hemsidan??
Var är du Patrik??
Kommentera

Seger
De-o-le-o-le-oleole!!!
2-4 tjoohoo, fan va NICE!!
Kommentera

Sv: Ruggigt skönt
Nu tar vi Örebro och Halmstad med........hoppas på samma tryck som sist
Kommentera

Slutresultatet står Tå Tranås hemsida.
Kommentera

Tranås hemsida
Kommentera

Var fick du slutresultatet ifrån??
Kommentera

Grattis Jan.Voutrouba
Rokaderna i femmorna ser bra ut.
Kommentera

2-4 Slut! Skönt värre.
Kommentera

Mats Carlsson
Har tre stora favorit lag Rögle BK , IFK Göteborg, Bayern Munchen. Alla andra kan hoppa o fara
Kommentera

Slut? Uppdateringen pa swehockey verkar ruggigt seg.
Jakligt skont om segern ar bargad. Forsta av fem (minst)... raka...
Kommentera

Hurra
Ser bra ut inför Söndag då 3 nya kommer
Kommentera

Ruggigt skönt
...att Pälsjägarna sattes på plats. Kul att Stöppe fick spela en avgörande roll mot sina gamla kompisar. Nu slår vi Örebro med 2-siffrigt på söndag och resan mot superallsvenskan har börjat. Kan inte bärga mig till memmaslakten av patetiska Hammers... Det är mycket nu!
Kommentera

Sv: LFN
L-F Nyström är med och tränare Mölndals A-lag, såg honom i Jonstorp när de möte de i en träningsmatch. Han har inget avtal med Rögle längre.
Kommentera

Sv: Tranås AIF
Ser bra ut :)
Kommentera

Enligt Tranås hemsida så verkar inte Tranås bjuda till något nämnvärt motstånd de två första perioderna, men allt kan hända....
Kommentera

Sv: KOM IGEN!
Hemkommen fran nattens fest far man uppleva en skon gron-vit ledning. Tryck in tva snabba i tredje sa man kan ga och lagga sig...

Kanns som det ar ett mkt viktigt steg mot toppen... fem raka segrar hade inte suttit fel... kampa RBK!!
Kommentera

Sv: LFN
Fan vad härligt tryck det var i Onsdes...skit najjs!!!!

hoppas rbk håller detta nu o trycker in ett par till...tranås e ju kassa!

RÖGLE
Kommentera

LFN
Vet någon vad Lars-Fredrik N gör nu förtiden?
Betalar RBK fortfarande lön till honom?
Kommentera

Sv: KOM IGEN!
Skalpjägaren: Spelar Rahm någonting uppe hos er??
Kommentera

KOM IGEN!
KÄMPA NU DÅ RÖGLE!!!
Kommentera

Sv: STÖPFGESHOFF
Jaha de utvisningarna verkar de ha klarat va bra :)
Kommentera

STÖPFGESHOFF
Fan vad Stöpfgehoff är het idag, ett mål och två utvisningar så här långt.
Kommentera

Där e något med domarna o Rögle när det gäller andra perioder. Retar spelarna upp dem i period pausen lr??
Kommentera

Verkar vara en väldigt lugn match där uppe i skogarna

Varför i hela friden fixade man inte hit Greg Parks innan Björklöven snodde honom????????
Kommentera

Hämta hem Björn Lindén för helvete...Vilken "waste" att se honom i Hammers
Kommentera

2:a femman verkar ha roligt idag
Kommentera

Stiligt Torgny
Kommentera

Patrik Larsson är väll en snäll domare antagligen...
Kommentera

Konstigt att det inte är några utvisningar. Votruba hade ju ändrat om i kedjorna just för att han förväntade sig väldigt tungt fysiskt spel...
Kommentera

STÖPFGESHOFF trivs visst i sin gamla hall....
Kommentera

Å när man skriver nästa så kvitterar självfallet de grön-vita hjältarna :)
Kommentera

Fan vad tråkigt....Fy FAN vad tråkigt...
Kommentera

Just när man skriver det så blir det mål såklart
Kommentera

Det ska inte ha blivit något mål iallafall. Annars hade Text-tv rapporterat om det.
Kommentera

Händer det inget i matchen eller är det fel på Swehockey..
Kommentera

Tranås AIF
Referat från matchen uppdateras varje periodepaus på Tranås hemsida // Webmaster
Kommentera

?
ikväll går det?
Kommentera

Sv: Skyll på dommar'n
Jag kan rätta dig, det är för sällan som Rbk gnäller på dom, dom sätter sig lugnt och fint i båset bara!!!
Kommentera

Sv: Rahm
fattar inte varför dom inte plockar hem han ...han var fan en av dom bästa som spelade i rögle under sin tid . var inte han rätt grym på o teka med ???
jag håller med dig det måste juh vara roligare o spela i ett lag som man blir uppskattad i istället för att vara bänkvarmare.

FORZA RÖGLE AIA
Kommentera

Kedjor
En sak är säker med Votruba; han verkar vara väldigt glad för att ändra om i kedjorna. Framtiden får förvissa om det är smart eller... ja
Kommentera

Minsta detalj?
"Introt är trimmat in i minsta detalj.", berättar ansvariga på denna sajts nyhetsavdelning.
Det är alltså meningen att det ska vara så att de där gasoltuberna tänder båda ibland, höger ibland och vänster ibland!
Jag har (helt ärligt) trott att det berodde på osäker funktion i gasoltändningen. Varje match har det i mina ögon sett lika tveksamt ut när bara den ena lågan tänds titt som tätt. Associationerna har gått till historierna om folk som slagit vad om ett finger att de kan tända en billig cigarettändare tio gånger i rad. De har fått erfara att det är svårt att peta sig i näsan med knogarna.

MVH Åstrollet (som självklart hoppas på en blixtsnabb återgång till The Good, the Bad, the Ugly. Gärna ackompanjerat av två gaslågor.)
Kommentera

Sv: Tranås-Rögle
Ja du, Jonas.
Vi bestämde väl 15:30?
Du hämtar....
Kommentera

Undrar vad det är för idoiter som beger sig till platsen som Gud glömde, Bredstorpshallen, en fredagkväll i oktober ;-) ?
Kommentera

Jo då, det kommer ett antal bilar till Trasån i kväll.
Kommentera

jönsson
Ville bara säga att Roger Jönsson leder poängligan i hela serien.
Kommentera

Brithenmannen
Var inne och kikade i Modos forum där ju Ängelholmaren Jim Brithén sköter tränarsysslan med den äran. Vad jag inte visste var att Jim enligt en länk på i detta forum är densamma som ……..mannen. Kolla själv får Ni se.

Hoppas Rögle visar samma glöd och vilja ikväll som i Leksandsmatchen. Då blir det tre nya fina bortapoäng.
Kommentera

« · 19003 · »