1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27120 inlägg · 5185 ämnen

Forum

« · 22828 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Femte raka...
Skont att se att publiksiffran an en gang oversteg 3000.
Med tanke pa skottstatistiken i sista (16-5) verkar det som rattvisa skipades till slut.
For vi ska upp i ar...
Kommentera

4 -2 till vårt rögle fy faaan det kändes bra med ytterligare tre points i kistan......eller vad säger du benny ha ha ha ha ha ha ha
FORZA RÖGLE AIA
Kommentera

finns bara en pelle svensson en pelle sveeeeeeeeeeeeeensson...
Kommentera

JJJAAAAAAAA!!!!!
3-2 bara tre min fran slutet...
Hall undan, grabbar!!!
Kommentera

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GUTT LINDGREN
Kommentera

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
kom igen nu rögle för helvete KÄMPA
Kommentera

jodå en liten sjuk rögleit e här iallafall
jävla skit dålig inledning på andra ja ja 2 - 1 e ingen säker ledning håll tummarna på att det blir mer rögle mål
Kommentera

Femte raka...
Ja, det verkar minst sagt lovande. Hoppades efter Leksandsmatchen pa fem raka segrar (minst), och det verkar ga vagen. Om vi vinner ikvall ar det sjunde segern pa atta matchen (och forlora mot Leksand ar knappast nagon skam).
Ser att ingen skrivit nagot inlagg sedan matchen startade. Forhoppningsvis tyder val det pa att alla ar i ladan...
Vi ska vinna, vinna denna matchen...
Kommentera

Möte 18/11
Nu har jag kontaktat Rögle o fixat så att vi kan träffas i isladan innan matchen mot Tingsryd för att diskutera detta om en organiserad klack eller inte.
Kl 14.00 18/11 i Ängelholms Ishall.

Jag har själv inte som plan att vara den som organiserar allting om det blir en organiserad klack. Jag har tagit detta initiativet för att jag vet att intresset är stort ocj jag försöker på detta sätt göra NÅGOT.
Detta möte är absolut ingen kritik eller dyl mot existerande AIA utan ett möte där vi ska diskutera hur vi kan göra läktarkulturen ännu bättre hos Rögle-fans, vare sig vi bestämmer oss eller inte att skapa en organiserad förening.
Mötet är till för folk som har en åsikt eller ideér i detta ämne, övriga gör sig ej besvär.
Specifika frågor kan ni fortfarande maila till [email protected], men som sagt jag kan inte svara på mycket mer än att mötet kommer att äga rum då + att man betalar inträde som vanligt för matchen.
Hoppas på lika stor uppslutning som intresset här i GB:erna har visat. Försök nu komma på lite ideér o förslag till hur vi kan göra saker o ting bättre, för det finns absolut ingenting som inte alltid kan bli bättre.
Tack för mig o väl mött
Kommentera

Sv: Ny målvakt
Jampa: Jo, jag kan lova dig att han spelar.. har gjort 3 mål hittils tror jag!
Kommentera

Timrå vart inte krossat av VFHC, den enda ljusglimten var 1 p och att vi lämnade MIF bakom oss. Hur går det för Marcus Sjöberg, spelar han nått eller, det står ingenting i tidningarna här uppe i norrland/lycka till i serien mvh Jampa.
Kommentera

Sv: Åtta timmar
BEnny, lille (vän) det är så här att ni kommer inte orka slå på er stenålderstrumma som ni grävde upp utanför er träskishall förra säsongen.. VI kommer höras hela tiden och ni kommer ångra att ni åkte ner när vi vinner matchen och på läktaren!! Tradigt för men fan så mycket roligare för OSS!!!

Kämpa Rögle, mot seger ska vi gå.......
Kommentera

Sv: Till Hackborn
Tyvärr är vi redan full bil idag, du får hemskt gärna åka med någon annan gång.
Vi hörs
Kommentera

Rögle Supportrar
Snälla, snälla sluta att tjafsa med Benny La King.
Finns vettigare att göra.
Så hoppas vi på 3 friska poäng i kväll.

Hälsningar
Janne
Kommentera

Benny du har tomtar på loftet !
Kommentera

Ät mer gröt, Benny........*smile*
Kommentera

Benny
Hur länge skall du hålla på med ditt svammel.
Ängelholm stavas med Ä och inte E-
Du har väldigt svårt med stavningen när du skriver, vad kan det bero på??

Hälsningar
Kroko
Kommentera

Benny!
Ljuset är på men ingen är hemma!
Kommentera

Till Hackborn
Eftersom mejlen här verkar strula så får jag ta det här istället....Du har inte plats för två personer i bilen ikväll?? Från Lund alltså...
Kommentera

Åtta timmar
Nu är det åtta timmar kvar tills vi ska krossa Rögel.Jag ska åka ner till Engelholm och jag vet många,många fler som ska åka dit.Så vi vinner helt säkert på läktaren när vi skriker.Vi har en bra taktik.När ni skriker så spelar vi på trumman så ni inte hörs alls.Sen när ni är tysta så sjunger vi.
Patrik Roos är min idol.Han är nog seriens bäste spelare.När han gjort tre mål i kväll ligger Troja trea eller kanske tvåa och på väg till elitserien.
Vad säger ni om det rögelare.
Kommentera

Herman for president
Kul hälsning från Herminator till fansen från intervjun på officiella:
Vad vill Du säga till Rögles supportrar?
- Upp, upp vi går dit ...
Kommentera

Kenny, Kenny
har Kenny redan tackat nej till OS?????? Eller är det någon annan förklaring till varför han inte finns med på Aftonbladets lista över OS-spelare??
Får hoppas att Tre Kronors lagledning inte gör samma misstag som i förra OS o ta in Albelin i truppen förre Kenny.
Kommentera

Sv: KINO
Tjosan! Om "Kino" gjorde en kanonmatch vill jag nog inte veta hur resten av laget spelade. 0-8, aj det sved.
Men mockasinerna är väl inte obesegrade för inte? Bara att bita ihop, och framför allt spöa MIF ;-)
Kommentera

KINO ÄR FAN KUNG!
jag fan höra med han i morgon om han ska stå i alaget och vakta buren!
Kommentera

Kino (Magnus Johansson) gör en kanon match idag.
Kommentera

Problemet är tydligen inte att han vill spela med J-20 utan att han är beordrad !
Kommentera

J20 ONLINE
Följ J20 ON-LINE i kvällens match mot Frölunda i J20 Superelit. Länk finns på officiellas startsida.

// J-20 ON-LINE
Kommentera

KINO
J-20s Målvakt har KINO som smeknamn lite lättare o skriva än hela namnet.Han kan bli något stort.
Kommentera

Tack, det fick vi som läser gästboken reda på för en timme sedan.

Källa: Patrik
Kommentera

Granqvist kommer et att stå med J20 idag som det var tänkt. Han ligger hemma med feber. Magnus Johansson kommer istället att vaktaburen.

Källa: Arne Henriksson
Kommentera

Håller med Jonas. Detta visar ju att Granen är seriös i sin satsning på Rögle. Att gå ner o spela i J-20 när man har fast plats i A-laget är inte lätt, så till vida han själv har bestämt att han behöver lite matchträning i J-20. Tycker det är väldigt starkt av Granen.
Kommentera

Vad är det för fel på en målvakt som VILL stå i juniorlaget, för att få matchträning?
Det har funnits spelare som vägrat "låta förnedra sig" genom att spela juniormatcher för att hålla igång/komma tillbaka från skada.
Vad som händer i den eventualiteten att Iwarsson skulle bli skadad, råder det nog inte så många tvivel om. Grankqvist står och Johansson vaktar båsdörren.
Att Magnus Johansson får vara med A-lagskillarna skadar nog inte honom.
Kommentera

Granis kommer inte att stå ikväll
Kommentera

Vad är det för målvakt som inte VILL stå i a-laget ???
Vad händer om Iwarsson blir skadad ?
Har vi råkat ut för ännu en a-kassa spelare ?
Kommentera

Tyvärr Mygel, men jag lade inga personliga känslor i mitt inlägg. Frölunda kmmer tyvärr att krossa Timrå. Även om jag så klart hoppas på annat.
Däremot är jag ganska övertygad om att Jögge ser till att krossa Percys köbekagor.
Kommentera

Inte f-n ska väl Frölunda krossa Timrå?? MIF kommer losa idag mot Jögge o Co och om då samtidigt Timrå vinner så parkera MIF återigen i botten där de hör hemma.
(Man måste ju skapa lite spänning under de dagar som Rögle inte spelar :)
Kommentera

Det var det j-vligaste! Spelar bröderna Lagerståhl i Frölunda?
Då ser vi väl snart Filemon Artur & The Dung i Djurgården och Steve med Lloyden i MIF.
(just för tillfället har man inte mycket att göra)
Kommentera

Jasså!
Hade tänkt se bröderna L krossa Timrå på tv i kväll. Kanske dags att tänka om och rulla till ladan då.

Skriver jag samtidigt som jag konstaterar att Di Leva snurrar på cd´n.
Kommentera

Betyder det kanske att "Granen" står i J20-buren i kväll, eftersom de möter serieledande Frölunda klockan 19.30 i kväll (i ladan)?
Kanske läge att sticka och kolla in Satoh då?
Kommentera

Ny målvakt
Rögles j20 målvakt Magnus Johanssson ska träna i dag med algaet och granqvist med j20! granqvist vill inte stå i alaget han tycker att han inte är redo så Magnus vaktar KANSKE båset på onsdag!
Kommentera

Sv: FJ - kompositören
Nej det är aldrig fel med nya sånger.

Vi ses imorgon!
Kommentera

Ja, lite nya sånger hade ju inte skadat, blev inspirerad av FJ.

Melodi: "Hej tomtegubbar.."

/: Hej tomtegubbar
ifrån Ljungby utan sånger och röster:/

Me´ trummor och trumpeter
vi säger ack,
Ni e ju Sveriges allra sämsta klack

/: Hej tomtegubbar
ifrån Ljungby utan sånger och röster:/

Ses i morrn !
A
Kommentera

Inga personliga påhopp i detta forum Svenne. Tack.... ;-)

Killen är ju både nyskapande och humoristisk. Jag nynnar redan den nya texten. Arbetskamrater undrar vad som händer när man vrålflabbar rätt ut. Honom skall vi ha.

En supporter och RFN:are
Kommentera

I håret, menar du ?? :-)
Kommentera

Jag tycker vi gör bäst i att inte fördjupa oss i FJ:s nedre regioner.
Hans främsta kvaliteter sitter nog i de övre kroppsdelarna.
Kommentera

Det var en s a r k a s m FJ.
Har du inte fler som rör sig i och kring underlivet?
Kommentera

Klappa händerna, jäklar Trojatrams.

Jag försökte ju vara lite kreativ och nyskapande.
Kommentera

Ähum *rodnar*, vet inte om jag vill läsa nästa inlägg från FJ ;-)

Vi har ju annars en ny i hallen som är skitbra. "Klappa händerna när du är..." Max nyskapande...
Kommentera

FJ - kompositören
Ska satsa på en ny karriär, som kompositör. Här är mitt första verk.....

Om ja hade knutor på kotten,
å vaknade med gonorré.
Då skulle jag skynda till Malmö
å kn...a med allt jag hann mé.

Va den bra?
Kommentera

Sv: Rögle Fans Norras hemsida
Howdy Howdy!
Tack för superlativen :-) Nu när det blivit en del nya lag så kanske det blir aktuellt med en ny vända med ishallstester till nästa säsong... Och det blir en väldans massa nya om RBK skulle hamna i elitserien, hehe

Rögle forever> Jodå, nog är vi en supporterklubb, men framförallt en supporterhemsida. Däremot är RFN inte en KLACK,
Rögles klack kallas ju mycket riktigt AIA...
Kommentera

« · 22828 · »