1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Det finns förluster o sen finns det svek

« · 342716 Till forumet

Det finns förluster o sen finns det svek
Ni som missade denna match men har sett en av de tre senaste hemma matcherna missade absolut ingenting. Rögle startar i rasande tempo och fullständigt spelar ut motståndarna. Efter första perioden är alla mungipor uppåt och man undrar hur mkt man ska vinna med. Sen kommer andra perioden och man undrar om det är samma lag man ser. INGEN ENERGI INGEN KÄMPALUST. Verkar som alla spelare åker runt o funderar på vad de ska göra till sommaren. En Rögle spelare har pucken medan de andra tittar på och hoppas att han ska göra en soloräd in i motståndarzon. Har motståndarna pucken, ja då vet för det första ingen vem som ska gå på puckhållaren och när de väl bestämmer sig så går det långsammare än Skalman r**kar. Schwiiiisss så åker motståndarna förbi allt vad Rögle heter. Tacka Fransson för att vi iallfall fick en poäng med oss. Med den inställningen som visades idag så är det lika bra att bänka hela laget förutom målvakterna på fredag. FY F*N
Kommentera

Sv: Det finns förluster o sen finns det svek
Mygel: Låter som en utmärkt idé:-)
Kommentera

Mygel: Det är väl bättre att byta tränare ,det gör nog större nytta.
Kommentera

fan fan fan..

varför?? dom bryr ju sig inte, alltid tappar dom i tredje, de så över J*vligt..

vinner dom inte på fredag så blir de kris, men jag tror och hoppas fortfarande på super allsvenskan..

Fan vad dåligt av VIK spelaren att räcka finger efter matchen.. IDiot.

Kämpa RBK.. Kämpa RBK
Kommentera

Mygel: Ok då missade jag inget.. Då va de tur att jag jobbade hela kvällen! =)

Var där mycket folk i kväll?
Kommentera

Bonzo_: om du såg ikomatchen så missade du nästan inget, förutom att förstaperioden verkligen var KANON!!
Kommentera

Bonzo_: och att dommarn var så jävla usel att man spyr
Kommentera

HasseT: De var inte bara dom randiga som var så jävla usla.
Kommentera

HasseT: Ok... Men hur kan man tappa 2-0 ?? hörde att spelarna spelade jätte dåligt efter första perioden!

jaja de är väl lika bra att inrikta sig på playoff! =/
Kommentera

Gigel: Jag vet inte vad jag ska säga!!!
Det lär bli en fight ända in på mållinjen!!
Man behöver inte vara överdrivet klok för att inse att vi inte räckt till mot topplagen i södra allsvenskan....
Frågan är om man har lust att se sitt kära RBK åka på stryk i SA omgång efter omgång! Kanske bättre att harva vidare med andra lag som ligger efter oss i serien....
Just nu känns det som jag sågar laget längs med fotknölarna, vilket inte är så klokt vid närmare eftertanke. Men som supporter måste man få ventilera sina tankar och just nu är det inga fina tankar...

Tror inte ens att ett eller två nyförvärv kan hjälpa Rögle - det behövs nog en hel jävla femma!

/Addemaan
Kommentera

Det var ingen positiv match ur Rögles synpunkt sett.
Men jag tyckte iallafall Daniel Josefsson var bra, han kämpade för kung och fosterland och slängde sig ett par gånger om...
Kommentera

P: Gnäll för helvete inte bara på Byström ,dom andra i den femman åker för fan bara gömmer sig.
Kommentera

« · 342716