1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Detta är ingen motgång Växjö...

« · 363351 Till forumet

Detta är ingen motgång Växjö...
Detta står i Växjö Lakejers forum (medgångare eller ?):

Va fan bara ca 50 anmälda hittils till Rögle matchen på onsdag en av dom viktigaste och svåraste bortamatcherna vi har i denna fortsättningsserie
när vi var så många sist och hade så jävla bra drag då verkade ingen tveka att åka igen ,men då var priset lägre är det för att det är någa 20 lappar mer i pris nu som många tvekar ??eller är lakers inte roligt längre??och som Bizon sa igår ska säsongen ta slut i februari? va fan ska vi gör sen då allvaret har knappt börjat ännu inte fan ska vi hoppa av tåget när det börjar bli spännade med dessa kval m,m?????
Fan jag blir nästan förbannad det måste ju finnas mer som är sugna på hocky än jag plus några till?????

Bevisar inte detta ngt ? Saker växer inte på träd.Allt är väl fortfarande nytt och spännande Lakejers ! Vänta bara, lite motgångar se´n sååå.
Kommentera

Sv: Detta är ingen motgång Växjö...
aiastellan: Ganska dåligt intresse faktiskt... Kom ihåg att förra gången när vi var så många var en engångsgrej och det låg en hel del marknadsföring bakom den resan. Det är inte normalt att få ihop 11 bussar men 2 hade väl varit godkänt... Om det är så att vår publik har tröttnat får vi väl se på vårt publiksnitt efter serien. Vi hade ju en sjuk publiksiffra mot AIK i lördags 2900 pers... Hemmamatcherna är jag inte orolig för. Visst förr eller senare tröttnar givetvis en del av oss också på att åka på bortamatch, se på er själva ni har väl haft rätt svårt att få ihop buss tom till Ljungby och Halmstad trots att viktiga poäng stått på spel. Hittills denna säsongen är man ju helt klart nöjd med vårt bortafölje med buss på tot 1600 pers 8)

I motgång sviker många supportrarna oavsett lag, även våra kommer att göra det när motgången kommer.
Kommentera

Putte-LL: Bra svar kan bara hålla med.
Kommentera

Putte-LL: 33 bussar uppe i Göteborg mot Frölunda utan reklam talar för sej själv + en massa bilar(som sagt gamla tider).
Antalet invånare i växjö 75 036 st.
Antalet invånare i Ä-holm 37 706 st. Ville bara på ngt sätt visa vad Rögle BK egentligen betyder för Ängelholm.
Vi är överens det känner jag...
Ursäkta om inlägget "Berömda citat" tog stor plats.
Vi kan ju radera det efter ett tag.Det finns ju att läsa på en annan sida.
Kommentera

aiastellan: Det blir inte lätt att slå!!! Måste vara rekord...

Synd att matchen är en onsdag, det är alltid svårast att få med folk då :(
Kommentera

« · 363351