1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Forum

« · 387978 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: KILLKENNY o Addeman
FrasseLakej: Lilla grabben, den klass vi visade igår den har ni aldrig varit i närheten av å jag har mycket svårt att tro att ni kommer upp i den klassen någongång......
Kommentera

rögle kan bättre
det är väl bara att inse att värvningen av waltin var den sämsta i klubbens historia? ni har ett lag som skulle spela i superallsvenskan med melin vid rodret + ett par backar hade ni varit ett topplag! ser fram mot bra möten mot mitt kära bofors nästa säsong! kom igen!
Kommentera

Gunilla: Vänlig inställning....självklart

Efter allt jag läst på detta forum ang läktarmatch å dylika ting.....så måste jag ärligt säga att AIA har inte kommit upp i den standarn som en del av er vill ge sken av.

Men det ni visade igår är en bit på väg iaf.
Så snart så kanske jag blir imponerad.... :)

Ha en skön kväll
Kommentera

FrasseLakej:

Vilken tur att du inte är krossad. Det har ni absolut ingen anledning att vara! Ni vann ännu en gång på isen i alla fall... Hoppas att den vänliga inställningen fortsätter mellan oss supportrar för det uppskattas!
Kommentera

FrasseLakej: Jag hörde inte lakejerna igår var dem där??
Kommentera

Sv: Saknar vulkanen...
aiastellan:

Ja, det var verkligen en trevlig upplevelse. Tack alla ni som var med och ordnade det så bra! Det var min första riktiga bortamatch men inte min sista... Saknade i går sången: "Vi älskar Rögle, grön-vita Rögle, i våra hjärtan..."

Kan vi inte hålla vulkanen lite vid liv de sista matcherna som är kvar? Kanske en "minivulkan" som kan ge lite extra glöd till våra RBK-spelare. Så alla som kan, stötta nu vårt lag genom att gå på de resterande matcherna och visa att det visst det kan bli en "hemmavulkan"!!!!!
Kommentera

sillen: Hehehehe....Jag är hel å fin och defenetivt inte krossad.....*S*
Kommentera

Det är vi som ska tacka att ni ställer upp å åker med på matchen, uppträder helt suveränt både innan,under, å efter match.
Det bästa av allt vi krossade dem på läktaren, den matchen hade vi avgjort redan efter 10 min

Tack För allt stöd och uppträdande

AIA SILLEN
Kommentera

Belix: Vi har hjärta, tror inte att där finns många lag som har så många trogna supportrar när det går så dåligt som det gjort, det är imponerande. Hoppas att det kan visa sig på hemmaplan också.
Kommentera

Belix: Haha, klockrent!
Kommentera

Pommer: Kul för jag fick precis ett mail från vår rastaola som oxå hade med polare som såg hockey för första gången deras kommenter efter var ”Rögles fans har allt det som HIFs saknar”
Kommentera

Belix: Alla som har sett Rögle en gång blir frälst direkt, hjärtat blir helt besatt. Jag hade en polare med igår som aldrig har sett en hockeymatch men han blev tokig i hockey o Rögle direkt och den underbara stämningen.
Kommentera

gasolin: Håller med dig det är stora hockeyhjärtan i dom boysen, men vad gör folk inte för att få sitta i samma partybyss och spela bingo som en legend som Otto.
Alla vill häga med i Ottos gäng
Kommentera

KILLKENNY o Addeman
Måste bara säga tack till dessa 2 sköna killar om KILLKENNY o Addeman
Addeman åker från göteborg till helsingborg för att åka bussen därifrån
KILLKENNY bor mitt i skåne o får åka taxi för en jävla massa pengar
Det är fan o mig STORT.....
Kommentera

Sv: MVG AIA
FrasseLakej: Det är bra för den som är ansvarig moderator här är jag *s*
Kommentera

Belix: Det må så vara hänt med de....förstår ironin i ditt inlägg...
Kommentera

Citat
Piffar upp lördagseftermiddagen med lite citat sen gårdagen...

"Den tillresta Rögleklacken fick inspiration av målet och dammar på med sin sång, det är en oerhörd stämmning i hallen och jag törs lova att inget annat lag i SHA kan visa upp bättre klackar än Växjö Lakers och Rögle BK." vaxjolakers.nu

"Sista 5 minuterna beskrivs bäst men en tvättäkta hockeyklyscha, ställningskrig!! AIA bjuder på intensitet i form av sång" vaxjolakers.nu

"Man var lite orolig inför matchen att det skulle bli stök och bråk,men vad jag såg så var det inte ens några tandenser åt det hållet
Vi tycker att vi är en bra klack ,men sånt drag som det var på aia tror jag inte att vi skulle ha med de motgångar de har haft" Läst på Lakers forum

"Röglespelarna hyllades ändå kungligt av de cirka 350 tillresta fansen. När Växjöborna vinglat hemåt i natten fick de grönvita spelarna skrinna in en andra gång på isen och ta emot ovationer." HD!

"Det är helt otroligt. Trots att det gått så knackigt för oss, så ställer de upp på det här viset. Det är hjärta det." Fransson till HD.

"Men jag måste säga att det är enastående att ett lag som knappt gjort någon lycklig på länge får ett sådant här stöd. Fantastiskt." Waltin till HD.

Arboga imorgon, glöm inte det....
Kommentera

Sv: Mif ha ha
Pommer: Fågelklubben i ladan en fredag.....
Jag längtar...
Fast om nu mif skulle trilla ur så är det nog ganska
så stor risk att man trillar ännu längre ner...
Kommentera

FrasseLakej:" Belix: Låg nivå"
Jag har snackat med han som är ansvarig moderator i denna gästboken han sa det var okej med nivån på det inlägget *s*
Kommentera

Hårdisksson: Jag snackade med en Lakej och han var mäktigt imponerad och menade att det märks att ni är "feta" när ni väl samlar styrkorna. Han tyckte vi var proffsiga med våra sånger där det handlade om riktig kärlek till laget.Tyckte även att vi var otroligt samstämmiga och att det lät som en enda röst...
Tack för de orden ! Sportsligt av honom...
Kommentera

Bilder
det låter som att man missade nåt roligt! =/ Men kul att höra att ni hade trevligt hoppas man får uppleva detta i mogron lr nån annan gång =)

Bler de några bilder i går?? Jag måste se hur det såg ut m.m
Kommentera

Skulle vilja passa på och tacka för en riktigt härlig bussresa.det var första gången vi åkte i AIAbussarna (brukar köra själv annars) men det var skitkul faktiskt, blir garanterat fler gånger.Det är ju faktiskt så att man längtar till imorgon (Rögle-Arboga) .

PS. har en polare som håller på lakers som också såg matchen igår han erkände faktiskt (något motvilligt dock)att AIA vann läktarmatchen .

ALLA TILL LADAN IMORGON.
Kommentera

aiastellan: Det bör ju locka en hel del publik, men jag är nöjd bara om vi får möta fågelklubben i allsvenskan.

Tack alla för gårdagen, det var helt fantastiskt och ingen kan klaga på Rögles spel igår, det var bara målen som saknades.
Kommentera

Belix: Låg nivå
Kommentera

alla som ordna resan: ett stort tack det var verkligen roligt! hoppas att det blir nåt liknande nästa år! det var väldigt bra stämmning under matchen och även på bussen.
Ett stort tack!
Kommentera

Svensson: Vilka derbyn det blir nästa år. Äntligen matcher som piggar upp serien och ökar intresset.Om de inte ramlar ännu längre ner, förstås !
Tänk om det blir att både Mif och RBK spelar i ettan tillsammans med HHC,Jonstorp,Tyringe...
Kommentera

gasolin: Ett desperat försök att klara sig ifrån kvalserien,
haha!!!
Mif --> Nerååååt
Kommentera

aiastellan: Nu får vi hoppas att folk inser att vi behöver stödet även på hemmaplan och att folket kommer till hallen även i morgon.För inte ska det väl behövas bussar för att vi ska få ha stämningen även på hemmaplan.

Ni som av olika anledningar inte kunde/ville åka till Växjö i går, Ni ska veta att ni missade årets höjdpunkt *s*

Alla till hallen i morgon.
Kommentera

Saknar vulkanen...
Den gav oss ett hopp,tro och vetskap om att hjärtat är med...
Kommentera

Ebola: Varför käkade ni inte dom i går?*s*
Kommentera

Belix: Vicksen finns alltid i vår infodisk! :)
Kommentera

Bilder
Någon som tog bilder från matchen och våran underbara klack igår???
ha D gött
Kommentera

Har enligt en "ganska" pålitlig källa hört att en specialsponsring fanns i går vid Lakejernas läktare. Vicks halstabletter delades ut för att dom skulle mäta sig mot AIA. En riktigt skön sponsring *s*
Kommentera

Holding: Bra skrivet ! Jag håller med dig.
Kommentera

Veckans "Jag mötte Lasse":
Jag har fått blivit golvad av den glade ärkebusen Mats på en skolfest.
Kommentera

MVG AIA
Om man som Växjösupporter får skriva här på er sida så skulle jag vilja tacka er för en underbar fredagskväll där det blev en trevlig föreställning på isen av båda lagen och på läktaren av båda klackarna. Att sedan säga vilken klack som vann tycker jag är både svårt (står man mitt i en klack så tro fan att man tycker den låter mest) och meningslöst (Ger inga poäng) men man kan lätt konstatera att ni har en mäktig styrka i era sånger när ni bjuder till som ni gjorde i går.

Och jag tror inte det finns några andra lags supporters som hade lyckats med din fixade med denna resa efter en säsong som så här långt givit er mest besvikelser och motgångar, det är imponerande.
Och ett stort beröm till dom som arrangerat denna resa som verkligen lyckats styra upp klacken med att visa sin positiva sida, en fredagsmatch med lite innanför västen kan med lätthet spåra ur och vändas till något negativt.

En sak är säker och hade Rögle spelat hela säsongen som ni gjorde i speciellt andra perioden i går så hade ni nog varit i en annan situation nu och detta är en gåta för mig när man ser vilket kunnande laget besitter men som det verkar har väldigt svårt att plocka fram.

Lycka till resten av serien och mig gör det inget om ni nyper play-off paltsen framför näsan på Nybro, bara ni ger fan i vår plats.
Kommentera

Sv: Vulkanen har slocknat......
pigge: Ta det lugnt, mycket lugnt...
Kommentera

Belix: Aftonbladet..
Kommentera

gasolin: Har du någon länk till denna otroliga föryngringsprosess som miffosen sysslar med.
Fågelklubben slutar aldrig att förvåna *s*
Kommentera

gasolin: Haha. Dom gör ju bort sig totalt.

Rögle spelade helt rätt igår. Hoppas det fortsätter såhär så finns chansen på Play Off.
Kommentera

Mif ha ha
Mats Lusth o Peter Hasselblad gör comeback i Miffo föreningen......
Hela Sverige skrattar....
Kommentera

Sv: sv
jörgen N: Idag behöver mig inte vara så negativa så sluta klaga...
Kommentera

sv
ny förlust o play off platsen blir bara längre bort
säsongen e snart slut fiasko rögle
Kommentera

Sv: Växjöresan
lej: Jag tackar och suger åt mig det som en tvättsvamp tror att alla i AIA är nöjda med resan. Bussvärdarna fick ett rejält uppdrag och det gjordes bra. Tyckte alla som var på plats drog sitt strå till stacken med tanke på att det var en fredagsmatch så gick allt perfekt.
Det syntes från mitten av första hur mycket hjärta det fans på isen och därifrån så var matchen den i särklass bästa efter jul. Tror nog att spelarna är nöjda med sin insats även om en vinst "även" på isen hade varit bonus.
Men vi är stolta över vårt lags insats.
Kommentera

Belix: God morgon, det är tur att man skriver i Sps och inte pratar för efter en sådan underbar kväll så är det svårt att prata. För mig var det en helt igenom lyckad resa med alla er FANTASTISKA supportrar och jag sa det igår men det tål att upprepas "ingen klubb mig veterligen har en så engagerad och fantastisk supporterskara som RBK". Jag vet att spelarna så gärna hade velat ge oss 3 poäng, men jag tycker ändå att det var en kämpamatch och hjärtat fanns med under hela matchen.
Tack än en gång till Tommy och AIA för en fantastisk upplevelse.
lasse
Kommentera

Sv: vaxjosupportrarnas hockeykunnande ??
GasolinJunior: Grattis till segern... skärp dig GJ.....
Kommentera

Junior: Stort tack till alla för en jättebra kväll. Ängellholmsbussen med Ljunggren var toppen. Det var en jäkligt lyckad kväll. TACK.
(Jag tyckte inte att Jersmyr lekte boss)
Kommentera

Tack till Hbg bussen. Så jävla skoj.
Tack till alla som fixade denna resan.
Tack till alla på läktaren

Däremot är det SISTA gången jag står och blir nerklankad av Jersmyr på läktaren. Ingen får klaga på er i styrelsen men du på alla eller?
Åk du upp nästa gång till Växjö med dina styrelse kompisar och hjälp Rögle fram. Lycka till..!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pinsamt att du ska gå nedanför och leka boss.
Kommentera

rbk forlife: Kan inte mer än hålla med. Fantastiskt att folk kan fixa till en sådan här fest! Tänk även på att det är fritiden som stryker med för de inblandade!

Jag längtar redan tills detta kan genomföras igen..även om det förmodligen kan dröja ett tag...typ nästa säsong! Men en sådan här lyckad kväll kan bara innebära att folket fått upp suget igen..tänk en säsong där även spelet fungerat kanon....då hade det nog funnits mer än EN sådan här resa per säsong!! :)

God natt och tack till ALLA som var med och gjorde kvällen till den "dröm" som man hoppats på...
Kommentera

Belix: Stort tack för att du fixat och trixat med bussar hit och folk dit! Hade sketkul ikväll trots de tappade pinnarna!
Kommentera

« · 387978 · »