1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Haha!!

« · 60337 Till forumet

Haha!!
Ni ligger ju för fan i botten av allsvenskan o ni gnatar om att ni kommer komma upp i Elitserien o spöa ut MIF!!

Haha d e så gött att se er där nere!!..

Men lycka till i alla fall!!..d kan ni ju behöva=)!.
Kommentera

Sv: Haha!!
Jesse Ventura. Kolla din brevlåda eller skicka ett brev till mig om du ska med upp o se matchen mot Skellefteå ikväll.
Kommentera

ahh blev lite arg när jag såg laguppställningen i morse..

varför inte låta Satoh få chansen???..

han är ju den bäste skytten i J20 och den 9 bästa J20 skytten i Sverige!

Upp med Satoh säger ja bara!
Kommentera

Antagligen är anledningen till att de inte spelar Satoh, den att man vet att han kommer att Rögle efter säsongen. Då är det väl bättre att släppa fram de spelare som kommer att vara kvar.
Sen tycker jag det är helt rätt att Tomas o Martin får chansen. Den lilla tid som Tomas var inne mot Bofors hemma tyckte jag han förvaltade strålande. Det kanske ger en liten kick i laget med att få in unga o hungriga förmågor.

Vi ses i ladan pågar
Kommentera

Att spela in unga talanger i laget så här dags är inte bara orättvist mot dom nya utan så förbannat dumdristigt att jag smäller av. Votruba har för helvete haft en hel säsong på sig att spela in killar i laget.Han kan ju inte börja i elfte timmen ?

Ps.Vem var det som sa att Stass var dålig sista säsongen i Rbk ?
Undrar hur bra Du hade varit om Du hade fått reda på bakvägen att Du och din bror skulle få kicken ?
Kommentera

Votruba har väl inte gjort annat, än att spela in nya killar i laget. Unga som gamla och från första nersläpp i höstas.
Det borde man för helvete ha insett, om man följt laget!
Kommentera

« · 60337