1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Hyllning av bröderna Elvenes

« · 209637 Till forumet

Hyllning av bröderna Elvenes
Aia ordnar fredagen den 14/2 er resa till Rungsteds hemmamatch för att hylla bröderna Elvenes.
Information om resan finner du på vår hemsida. Klicka på länktipset
Kommentera

Sv: Hyllning av bröderna Elvenes
Nästa onsdag kommer vi att ha en insamling till bröderna. Innan match, pauserna o efter matchen sidan om lilla rinken. Häng nu med in till danmark o tacka #13 o #25 för allt dom gjort för Rögle.
Kommentera

Gasolin: Tacka?? Jag hoppas att man får se dom i rögle en gång till innan dom lägger skriskorna på hyllan! =)

Eller ?
Kommentera

I den danska mästarklubben Rungsted spelar tre av dom fyra som spelat flest matcher för vårt Rögle.
Fredagen den 14 febuari ska AIA åka dit med buss och hylla Roger, Stass och Pierre. Åk med du också!
Kommentera

half: Tror nästan att deras tempo numera inte riktigt räcker....
Jag har för mig att jag läste att stass eller elvis sa ungefär så vid en fråga om vad de tyckte om årets RBK.

Men givetvis, personer med så stora Röglehjärtan som bröderna Elvenes skall definitivt hyllas!!
Kommentera

Roger har ju deklarerat att någon comeback inte är aktuell för hans egen del i RBK däremot hade jag gärna sett Stass tillbaka.Naturliga målskyttar växer inte på träd dessutom är hans personlighet och klubbkänsla mycket värd.
Kommentera

« · 209637