1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Inför Rögle- Oskarshamn

« · 144243 Till forumet

Inför Rögle- Oskarshamn
Rösta på vem som ska vara Rögles första målvakt på svenskafans.com.... Se länktips.... Läs även lite inför matchen...
Kommentera

Sv: Inför Rögle- Oskarshamn
OE >>
Nu ligger det en länk till laguppställningen igen ..... men inte heller den här gången finns det något lag där.

I helgen lovade du att Hinke skulle lägga ut laget till Halmstad men den har fortfarande inte kommit .....
Skulle ju vara kul o kunna tippa den här gången.
Kommentera

Joinzzon: Jag lovade inte något i helgen inför Halmstad. Jag lägger alltid ut den länken eftersom Hinke förhoppningsvis lägger ut laget. Inför Halmstad var det många sjukdomar och uppställningen blev klar så sent att Hinke inte fick någon möjlighet att lägga ut den. Förhoppningsvis får han läge till det imorron.
Kommentera

Joinzzon: Jag lovade inte något i helgen inför Halmstad. Jag lägger alltid ut den länken eftersom Hinke förhoppningsvis lägger ut laget. Inför Halmstad var det många sjukdomar och uppställningen blev klar så sent att Hinke inte fick någon möjlighet att lägga ut den. Förhoppningsvis får han läge till det imorron. Det är bara att hålla utkik på Hinkes Hörna med jämna mellanrum.
Kommentera

Joinzzon: Följ länken så kan Du se laguppställnngen enligt dagen HD/NST.
Håller med om att det är märkligt att den kan stå där men inte på hemsidan.

I med o motgång finns bara RÖGLE - alla till ladan i kväll
Kommentera

Glömde länken.....
Kommentera

Alltid där: Ska framföra önskemålen till Hinke.
Kommentera

Hinke får inte hålla oss på halster tills match dagen.. Jag blir knäpp av att inte få höra vilket lag Rögle ska ställa upp med...
SKÄRPNING HINKE!
Kommentera

Håller på rbk: Kolla Alltid Därs länktips till hd nedan för så kan du läsa laguppställningen..!§
Kommentera

Ebbe: togge, pelle och rogge i samma kedja,,,,den kan bli guld värd
Kommentera

Fransson: Första kedjan ser intressant ut precis som Fransson skrev. Men är det inte lite frågetecken på att placera Herman med Nordan o Måssa?? Slöar han inte ner den kedjan betänkligt? Hade det inte varit bättre med Lindén på kanten där så att man hade Nordan som spelfördelare mellan två speediga forwards som Lindén och Måssa?
Kommentera

Fransson: Namnet på dem kedjan får väll en då bli PRO femman!
Kommentera

Snart äntligen dags för match... det börjar pirra i magen redan!!
Vad tror ni om matchen?
Kommentera

Håller på rbk: Jag är j-vligt nyfiken på den målvakten som de har hittat. an verkar vara en Iwarsson denna säsong, alltså ett stort utropstecken i serien. Sen tror jag inte, om jag ska vara ärlig, att IKO är bättre än Rögle om man ser till spelarmaterialet.
Om våra hjältar inte åker runt med virus längre så tror jag på seger. Dock så måste de nya kedjorna funka. Har varit lite problem nu på senaste tiden då Melin har ändrat om i formationerna så vi får se...
Kommentera

Är det Pelle som ska spela center i 1:a femman??
Om HDs laguppställning stämmer så är det ju så o det verkar mycket märkligt tycker jag.
Jag tycker Melin sabbar alla femmorna om det stämmer det som står i HD.
Trodde den officella skulle lyckas få ut en laguppställning idag när alla verkar vara friska, men det verkar skita sig igen ......
Kommentera

Joinzzon: Jag tror nog Melin vet precis vad han gör. En skickligare tränare, taktiker och analytiker finns nog inte i denna serien i alla fall.
Kommentera

Joinzzon: skitsamma om han ska det bara dom vinner :P
oj måste snart dra.. får cykla hehe.. jaja
=)
en klack i hallen finns bara en klack i hallen?
Kommentera

Joinzzon: Jag tror att det kan bli rätt intressanta femmor, dom måste ju göra något så att det inte blir så mycket mål bakåt.
Det ska bli roligt o se om Rögle kan få hål på deras fantommålvakt, något att bita i.........
Kommentera

Tio minuter kvar...
Undrar hur swehockey.se kommer att fungera idag.
Vad tyst det är i gästboken, men man kan väl hoppas att det är ett tecken på mkt folk i ladan.
Kommentera

exil-Rogleit:
Det verkar som swehockey ska vara lika usel i dag, som den har varit på sistone :-(
Kommentera

Joinzzon: Ja, det verkar som vi får sitta och gissa. Jag tror på hårdkörning från början och 2-0 just nu, 3-0 i paus.
Kommentera

exil-Rogleit:
Nu är den igång lagom till periodpaus o fortfarand 0-0 otippat
Kommentera

ja, jag håller med. Ingen hög standard på Swehockey den senaste tiden....Fan. Paus 0-0
Kommentera

"Rögle har haft det mesta av spelet. Men Leinonen har agerat levande vägg och tagit alla Rögles 12 skott. Han har gjort ett antal fantastiska räddningar. IKO verkar ha siktat in sig på försvar, men kontrat vasst. IKO har haft hela 4 frilägen genom TG (redan efter 1.50), Alexander, Rasmus och TG igen. TG:s båda skott har räddats av Wennström medan Rasmus skjöt utanför."

Från IKO:s hemsida

Hm... ganska väntad matchbild
Kommentera

Känns ju ändå hyfsat.. om wennström bara är lite bättre än Leinonen så ska det nog kunna bli en uddamålsseger.. skulle inte förvåna mig om vi slutar på 2-1 eller något sådant tråkigt.
Rögle gör MAX 3 mål ikväll.. antagligen inte mer än 1 eller 2.. så det gäller att hålla hårt på defensiven..
Kommentera

Rädd för andra perioden. Brukar ju knappast vara Rögles adelsmärke.
Kommentera

nej... det är ju inte det..

rätt tråkig match det här att följa genom swehockey.. knappt några utvisningar ens.. Mkt roligare när matcherna svänger och slutar 9-9 och så... :)
Kommentera

Nu då...
Kommentera

På Åsen: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
fan va jag vill vara i ladan!!
Kommentera

(Rögle)JoS: Ja, önskar verkligen man var där för några timmar. Herman firade sin födelsedag. En riktig smörpass!?
Kommentera

« · 144243