1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Inget nytt..

« · 285119 Till forumet

Inget nytt..
Inget nytt idag heller. Nordqvist beslut dröjer och luckorna består.

Men det blir ingen comeback för Alm i Rögle dressen.
Kommentera

Sv: Inget nytt..
Ebbe: Det blir nog så att Magnus Johansson går in som 2:e målis.
Gusten Palm tar Nordans plats o Skugge i stället för Måssa sen är truppen spikad!!! (sittplats sänks till 2000:-) Fan va trött jag blir!!
Kommentera

Ebbe: Det är inte så konstigt att Alm inte kom. Rögles lön till Alm var väl 2000-3000 i månaden, plus att Rögle inte betalar när han skulle varit fri från jobb....
Kommentera

QP: Ja det får inte hända.
Kommentera

QP: Hoppas själv på Sandström. Skugge fick väl inget nytt kontrakt eller är jag helt ute?
Kommentera

Junior: Jag menar, att naturligtvis ska killarna ingå i truppen, men dom ska inte ersätta flyktade spelare utan lotsas in efter hand o avlasta då tillfälle ges. Helst i större utsträckning än gågna säss!
Kommentera

Mygel: Petter Sandström, Nottingham Panters? Ledsen om jag missade att även Skugge är borta!?
Kommentera

Mygel: Skugge tränar med A-laget. Möjligt att han ska pendla emellan Rögle J20 och Jonstorp A-lag.

Gasolin: Jag har svårt att tro att Rögle skulle ge honom 2-3000 i månaden. Tror han är klok som väljer Tyringe där han kommer får spela istället..
Kommentera

QP: Jepp Petter Sandström :)
Kommentera

Jonas Norqvist är nära att skriva på för Luleå, Hans agent och Luleå är överens om ett 2års kontrakt och kontraktet skrivs på förmodligen inom en snar framtid.
Kommentera

Nordqvist ska det vara!
Kommentera

QP: Vad menar du att sittplats sänks till 2000:- (ironi eller)?
Kommentera

fritte rbk: Ja det var ironi, men samtidigt lite allvar. Jag menar att det finns ingen anledning att höja priset med en femhundring till 3000:- när laget tappas på bra spelare o ersätts med några som på pappret på sin höjd ev, kanske, förmodligen, förhoppningsvis kommer upp i samma standard! Tills nu har inga nyförvärv kunnat motiverat en sådan höjning, om inte Waltin kostar dubbelt mot vad
herrMelin kostat. Just nu ser det ut som den kommande säsongen
blir avsevärt kortare än den förra!
Kommentera

QP: Dem har höjt priset med 200 och inte 500 kronor
Kommentera

« · 285119