1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Inte Nöjd

« · 60278 Till forumet

Inte Nöjd
Jadu Junior:Ja tycker inte Rögle spelar så offensivt som ja tycker man ska... Visst bättre än nyström men värre än så finns ju ej....
Det är ju inte i närheten av t.ex Nygrens filosofi.Sedan kan ja inte förstå hur f-n man kan sätta Ericsson som forward o hansson som back som senast!!!! Är ju KALLE-ANKA Nivå på det draget!!!!!!Sedan svarar ju tydligen PL för pp-spelet o det är ju riktigt jävla dåligt....
Med dom spelare Rögle har klarar man ju inte av att ha nån spelfördelare typ.Pilut,Nielsen m.fl utan då MÅSTE man utnyttja strandberg mer o gärna 2 man på mål........!!! Det ska väl inte va svårt tycker jag...... O missar man playoff kan man ju inte va nöjd med varken spelare eller ledare... Det är min bestämda uppfattning MEN DET SKA STÖTTAS IMORGON ÄN 'ÄR DET EJ KÖRT
COME ON RÖGLE
Kommentera

Sv: Inte Nöjd
Klart att Rögle vinner i kväll, det är kämpa på planen och läktaren som gäller.
Kommentera

Sv: Inte Nöjd
Macke Kan det vara så att Nygren förfogade över ett kanon lag?.
Såvitt jag vet så kan inte Votruba mer än att slänga in laget. Sen om spelarna passar fel, missar målet kan ju för f*n inte ledarna hjälpa. Nä skärp dej och sluta gnäll som fan.

Play Off miss vore ett misslyckande kan jag hålla med om. Men jag kan lova dig att alla gör vad som krävs för att fixa det. Jag tycker iaf det är upp till spelarna att fixa det.

Det är ju trotts allt inte ledarna som missar massor av målchanser varje match.
Kommentera

« · 60278