1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27120 inlägg · 5185 ämnen

Forum

« · 12427 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Svenne
Om elvenes tid är förbi vad är då Roger H o Pelle?Roger H spelar i Rögle bara för att räliga miffo ej ville ha han.
Kommentera

Sv: Långsamt!!
Patrik:
Alt 3 ser ut som ett mycket bra förslag. När jag skriver hela gänget så menade jag gänget som var med nu på sista matchen. Jag kanske uttryckte mig lite oklart i den frågan men jag menar definitift inte att alla Rögle-supportrar i hela världen är rötägg. Men i senaste matchen måste det ha varit fler än 10 personer på plats och att övriga då står och rycker på axlarna och konstaterar att "shit happens" det är det jag vänder mig emot. Alt 2 är också en variant men du behöver inte gå till överdrifter och våldsamheter det räcker gott med att plocka ur dom som inte sköter sig och lämna över till tjänstgörande vakter/poliser så att Ni själva hjälper till att förbättra Erat dåliga rykte. Det ska inte klubbas ner någon var sig hos Er eller hos andra men sånt beteende ska tydligt markeras att det inte accepteras. Det är min åsikt.
Kommentera

Sv: Gnäll
Styrelsen har som målsättning att laget ska gå till Superallsvenskan. Då räcker det att bli bland de 4 bästa. Varför ska då Hansson gå ut och säga att man ska vinna serien ? Det behövs inte...men om det händer är jag lika glad som någon annan. Realistiskt sett vinner inte Rögle denna serie och det är kanske det han insett. Det tar ett bra tag att spela in så många nyförvärv.
Jag föredrar att de blir 3:a eller 4:a nu och sen lyfter sig i Superallsvenskan än att de vinner serien nu och sen rasar igenom till våren vilket ju hänt förr tyvärr.

Elvenes har varit kungar här och kommer alltid att ha en plats i varje sant Röglehjärta. Men de har haft sin bästa tid och det är dax för en ny generation att ta över. Personligen tror jag inte att någon av de kommer att spela i Rögle igen.

Peppa dagens lag istället..kanske någon av de kommer att bli lika stor, det vet ingen.
Kommentera

Ni som har så mycket synpunkter på att alla röglefans borde skämmas, har ni några konkreta förslag på hur vi ska gå tillväga?
Eller är vi allesammans - både de som begick synden att hålla på Rögle i Halmstad i söndags och vi andra som inte var där - för evigt stämplade som rötägg?
Jag har funderat på några möjliga åtgärder:
Alt 1 Vi går i kloster allesammans. Det finns t.o.m. ett kloster nära Lund som heter Rögle, så det kunde väl bli bra
Alt 2 Ta med oss batonger och handfängsel när vi ska på nästa match, så att vi kan klubba ner dem som river sönder en stol eller spottar ut snus på isen, och överlämna dem till polisen.
Alt 3 Klubben själv inser att problemet skadar föreningen och dess riktiga fans (även om Stigson & Co inte tror att dessa finns), och därför samarbetar med ordningsmakten för att porta dem.
Det är väl för sjutton inte halvkriminellt att vara röglefan, eller? "Trogen" har en poäng när han nämner riskerna med generaliseringar!

Slutligen så undrar jag varför folk inte får lov att ge perspektiv på händelserna och en något så när nyanserad bild? Enligt uppgift så skötte sig bussgänget betydligt bättre än vad som varit fallet tidigare, medan säkert 80% kom dit i egna bilar, och det bland dessa är svårt att någon som helst koll, eftersom den inte finns någon aktiv, organiserad supporterklubb i den meningen.
Men de som säger att det var bättre förr är ute och cyklar. Det var mycket värre förr, men publiciteten var inte lika stor då!
Därmed inte sagt att söndagens skadegörelse är acceptabel!Tvärtom så spär det på den redan negativa bilden, och då kvittar det ju att man tydligen vann "läktarmatchen" på w.o.
Kommentera

Man e ju glad över att man inte e röglesupporter! Då hade jag skämts öronen av mig- att man får räkna med vandalisering och inkastning av föremål på isen, när Rögle kommer på besök låter ju inte klokt. Tacka vet jag Hammers o Sledgehammers!!!
Kommentera

Gnäll
Roger H har mif som favoritlag,gnäll lika mycket på han som Linden.sen tror han rögle blir 3,tror han inte på sitt lag.ELVENES kungar.
Kommentera

Sanningen är att det finns rötägg överallt, på jobb, i affären etc, även i hockeyhallarna, Ni var inte bättre i Jonstorp än vad några av oss var hos Er, visst är det beklagligt att sånt händer, men det händer!
Och din inställning vill jag inte diskutera, man kan inte döma alla, merparten är skötsamma fans, (jag+1000 andra), detta är sanningen, Och jag kan garantera dig att Halmstadsfansen kommer att göra bort sig ganska så snart!!!!!

en sak till: so what var ett olyckligt ordval!!!

förresten, hur är din syn på världens muslimer för tillfället??? är alla rötägg???
Kommentera

Vi har fattat att det var 10 pers som var olydiga och varför ni inte klarar av att stänga av sådana rötägg från erat sällskap förstår jag inte. Men det som är mest skrämmande är att resten av er verkar ha samma inställning som herr Trogen "det var lite söndriga stolar och lite skit på isen, so what, sånt händer". Skandal !! Så länge som ni andra på detta sätt godkänner 10 personers uppförande så kommer i alla fall jag att beteckna hela gänget som rötägg.
Kommentera

Hammer-Rögle sammanfattning
Jag har läst alla inlägg här och på Rögles hemsida om denna match och "kringarrangemang". Det föranleder mig till dessa personliga reflektioner:

1. Matchen
- Jag var uppenbarligen inte ensam om att kippa efter andan när 1-1 och 2-1 målen trillade in för Hammers. När sedan Rögle "tappade sugen" blev succén total. Dock inte helt rättvisande, enligt min mening. Att Hammers skulle vinna i det läget är klart, men ett par mål kan man nog tillskriva Rögles stumhet som inte rättvist speglar deras förmåga. Den som tillskriver Hammers segern på grund av domaren (och den effekten det har på spelarna) underskattar Rögles spelare. Proffesionalism är något som man tillskriver elitsport...

2. Supporterstrulet - Ingen kan, även om en och annan försöker, försvara att en handfull idioter går in för att sabotera. Självklart skall man inte döma alla supporters (Rögles i detta fallet) efter det. Men lika självklart är att man inte får gömma problemet bakom samma argument. Denna diskussion har varit aktuell i allsvensk fotboll och ståndpunkten är glasklar...Det finns ingenting som ursäktar att säkerheten för spelare eller funktionärer riskeras eller att skadegörelse accepteras. Identifiera personerna och åtgärda saken, eller acceptera andra åtgärder.

3. Hammersklacken - Det roar mig lite att år efter år läsa samma kommentarer. "Hammersklacken är dålig". Min första fråga är; vad jämför man med? Eftersom Hammers hela tiden gått upp i seriesystemet är det snarare smickrande än trist med alla förväntningar som ställs. Vem kan klaga på stämningen i Valhall?? Jag har också läst ett antal kritiska omdömmen om tidningars rapportering om stämningen. Vem har rätt, journalisten som rapporterar in sina intryck, eller någon som "mäter" antalet sånger etc. Kanske dags för nya "stämningsmätartal" för supporterklubbarna. Antalet inövade sångar är grymt bra, men INTE det enda, som håller tempen uppe.
Kommentera

Det var ett jävla gnäll på dig, jag fattar inte varför du ska hoppa på samtliga, eftersom det är en liten klick på 10 tal personer som inte har riktigt klart för sig vad som gäller!!!

Sen gjorde vi inte bort oss så jävla mycket som du vill göra gällande, det var lite söndriga stolar och lite skit på isen, so what, sånt händer, och det är mer vanligt att det händer än att det uteblir, oavsett vilka som spelar!!!

Så ta du och lomma iväg till din sittplats, sen om du skulle komma igång riktigt på en hemma match, så längst ner på dina armar sitter händerna, då kan du använda dom att klappa med, du slår dom mot varandra så att det uppstår ett klappande ljud!!! har vi sen en riktig tur så kanske någon annan på sittplats vågar följa efter ju!!!!!

sluta nu och gnäll på alla andra och se om ditt eget hus först!!!!

Trogen/ hela 31 år gammal, men står och skriker ändå!!!

PS: varken hemlös eller ouppfostrad!!!!!

ups, du var ju där och du är ett rbk fans, då ingår ju du i samma kategori som du gnäller på hela tiden!
Kommentera

Sv: Var fanns klacken
KvP har en benägenhet att överdriva. Jag vet - jag har varit på många Hammersmatcher. Jag förstår om ni blev besvikna på inramningen, för det blev jag också. Det brukar vara mer livat. Jag tror det finns två orsaker till att publiken var tyst. 1. Det var ingen vidare hockey Hammers spelade den första halvan av matchen. 2. Biljettpriserna har nästan fördubblats jämfört med i fjol. Det är nog delvis en annan publik i år.
Kommentera

Man ska inte kasta sten när man sitter i en glaskupa!
Kommentera

Det var ju ett förbannat tjat om att "vi vann åtminstone på läktaren" Det enda Rbk-fansen gjorde var att göra bort sig.Laget torskade på isen och ni tappade humöret (som vanligt) och gav er på döda ting.När sedan speakern försökte få stopp på kastandet av diverse saker på isen så gav ni er på honom.Vad visar detta ?
Så länge ni inte kan uppförar er så är ni ingen klack att ha !
Tacka vet jag på 80-talet när det var finess och lite klass på killarna och ramsorna, nu är ni ett pack hemlösa ungar utan uppfostran. Väx upp !
Kommentera

Sv: Rögles hemsida
intervjun är ordförandes egna ord.
Kommentera

Rögles hemsida
Jag har läst hela sommaren att man söker efter ett eller flera nyförvärv.
Tycker då att det är väldigt konstigt att Rögles ordförande går ut och säger att vi inte skall ha några förstärkningar,undrar därför vem det är som skriver det och varför??
Som Rögle supporter så tror man ju att det som skrivs på Rögles hemsida är sant , men tydligen är det bara massa skitsnack..
Skärpning. gå ut med det när spelaren har skrivit på inte tidigare..

Tack på förhand .
En trogen Rögleit
Kommentera

Rörles Hemsida
Jag har läst på Rögles hemsida hela sommaren att man söker efter ett eller flera nyförvärv.
Kommentera

Långsamt!!
Hejsan Röglefans!! Premiären mot Hammers var bland det sämre jag sett!!! Har tidigare påpekat att det saknas FLERA små snabba tekniska KREATIVA spelare!! Att tappa Micke Johansson ointe ersätta honom med en kreatib snabb forward är för dåligt! Jag har tjatat om Johan molin från Brynäs Tycker även att man skulle kontaktat Mathias Nilima som nu hamnade i Skellefteå!!! Nu har man alldeles för Långsamma forwards Så när det inte funkar så är det ingen individuell snabb spelare som kan hänga ett mål själv!! O att man sedan släppte Möller rakt igenom håven tycker jag bara är för dåligt!!!! Visst det kan säkert funka om LAGET funkar men funkar inte LAGET har vi ingen speedkule/dribbler som kan göra mål själv TYP Högardh! Dom enda som får godkänt efter premiären är D.Larsson samt Iwarsson! Vi vann ialla fall på Läktaren Hammers "klack" va ju patetisk liksom "stålfarfar" som va ute i paus o nosa sig mot Röglefans! MEN KOM IHÅG : I MED O MOTGÅNG!!!!!!!!
Kommentera

I gårdagens kvällsposten kunde man läsa att Hammers "bars fram till segern" och att "taket på Valhall höll på att lyfta" pga trycket i Hallen. Där stod även att "Hammers totalt körde över Rögle". Detta var skrivet av Kent Johansson från Halmstad. Med denna typ av artiklar har myten om den enorma stämningen i Valhall byggts upp. Ni som var där vet sanningen (kan undra vilken planet Kent befann sig på).
Problemet är att trots att Rögle klacken gjorde ganska bra ifrån sig så kommer alla i Halmstad att betrakta dem som Huliganer som slänger in rakblad på isen. Detta problem måste Rögle ta tag i !!! Jag vill inte skämmas längre.
Kommentera

I bland undrar jag hur i helvete folk får igång datorn och kommer ut på internet när de inte ens är läskunniga eller kan tolka bokstäver som bildar ord och meningar.

Till Valhall från Halmstad:
Jag har följt Rögle i många, många år och sett hundratals matcher med laget. Förlusten mot Halmstad var varken den första eller sista förlusten jag sett eller får se. Jag var med när Rögle år efter år misslyckades med att gå upp i Elitseiren, jag var med när laget äntligen gick upp, jag var med när laget föll ur men gick upp igen, jag var med när laget sutligen föll ur och jag var med när laget så när ramlat ner i tvåan. Om jag skulle leta orsaker och reta upp mig efter varje förlust så hade jag fått en hjärtattack för länge sedan.
Jag undrade var Halmsatds klack fanns. Det har pratats så mycket, skrivits i tidnignarna och visats i tv. Men jag såg ingenting av den omtalade klacken i söndags. Därför undrade jag om man har oliak värderingar över hur en högljudd klack ska låta i Halmstad och i resten av Sverige.

Till Killer:
"Hur ni uppförde er".
Vad då, ni?
Uppförde sig alla på A- och B-sektionerna illa?
Bar jag mig illa åt i Halmstad?
Dags att vakna. Trodde jag gjorde klart att jag inte var med i "tuffa gänget" eller står bakom det som hände i söndags. Däremot undrade jag var Halmstads klack fanns i söndags. Och det undrar jag fortfarande. Jag hade sett fram emot en läktarmatch, men den uteblev. Min fråga var om Halmstads klack var uppskriven. För nog borde den han funnits i hallen. Inte blir man väl hemma när det är allsvensk premiär på hemmaplan.
Kommentera

trycket
Jag ville bara säga att det aftonbladet skrev att halmstad publiken hjälpte fram hammers till segern är väll lite "konstigt va"! och att det var 4000 hammers supp där!
Vad jag minns vad där 1000 rögle supp och röglefans vann i alla fall på läktaren lekande lätt!
Kommentera

Sv: Fjönten i Halmstad
Nänä.. hur var dte nu i Jonstorp då?
bara undrar...
Men sätt dig själv in i vår situation, om hur "mr polis" kommer ut på isen och BARA tittar upp mot sektion A!
tror inte man blir pist då eller?
Kommentera

Sv: Malmö
Jo Rögle ligger oxå sist, men beakta att Malmös fågelklubb har som mål att vinna SM samt att dessa har spelat ett antal fler matcher än Rögle :)

Jag måste bara säga att i denna trista tid, som kommer att vara fram till onsdag så kan vi trösta oss med att titta på elitserie tabellen:
Köplaget Malmös ornitologiskaförening ligger sist och har losat mot tippade botten lag (förutom DIF)
Laget utan hockeykultur, med white ladies i släptåg, ligger snäppet ovanför. Vad jag kommer ihåg så skrev LHC fans minst ett inlägg varje dag i vår gästbok med uttryck som te x "Vi kommer att gå upp i ES igen, där vi hör hemma" eller "vi hör inte hemma här i allsvenskan, vi kommer att bli bofasta i ES" (dessa uttryck är inte ordagranna men det var dessa tankar meddelandena uttryckte)
Så håll ut alla grön-vita fans, det KAN inte bli sämre än ifjol, även om vi inte tar oss till SA så tror jag att vi kommer se iallafall lite roligare hockey framåt hösten, när spelsystemet har satt sig hos spelarna. :)
Kommentera

Sv: Domare
Om en dubbelutvisning är nog för att knäcka RBK så är det inte mycket till lag. Jag har diskutterat denna domare tidigare med er på denna sida så ni vet helt säkert vad jag tycker om honom. Visst hade ni en jävla otur att han skulle se denna slashing, han hade ju tidigare blundat för liknande yxhugg från båda lagen. Faktum var att han befann sig bara en meter ifrån när det skedde, så hur skulle han kunna missa den. Kvitteringen var helt rätt dömd pucken låg fri så varför skulle han blåsa? Pucken var inne långt innan keepern också hamnade i buren.
Kommentera

VIsst Sledgehammers gjorde sitt sämsta vid besöket i Jonstorp. Problemet var konfetti som kom in på isen vid flera tillfällen. Vad jag vet så tog ledningen tag i de värsta elementen och stängde av dom från bussresorna. Ni tycks ju inte våga göra något mot dessa huliganer ni har i ert släptåg, är ni rädda för dom?? Dom kommer tydligen imte in i Ängelholm men ni släpar tydligen mer än gärna med dem på bortamatcherna. Skärpning vore önsvärd.
Kommentera

Ok ska försöka :o)

Jo antagligen hade Rbk förlorat ändå. Men tycker iaf att den svenska domar standaren är väldigt låg. Jag menar, Ulrik Lind är i Elitserien och fjantar sig. Det säger väl en hel del.!
Kommentera

Serverproblem
Eftersom vi återigen är drabbade av serverproblem på swehockey kan vi förnärvarande inte uppdatera sidan. Håll utkik för när servern väl börjar funka igen kommer ny fin läsning inför Gislaveds SKs besök i hallen.

Nu verkar det även som om serverproblemem spridit sig till hockeysnack. Vår information om serverhaveriet som vi skrev ner här så att alla skulle förstå vad som skedde har även den försvunnit. Kanske är det vår signatur som krånglar så jag skriver detta meddelande med min privata.

Rögle BKs Officiella Webredaktion
Kommentera

Serverproblem
Vi är återigen drabbade av serverproblem hos swehockey. Så fort dessa är försvunna kommer ni få en fin uppdatering inför onsdagsmötet med Gislaveds SK. Håll utkik!

Hälsningar
Rögle BKs Officiella Webredaktion
Kommentera

Malmö
Ni som tjatar att malmö ligger sist. Rögle ligger faktist också sist.
Kommentera

Jag tycker det är mycket tråkigt att det kastades in en massa saker igår.Men att du skriver att hammers aldrig kastar in saker är FEL.I en match i Jonstorp kastade hammers supportrar in väldigt mycket olika saker.
Kommentera

Vänligen läs inte mina inlägg som Fan läser bibeln Junior.
Försök åtminstone någon gång ;-)

Rögle torskade inte mot några gamla asagudars verktyg på grund av Ljungby-Jörgen. Håller du inte med?
Kommentera

Jonas då tycker du att alla tränare borde byta jobb. Du har väl inte glömt Gunnars bråk med en domare ifjol. Flygis? mm.. Ska dom byta jobb då?.

Både du och jag vet att en domare kan avgöra en match. Visst, domare kan givetvis oxå göra fel. Men gör han så många fel att det kanske avgör en match så har det gått för långt.
Kommentera

Du låter som en besviken 7åring....Är det tack vare förlusten eller?
Kommentera

Med tanke på hur ni uppförde er igår så hade jag hållt en hyggligt låg profil.Ert uppförande var under all kritik.Jag skämdes som Ängelholmare och Röglesupporter.Speakern gjorde sitt jobb att försöka lugna pöbeln som ännu en gång visade sig från sin rätta sida.Att inte ni "riktiga" AIA-are tar tag i detta och kastar ut dräggen som förstör och jävlas????
Kommentera

så du tycker att det e okej att kasta in rakblad och mynt på isen utan att nån säker till?? det va ju ni som slände in alla saker för hammers supportrarna har ALDRIG kastat in saker på isen.
Kommentera

Sv: Hammers-RBK=5-1, mmmmmmmmm
3 förluster på raken med så bra spelare!!!
MIF????
Köp nya spelare vet jag!
Kommentera

Var fanns klacken
Det hade pratats mycket om den fanatiska hemmapubliken i Halmstad inför matchen i går.
Var det någon mer än jag som undrade var den fanatiska hemmapubliken fanns?
Någon Halmstad-klack existerade överhuvudtaget inte. Det enda som hände var att publiken klappade med till musiken i högtalarna.
Var det den fanatiska hemmapubliken? Eller är det bara något påhittat/inbillat från en icke hockeykunnig publik, som tror att det är handklapp som gäller?

Ja, jag vet, Röglesupportrarna skämde ut sig. Men det var inte det jag pratade om nu. Jag efterlyste Halmstads klack, supportrar och fanatiska hemmapublik. Var fanns den.
Det som uppenbarade sig i går måste vara Allsvenskans sämsta hemmapublik och knappast det som det pratats och skrivits så mycket om.
Kommentera

Ny tider
Saker och ting blir säkert bättre, visst är det aldrig bra att förlora men det var trota allt en premiär med nästan svåraste tänkbara motstånd (heltaggat Hammers i full hall).
Saker och ting kan knappt bli sämre än förra året, RBK kan spela bra det har man ju sätt på träningsmatcherna, så förhoppningsviss blir det bättre, men det måste ske nästan omgående.
Kommentera

Fjönten i Halmstad
Fyfanken vad jag tände till när speakern i Hammers
vingla ut på isen och börja predika om hur illa vi skötte oss...
Man riktigt kände hur ilskan trängde sig upp genom
halsen och tillslut så gallskrek man att han skulle lämna isen!
Jag blir sällan arg, väldigt sällan men när
"mr polis" kilver ut på isen och ropar ut detta i 130 dB då blir man sur.
Fifan!
Kommentera

Jag menade givetvis rent generellt, samt när man tycker att domaren är kass.
Det är ju den första försvarsmekanism som sätter in när ens lag förlorar. "Domaren var ju för jävla usel" brukar man alltid höra från någon supporter (sig själv) till det lag som fått däng, på väg ut från ishallen.
Men det är bara att konstatera att även domare är kass ibland, men vi har väl de domare vi förtjänar antar jag?
Kommentera

Rögles Kung
Magnus Hermansson måste få lite betre kondisjon.
Ring mej Magge.
TL
Kommentera

...dessutom var det väl inte domaren som var dålig, utan Rögle...
Kommentera

Domare
Klarar man känslomässigt inte av att en domare är kass, utan måste gång efter annan kasta in skit på isen, så kanske man borde överväga att undvika hockeymatcher "live"?
I synnerhet i samband med överdrivet intag av eldvatten.
Kommentera

Sv: Tråkigt!
Bara en loser skyller på domaren oavsett hur kass han har varit.
Kommentera

OE
Mitt senaste inlägg var ett citat inte mina egna ord,jag vet att det finns rötägg i all klubbar och jag försöker inte rida på några höga hästar,Med 2 så fina klubbar med hängivna supporters är det ju bäddat för fina derbyn med mycket folk,så hoppas vi kan hålla en schysst dialog mellan varandra och att vi inte förstör dessa blivande succematcher både ekonimiskt och sportsligt/H2E
Kommentera

Jag har fortfarande tinitus av er så kallade fantastiska publik det enda som hördes var en liten svart låda 2 meter från mina öron som bla spelade -klappa händerna om du är riktigt glad- med MORA TRÄSK på 130 decibel o du kasta inte sten i glashus Jonstorp ishall luktar fortfarande urin....
Kommentera

Jag såg en trojakille som filma AIA under dessa kravaller!!
Jo, det är sant!! Jag vinka tillochmed hem till mamma!!
Fast, det blir alltid så här på borta premiärer, en massa skadegörelse!

SKÄRPNING GRABBAR!
(vi vann på läktaren iallafall)
Kommentera

Håller helt med OE. Jag försvarar inte att det kastas in saker på isen. Det är ju hyfsat idiotiskt. MEN, när man står där på läktaren och ser hur en domare förstör en match så är man jävligt maktlös på läktaren. Alla här vet hur jävla förbannad man blir när en domare är värdelös. Det är svårt att säga hur matchen hade slutat om Andersson dömt bort 1-1 målet. Det kanske hade blivit en helt annan match. Så en domare KAN avgöra en match. Tyvärr.!
Kommentera

H2E: Visst var det tråkigt vad som skedde. Väldigt tråkigt! Men ni Halmstadsupporters har även en del på ert samvete!

Du skriver: "Hammers har en stolt tradition att försvara, speciellt vad det gäller uppträdande och ordning, den skall vi fortsätta att bevara, även om vi utsätts för provkationer."

Har du glömt hur illa ni bar er åt i Jonstorp härom året??? Jonstorps sekretariat (endast bestående av tjejer) fick höra könsord och annat matchen igenom. I den matchen var det ER som domaren hotade med att utrymma! Ni svinade ner hela Jonstorps hall så kom inte och snacka om "stolta traditioner vad det gäller uppträdande och ordning! Pinsamma är vad ni är!
Kommentera

Rögle vs Gislaved
Hur många här kommer att ansluta sig till AIA på Onsdag när Gisalved kommer till isladan? Dax för ett publikrekord tycker jag...
Kommentera

Kom igen
Kom igen grabbar till nästa match, och glöm det som hände
i Halmstad.
Håller på er både i motgång och medgång, finns personer
som håller på sitt lag bara i medgång.TYVÄRR.
Så kom igen.
Hälsningar
Jan-Åke
17TS17
Kommentera

« · 12427 · »