1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Forum

« · 52803 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Någon online chatt idag?
Kommentera

Nyköpings-matchen
Skulle vara skoj om RBK kunde snurra upp Nyköpings-grabbarna,
som man fick den uppfattningen att dom hade tullat på
Nyköpings-brännvins-flaskan.

Hälsningar
Jan-Åke
Kommentera

Spelar Jakob!
spelar jacke i kväll eller?
Kommentera

Sv: yrrol glömde rubriken :/
Hoppas det blir en bra match, men Rögle vinner lätt!!
Heja Rögle!!
Kommentera

De blir tre poäng för nh
ikväll någ för att ni kan tänkas bjuda på svårt motstånd så kommer nh att vinna med 4-2 i kväll
heeeja heja nyköping heeeja heja nyköping heja heja nyköping
välkommna
Kommentera

Mörkt yrrol, j-vligt mörkt ;-)
Ungefär som när man åkte hem från Mölndal den bistra hösten i år 2000.
Kommentera

Sv: 1.90KROSS
Ja risken finns att man kanske kommer att bli enormt besviken nu när det går så bra för Rögle. Hoppas de flesta här inne hära rätt i att det kommer att bli en vinst.

Så enormt tråkigt att man inte kunde följa med idag.
Kommentera

Tror att Jonas kommer att ha fritt synfält idag under matchen efter den kommentaren... :-)
Kommentera

yrrol glömde rubriken :/
Ja, ja Jonas.Jag tycker ändå att RBK borde vinna ganska enkelt om man spelar med vilja och hjärta.Sen undrar jag hur du vet hur en smed ser ut i röven,he he.Kanske bäst att inte stå framför dej ikväll!Ha det.
Kommentera

Sv: 1.90KROSS
Stopp å belägg!
Här finns minsjäl inga säkra poäng att hämta. Så sent som i lördags var allt piss å päreskal och framtiden tedde sig lika ljus som röven på en smed. Ödmjukhet, om jag får be!
NH90 borta är ingen barnlek. De visar en svagt uppåtgående form och den hör serien är inte ojämnare än att alla kan slå alla.
Men visst har man ljusa minnen från Rosvalla de senaste säsongerna :-)
Jag säger bara: -Det här känns bra!
Kommentera

1.90KROSS
Ja du Svenne det var inte igår.Vi kommer var så säker.Och visar RBK samma vilja som mot Löven,ja då är de tre poängen hur säkra som helst.Snart dax att packa.Vi syns ikväll.För vi har Torgny Löwgren!
Kommentera

Sv: 1,90 kross
Heja Stoffe du är Bäst, hoppas ni vinner i kwäll.

Fridens KP och Micke
Kommentera

1,90 kross
Ska bli j*kligt skönt att höra lite skånska runtomkring sig ikväll..
Min SA-premiär och jag har aldrig sett Rögle förlora mot 1,90, är inte det ett bra tecken, så vet inte jag.
Ni som ska köra uppåt, kör i god tid, för vädret har svängt oftare än en medgångssupporter de senaste dagarna. :-)
Kommentera

Sv: Sjukt
Det är ju inget nytt du berättar Mygel ;-)
Fast det var ju rätt kul när TV4 skulle följa anrika Björklöven nere i oglamorösa Ängelholm, när de skulle hämta tre poäng.
Vänta bara till Håjeff har sin första grusträning. Då är det tomt på HD's sportredaktion.
Kommentera

Sv: Buss Till Nyköping
vi är cirka 30 st. då är priset 330kr.
Kommentera

Lumberjack: Titta lite längre ner i gästboken :)
Kommentera

tjena otto vilken tid gick bussen i morron och vad kostar det just nu att hänga med!
had
Kommentera

Sv: Fan vad gott!!
Jag är en stolt RÖGLE FANS som bor i halmstad och skulle aldrig komma på fråga att jag skulle börja hålla på halmstad hamsters!!
och att åka ner till ängelholms ishall för att hålla på leksand det säger väl bara lite av vad du är för en förvirad människa.eller så förstår du att er tid som allsvenkt lag är ute och att det kanske att ni ställer in er på att och till jonstorp,tyringe mm .
Kommentera

Buss Till Nyköping
Häng med platser kvar ring dygnet runt 0703-960241, gör din familj glad åk på bortamatch, Så slipper dom dig o du dom!!!
Kommentera

Junior: Klockrent inlägg! :-)
Citatet "Ja himla tråkigt att Hammers är inne i en djup svacka. Hoppas den är så djup att ni trillar ner till Kina och stannar där" är ju f-n redan legendariskt!
Kommentera

Sjukt
Jag har sagt detta tidigare, men.... Det e sååååå sjukt att tidningar som AB ägnar x antal spaltmeter åt att skriva om allsvenska fotbolls lag nu i januari, men inte en enda riktig spalt om hockey Sveriges just nu hetaste hockeyserie. Kom inte o säg att ES är hett. Hur j-vla roligt e det o sitta o se vilket lag som kommer att möt vem när den riktiga fighten i slutspelet börjar??
O de allsvenska fotbolls lagen.... HALLÅ! De flesta av dessa lagen har inte ens kommit av motionscyklarna i gymen ännu! Det e sååå j-vla patetiskt. Kanske det hänger ihop med att inget stockholmslag spelar i SA i år. Kommer ihåg att det skrevs en hel del om Hammarby förra säsongen.
Kommentera

Så roligt att du tittar in här i Rögle´s gästbok. Får jag fråga vad du gör här inne?. Och var läste du att vi saknade "Hääämers" hackandet?.

Ja himla tråkigt att Hammers är inne i en djup svacka. Hoppas den är så djup att ni trillar ner till Kina och stannar där. För här saknar ingen dig.

Måste ju oxå få påpeka att er OTROLIGA publik är fortfarande lika otrolig. Är det så att folk är trötta på att se massa cirkus när man betalar för hockey?. Är det så att det inte är lika roligt att se på Hämmmers längre nu när man inte vinner mot lag som HCK Lortfjortis IF. ?. Eller vad är det som inte stämmer?
Kommentera

Men allvarligt talat Hammersf, vad vill du ha sagt med det inlägget?
Men för all del, skit du i att ditt eget lag spelar match den 13:e och kom ner till Ängelholm i stället. Din entrépeng luktar lika lite som någon annans. Vem vet, du kanske t.o.m. lär dig något av ett studiebesök?
Kommentera

Saknar du "hackandet från Halmstad" DE? I sporten igår var det ju reportage från oglamorösa Ängelholm, lite skoj e det allt! Idag i kvällsposten höjdes rögleiterna till skyarna, den där Alf Karlsson (journalisten) måste ha tunnelseende, eller e han från Ängelholm? Hammers har tyvärr en oerhört djup svacka just nu, men det vänder väl snart får man hoppas. Kanske vi kommer o hejar på Leksand den 13:e!
Kommentera

haha
HAHA !! den gången rögle går upp i Elitserien, då har eskimåerna problem med grus i skorna !!!
Kommentera

Ja det var mycket roligt att sopa löven av banan.
Får gå tillbaka långt i tiden innan man hittade det glädje ruset man kände i kroppen efter matchen.

Kanske synd att det redan är match på fredag. Hade varit skönt att få smaska på denna karamellen ett tag till. Nu tror jag iofs att vi vinner på fredag oxå men en förlust skulle ju dämpa en totalt.

Ses kanske på fredag.. Hej hej
Kommentera

Otroligt härligt att Rögle kunde vända matchen. Själv missade jag det mesta av matchen men tredje perioden såg jag och det var trots allt det viktigaste. Imorgon tar vi tre nya poäng.
Kommentera

Avlövning
Mycket starkt av RBK att komma tillbaka som man gjorde,
och lövade av björkarna.
Grattis.
Hälsningar
Jan-Åke
Kommentera

Vad luften är lätt att andas idag.

Ganska få i Halmstad som hackar på en för att vara RÖGLIT annat var det för två månader sedan.

TACK RÖGLE
Kommentera

Lundmark
Han är stor han är stark han är våran Lundmark, när spelarna ska tacka efter matchen kommer Lundmark springandes från båset i 100 knyck fram mot klacken o gör vågen själv!! fan vad go han är. glöm inte Bussen i morgon 0703-960241.
Kommentera

Sv: TV 4
+ & - mötet

++++ till Ståplats, bidrar med sina vackras tämmor till denna seger
+++ Mr Votruba & Lundmark, genialt drag med två femmor på slutet
++ Hela Laget, för sin kämpar insats.
+ Fidde, som dansar med laget efteråt.

---- Peter Eng TV4, dålig stil även för en stockholmare.
--- Jesper Jäger, lämnar isen utan att tacka -svagt !
Kommentera

Ojdå, det var kanske tur att man inte såg TV4-Sporten i kväll. Men vafan då då! Låt dom fjollorna säga och tycka vad de vill.
Just nu är vi ändå helt och totalt "untouchable". Det är en härlig känsla och jag vill gärna fortsätta ha den känslan.
När hade man så här kul senast? F-n vet men det är nog ända sedan jag draggade efter svärmor i fel sjö ;-)

Goooooooot Rögle!
Kommentera

Inget, förmodligen lika lite som i Ängelholm.
Kommentera

från höstlövens referat
"Det är ingen lätt uppgift att möta Rögle borta. Många lag har fått känna på hur starka Rögle är, framförallt med den fanatiska hemmapubliken som står upp för sitt lag oavsett resultat på banan."

ALLA TILL NYKÖPING GLÖM EJ O ANMÄLA ER TILL BUSSEN
FORZA RÖGLE AIA
Kommentera

Hmmm, o var finner du det glamorösa i en Norrlandsstad som Umeå o ett nära KK lag som Löven?
Kommentera

Kompis är väl glamouröst!
Kommentera

Fan vad gott!!
Fan vad underbart... Vilken match...Det är inte många obitna naglar kvar på mina fingrar vill jag lova!

Jag hade aldrig kunnat tro att detta skulle ske när Rögle får utvisningen och Pelle missar friläget! Men visst känns det lite nostalgist när vi kvitterar och sedan vänder! UNDERBART RÖGLE!!!

"Hej hå, hej hå...för vi ska upp i år"

Fortsätt nu på det här viset, så vi kan se Elitserie hockey nästa år och efter några stabila säsonger kan dem likt NHL stänga Elitserien!

Ha det bäst RBK-fans...
MVH Daniel

PS. Vi får inte glömma Iwarsson...Sveriges #1...DS.
Kommentera

Beliavski är för det första inte ryss, han är lett. Vad är det för glamouröst med Rögle? No offense, men...
Kommentera

Buss Till Nyköping
vi är 22 klara, men många lämnar besked i morgon, efter en sådan match idag SKA det hänga med minst 40 man o några kvinnor! Rögle det kvittar vad som sker vi ska alltid följa er. 0703-960241 dygnet runt...
Kommentera

=) varför inte!
Kommentera

Blev visst lite upprepning av ctg`s
Kommentera

Vill först säga att det var helt underbart att skåda denna seger, fan vad glad man är.

Sen tycker jag det lät konstigt när dom på TV4 säger efter mycket snack om Beljavski eller något. Att i dag var det bara match i oglamorösa Ängelholm????
Är det någon av de andra städerna eller hålorna som är så satans glammiga, är själv från HBG och tycker nog att både HBG och Ängelholm ligger högt upp på glammo skalan;)
Kommentera

Sv: JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Hur fan kan TV4 kalla Ängelholm för oglamoröst? jävla
stockholmare! detta skall nyköping få sota för! slå isönder hela
skiten!!! ja vi filmer rögle, men enbart för att vi är så jävla naiva
och tror att några lappjävlar vinner... *bah* tur man inte behöver
vara partisk för att göra stockholms tv.
Kommentera

Sv: JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
nyköping nästa! skall ringa otto efter 2 inatt för att jävlas =) han sa
dygnet runt! hur många får plats i en buss? 60?
Kommentera

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vilken skön seger....
Kom igen nu rbk, vinn mot nyköping så ser det sjukt bra ut

Otto, hur många är anmälda till Nyköping?? , är lite sugen på att hänga mä!!!!!
Kommentera

Sv: fan vad göttt
Sundis: Vi kommer.... Kanske inte denna säsong men vi ska upp igen o visa våra stolta grön vita hjärtan. Kan ni hålla er kvar tills dess då? :)
Kommentera

Sv: fan vad göttt
Härlig vändning Rögle! Vi vill ha tillbaks er till elitserien/MIF.are
Kommentera

TV 4
Var det någon mer som såg sporten på tv4?Bara en massa snack om ryssen.På slutet medelade de pliktroget att RBK vann.Det gick nog inte som dom tänkt sig he he!Vilken härlig inställning grabbarna visade idag.Nu kan man sova gott inatt.F-n man längtar redan till fredagsmatchen.ÅHHH TORGNY LÖVGREN OH AH..
Kommentera

fan vad göttt
fan vad goooooooooooott! välförstänt seger i kväll!
ryssen va fan inte så jävla bra!

skit samma rögles spelare var i alla fall
ha dgött alla röglefans
Kommentera

Buss Till Nyköping
häng nu med o kolla när vi är i topp, RING 0703-960241 dygnet runt.
Kommentera

« · 52803 · »