1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Forum

« · 40368 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Marcus Sjöberg..
en stilla fråga..kan någon här inne
skvallra lite om hur det går för Marcus Sjöberg..
han är grymt saknad i TIMRÅ IK..

Mvh Gud/TIK031
Kommentera

Sv: Serverproblem
Nu är swehockey äntligen uppe igen! God fortsättning på det nya året allihopa!
Kommentera

Sv: Nu börjar det snart igen
God fortsättning på det nya året.....
Kommentera

Sv: Nu börjar det snart igen
Hujedanemej!
På söndag börjar "viktiga veckan" och om man ska spekulera lite så...
Vinst mot ugglorna förutsätter man (nästan). Lita inte på att Leksand kommer att bolla med Mora. Jag tror inte ens att Leksandsfansen kräver seger i den matchen, om det finns möjlighet till fler derbyn i SA.
Nästa onsdag mot Tingsryd räknar jag inte med poäng. Det gör jag aldrig i Dackehallen. Desto roligare blir det om vi får några med oss hem ;-)
Fredagsmatchen mot Mora blir nog ohyggligt viktig. Där kan det i praktiken avgöras.
Om inte så återstår Gislaved borta (urrrk, tvi) och i sista matchen poplaget hemma. Jag skulle inte vilja se att Rögle blir tvingade att vinna den matchen för att ta sig till SA! Kanske för mycket neggo-tänkande, men jag minns fortfarande Trojamatchen i januari 98.

Å andra sidan är ju spänningen inför match en av de ingredienser man trånar mest efter, så varför klaga...hehe! Nu kör vi så det ryker...
Kommentera

Nu börjar det snart igen
På söndag smäller det igen. 3 poäng mot Oskarshamn skulle
sitta fint,eftersom Mora möter Leksand och Troja möter
Tingsryd, så skulle det vara suveränt med en seger, så blir
det lite lugnare med mitt nervsystem.

Lycka till RBK i dom 5 kommande matcherna, innan super-
allsvenskan, för jag utgår från att det blir spel i den serien.

Hälsningar
17ts17
Jan-Åke
Kommentera

Nu finns även det officiella referatet utlagt - tillfälligtvis på RFN ;-)
Kommentera

Sv: Ny supporter
Jonas:
Nej än har han inte varit med i ladan, men snart nog... :-)
Kommentera

Sv: öhhh
?
Om du inte hittar referatet via länkarna på förstasidan, så kan det kanske bero på att du inte uppdaterat denna.
Men om du följer länken i detta meddelande så hamnar du direkt på referatsidan... då borde det nå ut även till din stuga :-)

Officiella: Vi kan ju lägga ut ert referat på vår server så länge swehockey ligger nere, om ni vill, så att läsarna får maximal service! Maila mej i så fall.
Kommentera

öhhh
e det jag som e dum i huvet men stod där inte innan att referatet var ute på rfns sida
det e inte ute här i alla fall hemma hos mig *ler*
(o det beror inte på ölen eller snapsen för den står än så länge o kyler till sig )
Kommentera

Swehockeys serverhaveri håller fortfarande i sig :( Vi hoppas fortfarande kunna uppdatera sidan under dagen...

Rögle BK önskar Er alla
Gott Nytt År!

MVH
Officiella sidan
Kommentera

Sv: Bandy klubben!!
Nej det var inte jag son började, det var en av er, som påstod att ni skåningar var intelligentare än oss alla andra. Men det är gammalt nu, det är ett streck draget över det nu. Gott nytt år på er nere i skåne. Lycka till i hockeyn.
Kommentera

Gott nytt!
Gott nytt fran Bangkok! I morron ska jag aka skridskor i stallet for att se backhoppning...Ses i hallen!
Kommentera

Boråsindian: Ääh, kom in i matchen nu då, och sluta vara så himla kinkig. Det var DU som trampade in här och påstod något larvigt om skåningars intelligens. När du sen fick mothugg så blev du stött. "Den som sig i leken ger..."
Gott nytt år även på dej!
Kommentera

Inga Växjöfans?
Tänkte ni på att mängden fans från Växjö var rätt obefintlig igår?
Lakejerna kanske fortfarande firade efter segern mot TAIF?
Kommentera

coqnac>>
Finns det bandy lag i ängelholm?.
Eller ni kanske spelar era matcher med den lilla röda bollen?
Kommentera

I väntan på att Fagerlund ska hitt rätt bland sina sladdar, så finns matchfakta och referat utlagt på RFN.
Matchbilder kommer lite senare under aftonen.
Gott Nytt År!
Kommentera

HBG
HHC-Hammers 4-4
Kommentera

Serverproblem
Vi är tyvärr åter drabbade av serverproblem! Referat, fakta och kommentarer kommer förhoppningsvis någon gång under kvällen!

Ha tålamod!
MVH
Rögles Officiella Webredaktion
Kommentera

Sv: *grr*
Matchen slutade 3-1 Referat och bilder kommer senare enligt hörsägen
Kommentera

Sv: *grr*
Rögle vann med 3-1
Kommentera

*grr*
alltid skall där vara nått strul med swehockey.se
det fittar som vanligt kan nån tala om vad det står i matchen
Kommentera

vet ej. ring och fråga.

Vad blev det i matchen eller står det?
Kommentera

Hur kan en ishockeyklubb heta bollklubb som färjestad gör ?
Finns det indianer i Göteborg ?
Kommentera

Sv: DANMARK
Jonas: Tackar..
Kommentera

Hål som hol Gasolin ;-) "Same, same but different".
Hälge: Bor i Ängelholm, trivs med livet samt åker skridsko ett par gånger om året. Syns på ståplats i hallen någon gång då och då.
Kommentera

Gasolin: Vad gör Micke Hjälm nu för tiden..?
Kommentera

ALKOHOL ska det vara har intagit för mycket av det den sista tiden...
Kommentera

DANMARK
Jag är stolt över att på nära Danmark! var någonstans i Sverige kan man köpa alkohål på ICA typ? 30 goa öl för 80kr....sen får man inte glömma Jensa o Heinz snacka om LIRARE!!! sen har dom gett oss Kim larsen GUD!!! Läste om Micke Hjälm i NST idag snacka om att man fick fjäder! GOTT NYTT RÖGLE ÅR TILL ER ALLA.puss OTTO
Kommentera

Det ska böjas i tid, det som krokigt ska bli ;-)

Härligt att höra att det finns de som tar det här med rekrytering på blodigaste allvar. När ska den lille parveln få se sin första hemmamatch "live"? Eller det har han kanske redan gjort :-)
Kommentera

FRÖLUNDA INDIANS.....
VAD HAR RÖGLE MED BANDY ATT GÖRA????????????
Kommentera

O vad har Frölunda med indianer att göra ??

Gott nytt år från den tillfälliga "plattlandsbon"
Kommentera

Grattis till att din son sa heja Rögle. Dom är roliga dom små krypen, har själv 3 stycken.
Kommentera

malu>>
Är du helt intelligensbefriad? Jag bor i BORÅS och hejar på FRÖLUNDA. Förståt?????????
Kommentera

Sv: Borås Indian
OKI, tack för svaret 17srsen17RBK.
Kommentera

Ny supporter
God fortsättning på er allihop. Ville bara berätta att min 2-årige son glatt mig något otroligt idag genom att för första gången säga "Heja Rögle". Det blev otroligt varmt i det gamla grön-vita hjärtat...
Kommentera

Visste inte att Lilla Ynkliga ska spela mot danskt lag på söndag. Men de får väl söka sig till mindre utvecklade hockeyländer för att hitta motstånd som de kan besegra? Vad vet jag...
Jag tvivlar på att Linköping kommer att klara kvalserien. Det blir nog som förra gången, ett gästspel i elitserien. Denna gången inte med lika förnedrande lite poäng, men ändå.

"Ni är på gästspel, Ni är fortfarande Lilla Ynkliga, Ni kommer att trilla ur & Ni kommer nog aldrig att få gästspela igen"
Kommentera

Öööh?? Om du nu har problem med Rögle bandy klubb, kan du då förklara logiken i förhållandet Borås och Indianer för mig?!!
En omöjlig ekvation, eller?

Gott nytt år och välkommen in i matchen!
Kommentera

Borås Indian
Svaret är enkelt.
Klubben bildades som en bandyklubb 1932,därav namnet

Ha det bra
Hälsningar
Jan-Åke
Kommentera

Hur kan en hockey klubb heta RBK Rögle Bandy klubb? Är det smart?
Kommentera

Hur inteLLigent är du då? Är du så jävla smart bara för att du förstår danska?
Kommentera

... och hur intelligent är det att stava intelligent med ett L?
Kommentera

Skåningar inteligenta? visst inte. Ni förstår ju danska bara för att ni nästan pratar danska själva. Ha det bra i skåne.
Kommentera

Hänger uppdykandet av LHC-fans i gästboken ihop med att de igår ramlade under strecket, och börjar bli lite lätt skärrade?
Vi förstår både danska, svenska och östgötska, men så är vi väl lite mer intelligenta :-)
Kommentera

Bandy klubben!!
Hoppas på fullt stöd från våra vänner nere i Ängeholm när vi på söndag beger oss till era polare i Danmark(Står ni för äggen?). Saknar faktiskt er, ni var riktigt roliga att umgås med - på nätet vill säga. I verkligenheten visa ni aldrig livstecken förrutom vid våra besök i Ängelholm. Men iof är det väl bäst så, har nämligen språksvårigheter på Danska. Hur går det för er mot storheterna Mörrum, Tranås & co.? Cluben är i nuläget inne i en svacka, men kan lova er att vi grejar nytt kontrakt. Inom ett par år är även Guldet hemma i Stolta.
By the way.... läste i höstas något om en buss med ungdommar som välte från ängelholm, vill passa på att beklaga. Hoppas att kidsen klar sig utan skador.

"Vi kom tillbaka, Vi skulle tillbaka, Vi är tillbaka & Vi ska aldrig tillbaka igen"
Kommentera

Varför tiotals inlägg på raken?
Rögle Fans Klippan: Man vill egentligen inte hålla på och tjafsa mitt under julefriden, men varför skriver du 10-tals inlägg på raken med några få ord i varje inlägg?
Det blir lättare att läsa gästboken om man inte måste skumma förbi en massa kortmeddelanden!
Kommentera

Sv: RBK Supporterflagga.
Patrik: Tack! Men ont krut förgås inte så lätt... ;)

Att vifta med flaggor på sittplats är en bra idé, men man kan hoppas att den bakom även tycker så...

Och sen gäller det att vifta med flagga, och inte något annat... hehe

The Punisher - viftar med k***n
Kommentera

Sv: Daniel Tjärnqvist
I NHL
Kommentera

Sv: Daniel Tjärnqvist
Daniel Tjärnqvist ha gjort 30 matcher 1 mål 6 passningar 7 poäng
Kommentera

Sv: Fredrik Möller
Fredrik Möller tränat och Spelar match med Halmstad
Kommentera